Mayange1D
האהאה מקווה שאהבתם :) פוטטו בואו לצאט

החבר של החבר שלי – פרק 16

Mayange1D 28/07/2013 624 צפיות 7 תגובות
האהאה מקווה שאהבתם :) פוטטו בואו לצאט

" אתה העלת את התמונה?" שאלתי את נייל בחשש." כן מה הבעיה" נייל דיבר איתי כשהוא לוגם משוקו מלא קצפת ." קודם כל אני דורשת גם שוקו כזה, ושנית תמחוק את זה !" אמרתי לנייל מתוך פחד." בסדר בסדר " הוא אמר בצחקוק ושלף את הטלפון שלו ושמע לדרישתי ." הינה מרוצה?" נייל גיחך והראה לי את הטלפון שלו ." תודה" צעקתי לשמיים ונשקתי לנייל בכבדות ." ביי לואי " דילגתי על עבר היציאה כשירדו אבנים מליבי. "שחכת את החברה שלך " לואי דיבר מופתע מאוד וקם ביהירות ." הא .. נועם !" רצתי בכוח לעבר השירותים של לואי שניצבו במסדרון ופתחתי אותם בחשש. "ואו טוב לצאת .. " נועם אמרה וסידרה את שערה. "היי לואי , אני מעריצה גדולה" נועם ריחפה לעבר לואי וחייכה חיוך מאוזן לאוזן . " תמיד נחמד לפגוש מעריצים " לואי אמר בטוב לב. " אפשר להצטלם איתך ?" נועם שאלה בהתרגשות " איזה שאלה" לואי אמר וקירב את נועם לגופו וחייך למצלמה.
———————————————————————————————————-
"עכשיו חוזרים הבייתה" אמרתי לנועם ומשכתי אותה לעבר המכונית ." איזה מתנה נפלאה נתת לי " נועם אמרה וחיבקה אותי, ניצלתי את זה שאני כיאילו נחמדה ונתתי לה "מתנה…" . " על לא דבר" אמרתי והשתחררתי מהחיבוק. " עכשיו כנסי למכונית " אמרתי לנועם שעדין התלהבה שהיא ראתה את לואי והצטלמה איתו . " את באה?" שאלתי את נועם כשאני מסדרת את מושב הנהג ." כן " היא אמרה והצביעה על עבר המכונית . " עכשיו הכל הסתדר" לחשתי בזהירות שהאוויר זז מעל פניי כתוצאה מתזוזת המכונית . "מה הסתדר?" נועם שאלה בהתעניניות ." כלום כלום " עניתי לה בפזיזות ונעלתי את עיניי על הדרך.
" אז תגידי, מה את עושה פה בכלל ? את לא אמורה להיות בסאמר סכול?" שאלתי מתוך ברירה. " קפצתי לבקר" היא ענתה לי בפשטות . " מסיבת פיג'מות ?" שאלתי בשעשוע . "מסיבת פיג'מות " נועם ענתה לי בהתרגשות .
———————————————————————————————————–
"הסרט הזה כל כך יפה" נועם אמרה לי כשהיא מנגנבת את הדמעה שלה. " עצוב נורא" אמרתי לה בוהה בכתוביות הנעות בחדות . לפתע שמעתי משהוא נופל והסטתי מייד את מבטי. " משהוא קרה?" נועם שאלה בדאגה." לא" עניתי לה בקרות. ראיתי צל זז לעבר דלתי .אוי לא , אולי זה רון? פשוט ידעתי שזה מה שהולך לקרות . הדלת נפרצה ברוע ודמות מוכרת רצה אליי בכעס.


תגובות (7)

~~

יואווווו איזה מתחחחח !
אני חולה על הסיפור הזהה ועליך <3
תמשיכי עכשיוווו =)
לאבבב יוו

28/07/2013 10:31

לאב יו טוווווווווווווווווווווווו <3 <3 איזה כיף שאהבת :)

28/07/2013 10:33

מהמם…
תמשיכי מהר נסיכה <3
לאב יו

28/07/2013 10:38

תמשיכייי אנחנו דורשות המשך דחופ
תמשיכייי

28/07/2013 11:15

כבר הרסו לי את כל הכיף לכתוב. אני לא ימשיך היום.. תודה לכל מי שאהב..

28/07/2013 11:36

מי הרס??? למה??? מה קרה???
בלי קשר להמשך.. עשו לך משהו????
בכל מקרה הפרק מושלמי!! אני דורשת המשך מתי שיהיה לך מצב רוח!!
ואם את רוצה לדבר את מוזמנת 3>

28/07/2013 13:14

תודה לאב :-) סתם , כמו שכתבתי ב׳לכל מי שקורא את הסיפורים שלי ׳ זה מה קרה … אני ימשיך לא לדאוג ^^

28/07/2013 17:34
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך