נוני love
אני יודעת שציפתן למשהו יותר כחול או לא יודעת...
משהו יותר מצחיק ופחות מדכא
אבל אני במצב גרוע מאוד
אני גם חולה וגם לא מרגישה טוב נפשית
אני מרגישה כאילו הלב שלי מתכווץ ולוחץ על עצמו עוד ועוד...
אני ממש מצטערת שבטח לא עמדתי בציפיות שלכן..
אבל מה לעשות, אני לא מושלמת.

החבר של הבן דוד שלי עם 1D פרק 96.. :( חלק א'.

נוני love 14/10/2013 1498 צפיות 11 תגובות
אני יודעת שציפתן למשהו יותר כחול או לא יודעת...
משהו יותר מצחיק ופחות מדכא
אבל אני במצב גרוע מאוד
אני גם חולה וגם לא מרגישה טוב נפשית
אני מרגישה כאילו הלב שלי מתכווץ ולוחץ על עצמו עוד ועוד...
אני ממש מצטערת שבטח לא עמדתי בציפיות שלכן..
אבל מה לעשות, אני לא מושלמת.

~מנקודת המבט של הארי~

"חסר להם אם הם עושים את זה שוב!" אמרתי בכעס, מוסיף עוד שמפו לשערי.
"כן…" מלמלה מאי מעבר לוילון, היא ישבה על האסלה והסתכלה באייפון שלה בעוד אני מתקלח.
"אני פשוט לא מאמין שנייל הכין חביתה, היא נשרפה לו וזה הפעיל את המאתר עשן ולואי התקשר לאמבולנס!" אמרתי בארס.
לקחתי את המגבת שהייתה תלוי בהשג ידי.
סידרתי אותה סביב מותניי ויצאתי מהאמבטיה.
מאי הניחה את האייפון על השיש וקמה אלי, מחזיקה את פני בין ידיה, נושקת לשפתיי ברכות, "לפחות הכל בסדר…" היא לחשה לי, נאנחתי, אני יודעת שהיא צודקת.
הנחתי את ידי על מותניה, מקרב אותה אלי כמה שאפשר עם הבטן שלה אשר גדלה.
הזזתי קבוצת שיער אשר נפלה על פנייה.
"אני אוהב אותך." אמרתי ביטחון, היא חייכה אלי, "גם אני אוהבת אותך, סטיילס." היא אמרה.
"את יודעת, פתאום בא לי להתקלח שוב.." לחשתי לה, היא צחקקה, "מצטערת, בא לי להתקלח לבד." היא לחשה לי בחושניות באוזן.
המהמתי לעברי, "לא…" אמרתי ליד איזנה, לוחץ את מותניה מעט, מזיז את ידי וסוחט את ישבנה.
פיה תפתח לרווחה ואני לא בזבזתי רגע, מיד הצמדתי את פנינו, מכניס את לשוני לפיה, חוקר כל פינה בפיה, למרות שכבר הכרתי אותו כבר את כף ידי.
התיישבתי על האסלה, מושיב את מאי כך שאני שרגליה כרוכות סביב מותניי.
ידיי נשארו על ישבנה, סוחטות אותו בכל פעם מחדש, גורם לה לקפוץ מעט בכל פעם, מה שגרם לי לרצות אותה יותר ויותר.
"לפעמיים אני חושב עד כמה זה מבאס שאת בהריון!" אמרתי, נוגע בפניה היפות, היא אולי שחקנית מצליחה ואולי דוגמנית, אולי היא מעודדת והרבה דברים שאני בטח לא יודע עליה.
אבל היא שלי.
"מה קרה סטיילס? החבר שלך עצוב?" היא שאלה בפרצוף תמים.
"קצת, הוא מחכה כבר שתלדי." לחשתי לה, אני לא מאמין שאני הולך עכשיו לחכות עוד חמישה חודשים בלי סקס!
"אתה יודע, אתה תמיד יכול ללכת ללואי שיסדר לך להגיע לבית בושת." היא אמרה והסתכלה בעיניי.
"מאי, את צריכה להבין שאת היחידה שאני אוהב!" אמרתי, מלטף את פנייה.
היא נשקה לשפתיי, "ואני עדיין רוצה להתקלח איתך." אמרתי.
"נודניק…" היא מלמלה, "אז זה כן?" שאלתי בתקווה, "מה זה משנה? – גם אם אני אגיד לך לא אתה הולך להיכנס למקלחת בעצמך." היא אמרה. ״צודקת.״ אמרתי, נושק לאפה.
היא קמה ממני, מורידה את בגדיה ונכנסת למקלחת.
שמעתי את זרם המים נפתח, נאנחתי, קם על רגלי ומתנגב, לובש את הבוקסר שלי ואת המכנס הארוך.
העברתי את ידי בשערי המתולתל, לוקח את המברשת ומסרק אותו, לרוב אני לא נוהג להסתרק, אבל אני בהחלט לא רוצה קשרים.
פתחתי את המגירה, מנצל את זה שמאי מתלקחת ומביט בכל הדברים שלה.
״תביא לי את המגבת.״ היא אמרה, סגרתי בשקט את המגירה ונתתי לה את המגבת הורודה.

היא יצאה, המגבת סביב גופה היפה והחטוב, עמדתי מול המראה, מסדר את שיערי בעוד היא מתלבשת.
״את עייפה?״ שאלתי, היא משכה בכתפיה.
״רוצה לאכול?״ היא שאלה והנהנתי, יורד אחריה למטבח. "תקשיבי, אני יודע שדי קשב לך עם אוכל, אל אני מתחנן, שבמשך ההריון, תאכלי כמה שצריך." אמרתי, מחזיק בידיה ומביט בעיניה הירוקות שגורמות לי לשקוע.
היא נאנחה, מלטפת את לחיי ונושקת ללחיי. "תבטיחי לי." אמרתי, היא הביטה ברצפה, "מאי. תבטיחי לי." אמרתי שוב. "תסתכלי לי בעניים ותבטיחי לי." המשכתי, היא הרימה את מבטה אלי, מביטה בעיניי, אך לא פתחה את פיה, לא אמרה מילה.
"מאי. תבטיחי לי." אמרתי שוב. "תגיד מה קרה פתאום שאני צריכה להבטיח לך דברים כאלה?!" היא שאלה, "אלו גם התינוקות שלי מאי, אני לא מתכוון לוותר עליהם, אני אוהב אותך ואני לא אומר שאני מבין הכל אבל בבקשה, תבטיחי לי."
היא נאנחה, "אני לא יודעת אם אני יכולה להבטיח דבר כזה הארי.."


תגובות (11)

מה?! לא!!! זה מושלם! זה לא צריך להיות כחול כדי שנאהב את זה! (את לא אחראית לספק את הורמוני הנוער שלנו) תעשי מה שבא לך! זה הסיפור שלך!
אני אחכה להמשך כמה שצריך :)

14/10/2013 07:20

תמשיכי

14/10/2013 07:53

תמשיכי

14/10/2013 08:09

מושלםםםםם!!
אהבה והצפיות שלנו בסיפור ובפרק לא תלויות בכך עם הפרק כחול או לא , אנחנו נאהב אותו בכול מצב <3 <3

14/10/2013 08:13

מ.ד.ה.י.ם
תמשיכי

14/10/2013 08:20

תמשיכייייי

14/10/2013 08:21

את לא מושלמת,אף אחד לא מושלם
אבל את מאוד קרובה לזה!!!
עכשיו תמשיכי

14/10/2013 08:36

אני לא אוהבת את זה שאת כל פעם מורידה בערך שלך! ובערך הכתיבה שלך! את כותבת מושלם, ואת לא צריכה להיות עצובה כי לא משנה אם הפרק יהיה כחול או לא או פרק עם ירידות או עליות אנחנו תמיד נאהב את הפרק או הכתיבה שלך ותמשיכי לכתוב מושלם כמו שאת עושה תמיד אל תורידי מערך הכתיבה שלך ולהגיד שכל הזמן הפרק יצא לא טוב ולא מושלם כי בשבילנו הוא תמיד מושלם ויפה והכל….Xx

14/10/2013 09:34

נוני תתקשרי אליי כשאת יכולה ותפסיקי להוריד בערכך ובערך הכתיב שלך כל פעם שאת עושה את זה אני רוצה לבוא ולהרביץ לך ועל הדרך לצעוק אליך להפסיק עם זה ולומר לך עד כמה שאת טובה וכותבת יפה והפרק ממש יפה ותזכרי את יפה את חכמה את טובה יותר מכולם ויש לך תמיד עם מי לדבר (אהמ אהמ אני) תרגישי טוב נוני אוהבת

14/10/2013 12:45

תמשיכייייי עכשיו
סורי שהתגובה שלי לא כזו מרגשת
אני עם רגשות מעורבים
אני לארי שיפר.
האאהאהאהאההא תאכלו תחת של הארי
לואי:"אניייי אניייי"

22/10/2013 04:20

למה את מורידה מעצמך?
את מדהימה!
באמת…
כאילו את כותבת מדהים!!! ולא אכפת לי עם זה כחול או לא, העיקר שאת כותבת את זה.
תמשיכי מתי שאת יכולה:)

22/10/2013 08:51
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך