Justin My Life Saver
איך שהיא רקדה בפעם הראשונה C:\Users\Yarin\Desktop\tumblr_mx8vnfeQf81t5z3i0o1_250.gif
ובפעם השינייה
C:\Users\Yarin\Desktop\tumblr_my0cvaFhEl1souhkjo1_500.gif


אבל נגיד שזה ריקודזה פשוט אמור להיתקשר לסיפור


יצא טיפלה דרמטתי מחר אני יעלה עוד אחדדד לאב יווו ♥


האהבה שלנו?היא רכבת הרים 4

Justin My Life Saver 22/12/2013 853 צפיות 3 תגובות
איך שהיא רקדה בפעם הראשונה C:\Users\Yarin\Desktop\tumblr_mx8vnfeQf81t5z3i0o1_250.gif
ובפעם השינייה
C:\Users\Yarin\Desktop\tumblr_my0cvaFhEl1souhkjo1_500.gif


אבל נגיד שזה ריקודזה פשוט אמור להיתקשר לסיפור


יצא טיפלה דרמטתי מחר אני יעלה עוד אחדדד לאב יווו ♥


פרק קודם:
'רגע ג'סטין' אמרתי ועצרתי אותו..
'מממ?' הוא שאל..
'אני לא דוחה אותך,אני מפחדת להתאכזב שוב זה הכל..אני רוצה אותך לכל החיים שלי ושלא תעזוב אותי לעולם!!אתה כל מה שחשוב לי בחיים וכל השנים האלו חייתי באשליות שאתה לא רוצה אותי!!אתה כל החיים שלי,ואתה לא אידיוט בכלל!! אני אידיוטית שלא האמנתי לך שהיא נישקה אותך!!ואני כן בעניין שלך!! ובמקום לשלוח לראיין אני לא יודע מה לעשות אחי,תשאל אותיי!!' אמרתי לו..הוא היה מופתע בהתחלה ואז הוא שאל
'מה אני צריך לעשות כדי להחזיר אליי את האהבה שלי?'
'לנשק אותה' אמרתי לו..הוא הסתכל עליי,הוריד את המשקפיי שמש שלו,ואת הכובע..סידר טיפה את השיער..ופשוט טרף אותי בנשיקה!!
'אני אוהבת אותך כל כך ביבס' אמרתי לו..
'אני אוהב אותך מנד…' הוא אמר ונישק אותי.

פרק 4:
'בוקר טוב' שמעתי לחישה באוזן והרגשתי שמנשקים אותי בצוואר.. 'די עופו מימני מטרידי נשים על הבוקר' אמרתי ישנונית עם עיניים עצומות.. 'חחח..לבעלך לעתיד את קוראת מטריד נשים על הבוקר?' הוא שאל אותי..
'ביבס עוף' אמרתי כשהייתי עדיין עם עיניים עצומות אבל ערה לחלוטין.. 'ביבס?' הוא שאל ויכולתי לשמוע בקול שלו את הפרצוף הדביל שהוא דפק..רציתי לעשות לו דווקא..'אני רוצה קוביות כדי להתכרבל בהןןן בלילה' אמרתי כאילו חצי ישנוניתת.. 'מה?' הוא אמר לא מבין.. 'אני רוצה את הקוביות שלך מטריד..אפשר?' אמרתי ומשכתי אותו אליי,עדיין עם עיניים עצומות..'כן' הוא אמר,הוא הלך טיפה אחורה והוריד את החולצה..לא ראיתי כלום,עדיין הייתי עם עיניים עצומות..זה כזה מצחיק אבל נוו..הוא לקח את היד שלי,ושם אותה על הקוביות שלו..'מטריד..אם אני יקום ויצחצח שיניים,אני יוכל לקבל נשיקה?' שאלתי והוא ענה 'כן..תמיד' ונתן לי נשיקה בראש..פתחתי עין אחת,ועין שנייה וראיתי אותו מחייך מלטף לי את השיער,קמתי מהמיטה והלכתי לשירותים,אבל ג'סטין תפס את היד שלי,ורקדנו כמו חתן וכלה.. 'בחיים שלך אל תלבשי תפי'גמה הזאת' הוא לחש לי באוזן וזה העביר בי צמרמורת,ודחף אותי בעדינות למקלחת..ציחקקתי..נכנסתי למקלחת,התקלחתי..יצאתי ולבשי את זה http://www.polyvore.com/cgi/set?id=107820172 .. היום אנחנו יוצאים להתאמן שוב פעם לריקוד שלו,והוא ביקש מימני ליהיות הרקדנית בקליפ שלו..
'ביבס אני מכונה' אמרתי כשירדתי במדרגות..נתתי לו נשיקה ויצאנו מהבית לכיוון המתנס שאנחנו רוקדים בו,את האמת שאין בכלל פאפארצי..הם חושבים שג'סטין חולה בבית שלו..ג'סטין פשוט הולך כל הזמן עם ראש למטה,ושם מלא בגדים שונים,בגדים שהוא לא שם ביומיום..כדי שלא יזהו אותו.
'הגענו ילדו,תוריד תמשקפיים' אמרתי כשנכנסתי למקלט..שמתי את הדיסק בתוך הטייפ והעמדתי את ג'סטין באמצע החדר..והתחלתי לרקוד.. (ב-רציתי להוסיף יש את איך שהיא רקדה,תעשו העתק הדבק ותיכנסו ליראות,יש ריב בהמשך אז צריך לראות את זה) 'דיי..אני לא יכול יותר' ג'סטין אמר ועצר את הריקוד בעצבים.. 'מה יש?' שאלתי אותו לא מבינה..'מה יש?זה מה שיש לך לשאול? אם היית בחור ובחורה יפה יותר מידי הייתה נמרחת עלייך.איך היית מגיבה?' הוא שאל בעצבנות ואחרי זה אמר בקשט 'הוא עומד ליי..' (סורייייייי) 'ג'סטין די לנבל תפה שלך!!' אמרתי לו..
'מי מנבלללל??' הוא שאל בעצבנות.
'אתה!!חוץ מזה אני בכלל לא יפה!אני שמנה ומכוערת ואני דומה לגרביל,אז תזיז את וולטר שלך ותרקודדד!!' אמרתי לו בעצבים.
הוא היה ניראה מאוכזב ועצבני.
'עד שתצטערתי על איך שקראת לעצמך,אל תדברי איתי' הוא אמר ויצא מהסטודיו..אוקי מה זה היה??
'ג'סטין חכההההה' צעקתי לו כשהוא יצא מהסטודיו..
'לא רוצה טוב??די עזבי אותי מנדי' הוא אמר..מה לעזאזאל עובר עליו..
'אני יתאבד אם אתה לא תעצורררר' אמרתי לו..חחח הוא יעצור תכף תראו..
'יודעת מה?תתאבדי טוב?!! בואי ניראה אותך!!אין לך אומץ!!עכשיו תעזבי אותי..בחיים שלך אל תקראי לעצמך ככה,אל תפחיתי מהכבוד שלך ומהערך שלך,אל תשימי על מה שאנשים אומרים..דיי כבר!!' הוא צעק לי מהרחוב..בואו נגיד שאם הייתם במקומי,הייתם כבר מעלים דמעות..בכיתי אבל בשקט..חזרתי הבייתה,והחלטתי שאם הוא רוצה שאני יעשה את זה,אני יעשה.
יש לי אמבטיה בחדר. לקחתי כדורי שינה שלקחתי מאמא שלי ליתר ביטחון אם אני לא אוכל להירדם,ולקחתי סכין מהמטבח,הורדתי את הבגדים והייתי רק עם החזייה והתחתון שלי,מיליתי את האמבטיה וכנסנתי אליה,חתכתי את הבטן שלי,בהתחלה בעדינות..רציתי לכתוב משהו,שיעביר לו מסר.כי מישהוא ימצא אותי בסוף..אז חתכתי טיפה יותר חזק,חרטתי 'אני מכוערת',לקחתי כדורי שינה,יותר מידי כדורי שינה..הרגשתי לא טוב,הרגשתי כאבים בראש..ראיתי שחור ואחרי שנייה..התעלפתי.


תגובות (3)

לא תעלי היום פליזזזזזזזזזזזזזזז

22/12/2013 12:18

תעלי אני יפגין פה אם לא תעלי היום!

23/12/2013 01:58

חחחחחחחחח אניי תכף מעלה אתן לא יודעות כמה זמן לוקח להיכנס לאינטרנט פההה הוא כל הזמן מתקלקללל -_-

23/12/2013 09:04
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך