הבת דודה של אלינור פרק 41

לילוש דרקשנית! 07/08/2013 1288 צפיות 6 תגובות

"אתם מה ?!" פנייה של אלינור להטו מרוב כעס , מילותיה נורו כמו חצים קשים שמרסקים את קו המחשבה שלי לכמה חתיכות בודדת .
"אם היית מבין ולא מגיב ככה אולי היית מבין את הסביה !" אמרתי להארי , בצורה חדה לגמרי , ללא רגש קרה , בדיוק איך שמגיע לו .
ראו שהוא נדהם בעצמו מן המילים שהוא אומר , ליד כולם .
"ואתה יודע מה ?! אני לא רוצה אי פעם להשלים איתך ! או לדבר איתך ! או להיות איתך בקשר ! כי אתה דוחה !!" אמרתי לו יורקת לו בפרצוף מילה אחר מילה , אין ספק כי הוא הרגיש מושפל , אך זה היה מגיע לו .
כולם עמדו פעוריי פה , אבייה הייתה מוחזקת בידיו של גסטין מעמעת , ליאם לואי ונייל היו נדהמים גם הם .
הבטתי בעיניי הקרות , נותנת לכל אחד מהם מבט מאיים , רצתי ללמעלה לקומה שלי ושל זאיין ,
"אור " שמעתי את קולה של אלינור אבל למזלי המעלית כבר הספיקה להיסגר לפני שהיא היצטרפה אליי .
מיהרתי אל החדר , דמעות אחדות ומלוחות נפלו על לחיי היבשות , ניקיתי אותן , מנסה להיתגבר עלייהן , פתחתי את הדלת של החדר שככל הנראה בכלל לא נסגרה כשרציתי אחר הארי .
"היי " זאיין אמר מרים את מבטו מהטלויזיה , מופתע לראותי בוכה
הוא ישר קם מהמיטה , בא אליי , מחבק אותי
"זאיין אני בסדר באמת " אמרתי מושכת את הדמעות.
"את בטוחה ?" הוא שאל , מנסה להראות אכפתיות
"כן , זה סתם הארי הדפוק הזה !" אמרתי מתעצבנת , היתייפחתי כאשר נשכבתי על המיטה לצד זאיין
"אז דיברתם " הוא שאל אחריי כמה דקות , ממקדם את עצמו מולי , שיחקתי עם שערותי , מנסה להיתעלם ממה שקרה למטה .
"לא ." אמרתי ,
"אז??" הוא שאל מנסה להבין
"רדפתי אחריו ללמטה " אמרתי מתיישבת אל מול זאיין , מסתכלת אל תוך עיניו .
"ניסיתי להסביר לו , אבל הוא לא הקשיב לי, ואז כולם באו לשם ופשוט הוא צרח שאני ואתה שכבנו ביחד מחובקים במיטה ! " אמרתי עצבנית
"אוי …" הוא אמר מנסה לנחם אותי , אף על פי שזה לא עזר לו בכלל .
"ועכשיו אלינור תהרוג אותי !!" אמרתי פורצת בבכי , שהצלחתי להחזיק לזמן מה
"אוחח אני ידבר איתה ! אל תבכי ! זה לא כאילו שעשינו משו כזה נורא !" הוא אמר , לא מבין מה כל כך רע בזה
"זאיין זה רע מאוד !! אסור שהיא תגלה שאני עם הדפוק הזה בחדר ! אחרת היא תהרוג אותי !" אמרתי מנסה שהוא יבין , מראה לו את גודל החומרה .
"אני מבטיח שהיא תבין !" הוא אמר , שמענו את הדלת נפתחת , זה היה הארי , אני וזאיין הפננו שנינו את מבטינו אליו , לאחר שניה כאשר הבנתי שמדובר בו , הסטתי את מבטי בחזרה במהירות אל זאיין .
"אני חושב שאני ישאיר אתכם לבד …" הוא אמר משפיל את מבטו
"לא אתה לא עושה לי את זה !!" אמרתי מתחננת אליו , לא אכפת לי שהארי שומע , אם הוא היה מספיק גבר בשביל להבין שמדובר במשהו ריגשי תאמינו לי , הוא לא היה מתנהג ככה .
"סורי בייב " הוא אמר נותן לי חיבוק אחרון לפני שהוא יצא מהדלת , ביחד איתו משאיר חותמת של נשיקה חמה על לחיי , הלחיים שלי בהרו ממבוכה , הרגשתי את דמי מבעבע מתחת לעורי השחום .
"אז נתראה יותר מאוחר ?" הוא שאל מחוץ לדלת
"כן מאליקון " אמרתי בחיוך קטן שהוא הצליח להוציא ממני , הוא הלך וסגרתי אחריו את הדלת , ראיתי את הארי עומד שמה ליד הדלת , מביט בי , ישר החיוך הקטן שהיה מרוח לי על הפה ירד במהרה , פסעתי אל עבר הטלפון שלי , חוצה את החדר במהירות .
הטענתי אותו , חוזרת בחזרה אל הארון , מוציאה בגדים , הארי עדיין עמד באיפה שהוא היה , צופה בי בכל פעולה ופעולה שעשיתי .
http://www.polyvore.com/%D7%90%D7%95%D7%A8/set?id=92841290
נכנסתי אל המקלחת , מחליפה בגדים , מעצבת את שיערי .
יצאתי כעבור רבע שעה בערך, הבטן שלי כבר הכילה לקרקר , נגשתי אל המטען , ראיתי שהוא הטעין את האייפון שלי כ57%
התקדמתי אל עבר הדלת , הארי בחן אותי מכף רגל ועד ראש , הוא תמיד היה חרמן כזה , שנאתי את זה אצלו .
"נו חכי רגע " הוא אמר תופס בידי , מצמיד אותי אל הקיר , אנחה נפלטה מפיו , האוויר שלו היה חם , מסתלסל אל תוך פניי , עיוותי אותם קצת , הוא הביט בי עם העיניים האלו שלא , לרגע שקעתי בהם , אך מהר מאוד חזרתי לעצמי .
" מה אתה לא מבין . שאני ואתה סיימנו ?! אנחנו לא מדברים יותר !! " אמרתי מנסה להעיף אותו ממני אך הוא לא איפשר לי זאת .
"רק תקשיבי לי רגע !!" הוא אמר צורח עליי , מדביק את פניו אל פניי
"אני לא אקישב לך בחיים ! עכשיו שחרר אותי !! " אמרתי מנסה להיאבק בו , הוא לקח את ידיי , מפיל אותי על המיטה , הוא ישר עלה מעליי , לא מאפשר לי לזוז , זרועותיו היו כרוכות מסביב לגופי , מונע ממני להיתפתל או לזוז בדרך כלשהיא .
"די הארי ! " אמרתי צוחרת
"תשתקי !" הוא אמר צורח , ראיתי על פניו מבט מוזר , הייתה שתיקה בנינו , ידיו זחלו אל עבר הירך הפנימית שלי , צפתי בו , לא מבינה מה הוא עושה , עיניי נפערו לתדהמה מוחלטת .

חחחח עכשיו שבועעעעעע אני לא יעלה פרקים כי אני טסה ! שונאת לטוס ! מחר זה היום האחרון שאני אוכל להעלות פרקים אז אם יהיו פה 6 תגובות אני מבטיחה שאני ינסה להעלות פרק !!
זה פרק יחסית ארוךך לאביו ♥
*~* נכון שלא ציפיתן לזה ? תאמת גמאני לא חחח


תגובות (6)

תמשיכי ותהני;)

07/08/2013 08:48

תמשיכייי מהרר

07/08/2013 08:50

תמשיייכי:)
ותהני מחררר

07/08/2013 08:57

אהובהההההה שלייייי זה מדהייייייים כול הפרק אני קוראת בלחחחחץץץץץץ!!!!
תמשיכייייי במהייייירות ברגע שתווווכלי אני לא ישרווד בלי המשך!!
ואני מקווה שתעקבי אחרי הסיפור שלי כי אני מתכננת לך כמה דרמות , היו שני פרקים מנקודת המבט שלך ושל נייל פרק 24/25 ובהמשך עוד כנראה שהסיפור יהיה ממך ארוך ולך תיהיה דרמה שאת בחיים לא תצפי לה! לאב יו אהובתיייי ❤❤❤❤❤

07/08/2013 10:01

תמשיכי

07/08/2013 10:33

המשךךך

07/08/2013 14:48
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך