שקד אן הורן
אני שכחתי דבר ראשון שניקול היא שופטת אורחת אז תחשבו שקלי רולנד היא מי שנאמה בפרק הקודם ולא ניקול.. דבר שני- יהיה עוד חלק לפרק שלוש כי מגיע לכם אבל החלק האחרון יעלה מחר.. דבר שלישי- סליחה שהעלתי עכשיו, פשוט לא הייתי בבית רב היום מסיבות אישיות. אני מקווה שאהבתן(:

האקסית של פקטור- פרק 3ב

שקד אן הורן 22/04/2014 756 צפיות תגובה אחת
אני שכחתי דבר ראשון שניקול היא שופטת אורחת אז תחשבו שקלי רולנד היא מי שנאמה בפרק הקודם ולא ניקול.. דבר שני- יהיה עוד חלק לפרק שלוש כי מגיע לכם אבל החלק האחרון יעלה מחר.. דבר שלישי- סליחה שהעלתי עכשיו, פשוט לא הייתי בבית רב היום מסיבות אישיות. אני מקווה שאהבתן(:

~יום למחרת~
קמתי מוקדם יחד עם עוד שתי בנות שהיו איתי בחדר במלון. הצלחתי קצת להתחבר אליהן כי למזלי אני ילדה שמתחברת לאנשים בכל הגילאים.
לקחנו את המזוודות ולקחו אותנו לאולם. הנחנו את המזוודות במתחם המתמודדים ועלינו לבמה 30 אנשים ועשר קבוצות. כשהמנטורים ירדו, מחאנו כפיים. היום שריל נאמה:
"בוקר טוב לכולם! אני מקווה שישנתם טוב כי ביומיים הבאים אתם תשקיעו אך ורק בחזרות, כן כן- גם בלילה. אתם תתחלקו לשלישיות לפי החלוקה של ההפקה. אבל אל תחשבו שנבחר את השלישיות הטובות ביותר- אנחנו נבחר את המתמודדים הטובים ביותר מהשלישיות. זה יכול להיות שכל השלישיה, שניים, אחד ואפילו אף אחד מבין השלישיה! אני מאחלת לכם בהצלחה!" שריל סיימה את נאומה וכולם יצאו במחיאות כפיים חזרה למתחם. ההפקה קראה שמות:
"אמיל רוד, אריק מל, מרקוס ריגן. ג'ורג' ברי, בן סושיין, קודי דינקר. ג'סי נלסון, לין מגי'ק, אמנדה ווטרסון. לי-אן פינוק, אמה פילם, ג'קי מאייר…" השלישיות הסתדרו יחד ואז אחרי כמה דקות בהן עוזרת ההפקה קוראת שמות שלא עקבתי אחריהם, היא קראה בשמי ובעוד כמה שמות:
"שקד היטר, ג'ייד ת'ירוול, ג'נט דבלין. טרה פוקט, פרי אדוארדס, קנדי ריבר. אלי רוביט, דני אליב, הולי טייר.." הסתדרנו בשלישיות בזמן שהיא המשיכה לקרוא שמות.
אני, ג'ייד וג'נט הלכנו לצד והתחלנו לחשוב ביחד על שיר שנשיר ביחד.
"מה דעתכן על try with me?" שאלתי. חשבנו על זה רגע והחלטנו ש…כן!
"בואו נתחיל להתאמן.." ג'ייד אמרה. הדפסנו במהירות את המילים לשלוש עותקים וביקשנו עזרה לחלוקה של השיר. אחרי שחילקו לנו את השיר כך ששלושתנו נוכל לשיר, כל אחת קראה במהירות את הקטע שלה ולאחר מכן התאמנו ביחד. עבדנו לאחר מכן עם מוזיקה. עד עכשיו עברה חצי יממה. אחרי שדאגנו שיצא לנו ווקלית פרפקט, התחלנו להמציא צעדים. יש לי מזל ענק שאני אוהבת לרקוד אחרת הכל היה מתפקשש. אחרי שעה שבה שילבנו צעדים, התחלנו לנסות לשיר ולרקוד במקביל. לקח לנו שעתיים לעשות את זה ועכשיו נותר לשיר ולרקוד עם המוזיקה. שלוש שעות. עשינו חזרה ורצנו להתארגן. לקח לנו עוד שעה להתארגן. 10 דקות לפני שהיינו צריכות להיכנס לבמה, ניצלנו את הזמן כדי להתאמן. פיו יצא לנו מעולה.
שתי דקות אחרי שסיימנו את החזרה הגנרלית, עלינו לבמה.
"שלום בנות, איך עבר היום שלכן?" לואי שאל. "את האמת שעבר די טוב, הסתדרנו מעולה והלך חלק." ג'ייד אמרה וג'נט הוסיפה "אנחנו רוצות כבר לעבור את זה ולישון..".
"טוב אז בואו תתחילו.." אמר סיימון.
(תשימו את השיר- try with me של ניקול שרזינגר)
"תודה בנות ובהצלחה.." קלי אמרה.
הרגשתי לא מספקת כששרתי, וראיתי בסוף כשיצאנו על ג'ייד שגם היא הרגישה אצלה את זה.
החלטנו שאנחנו עשינו את שלנו ואנחנו כבר ניתן לשופטים להחליט, זה לא שהיינו עד כדי כך גרועות, כן?


תגובות (1)

אהבתי תמשיכי !

23/04/2014 17:15
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך