ביחד לנצח-הודעה ממש חשובה!!!-כל מי שקראה את הסיפור חייבת להיכנס!!!

shira1 27/08/2014 806 צפיות 2 תגובות

היי בנות,
החלטתי שאני עומדת לאחד בין שני סיפורים שלי:
בין ביחד לנצח לחתכים הראשונים שלי!
קודם כל,אל תיבהלו.אני לא עומדת להפוך את זה לנדוש או מכוער או משהו!
אתן צריכות לקרוא את החתכים הראשונים שלי כדי שתבינו את המשך העלילה.
זה סך הכל משהו כמו 21 פרקים ככה שאתן יכולות לסיים את זה ממש מהר!
חוץ מזה,האיחוד לא יקרה עכשיו אלה יותר מאוחר ככה שיש לכן מספיק זמן לקרוא אבל תנסו לסיים לקרוא את זה בהקדם!
תמשיכו לעקוב אחרי הפרקים של שני הסיפורים עד לאיחוד!!!
אני בטוחה שאם תקראו את כל הפרקים אתן תתאהבו בחתכים הראשונים שלי כמו שאני התאהבתי בו!
הסיפור ממש יפה ומעניין ויש לו מסר מאוד חשוב!
בסיפור מדובר על ילדה ששמה שלי שהמשפחה שלה מתעללת בה.אני לא אפרט יותר כדי לא להרוס לכן את חווית הקריאה! זה הרבה יותר מעניין ויפה ממה שזה נשמע!
אני כבר יודעת איך לחבר את הסיפורים והכל בצורה מושלמת ואני בטוחה שמי שתקרא את שני הסיפורים ממש תאהב את השילוב!
למי שיש אלי כל שאלה שהיא ולא הבינה על מה אני מדברת אתן מוזמנות לשאול אותי בתגובות ואני אענה לכן אז תיכנסו אחרי זה שוב לתגובות כדי לראות את התשובות שנתתי!
זה אולי נשמע מסובך אבל זה ממש לא! פשוט תתחילו לקרוא את החתכים הראשונים שלי והכל יסתדר לכן בראש ואתן תבינו את הכל!
אני מקווה שלא תפרשו מהסיפור או משהו אלא תקראו אותו !אוהבת אותכן ומקווה שהבנתן אותי!
מקווה שהבנתן את הכוונה שלי! תהנו מביחד לנצח זה סיפור ממש יפה! אני בטוחה שתאהבו אותו!
קריאה מהנה! מקווה שתהנו מהסיפור!
אני אשמח שתגיבו לי מה אתן חושבות על הסיפור!
רציתי להוסיף שגיבו אם הרעיון של השילוב בין שני הסיפורים מוצא חן בעיינכן או לא ואם אתן מתכוונות לקרוא את החתכים הראשונים שלי? ומה דעתכן על החתכים הראשונים שלי?
מי שכבר קראה את שני הסיפורים שפשוט תמשיך לעקוב אחרי שניהם!
לאלה מכן שלא רואות איך זה מתחבר זה יתחבר ממש יפה ואני כבר חשבתי על כל הפרטים-זה יחבר בצורה מושלמת ואני לא מתכוונת להרוס את שני הסיפורים או משהו-לא לדאוג-חחח
ואין לכן שאלות? כל מי שצצה לה השאלה הכי קטנה בראש מוזמנת לשאול ואני אענה לכן!
תגיבו ותדרגו!!!


תגובות (2)

אוליי היית צריכה לכתוב את זה בז'אנר הודעות. לדעתי זה יותר מתאים.
ואחלה רעיון של חיבור בין שני סיפורים זה מאוד מקורי.

27/08/2014 18:00

    תודה!
    אני בכוונה כתבתי את זה בסיפורי מפורסמים כי שם אני מעלה תמיד את הפרקים שלי ורציתי שכל הקוראות שלי יראו את זה ולא יפספסו את זה כי זה מאוד חשוב! יש הרבה בנות שלא נכנסות לדף פרופיל וזה משהו שבלעדיו הן לא יוכלו להבין את המשך העלילה!
    תודה על המחמאה!

    27/08/2014 18:06
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך