החתכים הראשונים שלי-פרק 21-מוקדש לדני פריקי 1D yaelis SBWאנונימית DIANA גל שירני

shira1 21/08/2014 905 צפיות 13 תגובות

היי בנות יקרות,
אני כל כך מצטערת שאני לא העלתי פרק של הסיפור כל כך הרבה זמן!!!
אני מקווה שלא איבדתי אותכן כי הסיפור הזה מאוד חשוב לי!!!!
כמו שכבר אמרתי אני בקושי מוצאת זמן לכתיבה בתקופה האחרונה בשל העומס הרב שלי!
חוץ מזה אני מרגישה שכבר אין לי קוראות-אין לי צפיות,אין תגובות(חוץ משל דני המדהימה שמגיבה כל הזמן!!!-אוהבת אותך!!!) וזה מאוד מתסכל! מתוך 40 בנות שקוראות אולי 2 מגיבות וגם זה לא וזה ממש מוריד לי את החשק לכתוב! עד שאני מפנה מזמני המועט לכתיבה אני מרגישה שאני לא תורמת לכן ולא עושה את זה מספיק טוב-שהתחלתי לשעמם אותכן!-וזה מאכזב כי יש לי עוד כל כך הרבה רעיונות להמשך הסיפורים שלי!
מקווה שאתן סולחות לי ושתמשיכו לעקוב!-אוהבת אותכן! תהנו מהפרק!

אני ממליצה לכל מי שלא זוכרת לקרוא שוב את הפרק האחרון!
ואחרי כל החפירות-הפרק…

למי שלא זוכרת שלי היא הילדה שמתעללים בה.זואי היא החברה הכי טובה שלה וג'ון ואליס הם ההורים של שלי!השוטרים-אלכסנדר ומייקל.
פרק 21
נמ של(=שלי)
זואי החליפה איתי מבטים כשהשתתקתי אחרי שסיימתי לדבר-היא כנראה חשבה אם לספר להם על החתכים שלי אבל בסופו של דבר היא החליטה שלא.
הם לא נראו המומים או בשוק כנראה כי הם שמעו את כל זה כבר מאליס(אמא של זואי).הם פשוט רצו לשמוע את זה גם ממני,לאשר גרסה או משהו.הם הקליטו את כל השיחה,את כל הסיפור.
אם לומר את האמת,למרות שזו פעם שנייה כבר שאני מספרת את זה,זה עדיין לא קל לי ואני לא מצפה גם שיהיה.זה ממש קשה לדבר על זה,לספר לאנשים זרים את הסיפור שלי,הסיפור על חיי הכאובים.אבל עם כמה שזה קשה וכואב זה גם משחרר כמו בכי טוב.
אלכסנדר פתח את פיו
"לפי מה שסיפרת לי אנחנו נצטרך עוד כמה עדויות כדי להביס אותם חד משמעית בבית משפט."
"איזה…עדויות?"
שאלתי,לא בטוחה שאני יורדת לסוף מחשבתו.
"עדות כמו סרטון או הקלטה שבה יראו חד משמעית שהיא מתעללת בך."
"ואיך אני אמורה להשיג סרטון כזה בדיוק?"
שאלתי
"יש מקום קבוע שהיא…מצליפה בך בו?" הפעם היה זה מייקל שדיבר.היה ניכר שקשה לו להוציא את המילה מצליפה מהפה.הוא בלע רוק במאמץ וסיים את המשפט.
"אמממ…כן-באחד החדרים בקומה למטה."
"יש בחדר הזה ארון או חלון עם ווילון?"
הוא שאל
"כן-את שניהם."
"אז את צריכה להחביא את הפאלפון שלך שם ולהסריט את זה ולגרום לה להגיד במילים מפורשות שזו לא הפעם הראשונה שהיא עושה לך את זה."
"זה יהיה קשה אבל…"
השארתי את סוף המשפט תלוי באוויר
"את חייבת לעשות את זה,רק ככה נוכל לשחרר אותך ממנה."
בלעתי רוק והנהנתי עם ראשי,מסמנת לו שאני אעשה כדבריו.
"אחרי שתעשי את זה תעבירי את העדויות אל אליס והיא תעביר אותן אלינו.את צריכה לעשות את זה במהרה כי אנחנו כבר קבענו תאריך למשפט ואנחנו רוצים לזמן אותה כבר.חוץ מזה,אנחנו צריכים להוציא אותך מהבית הזה בדחיפות.אחרי שתגישי את העדויות אנחנו נשלך אותך לבית יתומים פה באזור או לאימוץ זמני עד גיל 18-מה שתבחרי-"
היה זה אלכסנדר שדיבר.הוא נקטע בגסות על ידי אליס שהתפרצה לשיחה באומרה
"מה פתאום.שלי עוברת לגור אצלינו לכמה זמן שהיא רוצה."
"את…בטוחה?"
שאלתי
"בטח שכן.את לא נשלחת לאימוץ או לכל מוסד אחר למינו."
"אם ככה את רוצה אז בסדר-שלי תישאר אצלכן עד להודעה חדשה."
"תודה."
גון אמר מחויך ועיניה של זואי הבזיקו אלי,נוצצות כמו ירח מלא בשמיים שחורים.

אחרי עוד כמה סידורים אחרונים השוטרים הלכו ואני חזרתי הביתה,נחושה למלא את משימתי בהקדם האפשרי.כמובן,התחקורים מ'אמא' לא איחרו להגיע.
"איפה היית?"
"אמרתי לך כבר.הייתי אצל זואי,המשכנו את העבודה שלא סיימנו."
"את בטוחה שזה מה שקרה?"
היא שאלה בהרמת גבה
"כ..כ..כן"
עניתי מגמגמת מעט,חוששת שהיא מבינה שמשהו מתבשל מתחת לאפה.
"טוב. אם את אומרת…אז אני לא מאמינה!"
היא צרחה וסטרה לי
"אני כבר אברר את זה."
היא אמרה כשחיוך זדוני מרוח על פנייה,הסתובבה והלכה משם,משאירה אותי עם כל החששות שלי.
עליתי לחדרי,מתארגנת לקראת שינה ולקרת הלימודים למחר.

באישון הלילה התגנבתי למטה,מוודא שכל דיירי הבית שקועים בשינה עמוקה.לקחתי את המצלמה הקטנה והדקה שלי שקיבלתי מזואי והתקנתי אותה ב'חדר ההצלפות',כמו שהשוטר אמר לי לעשות.לא שמתי את הפאלפון שלי כי המצלמה תחזיק מהעמד הרבה יותר זמן והאיכות בה יותר טובה.חוץ מזה,הפאלפון יכול לצלצל פתאום וזה יגמר בזה שאני אמצא את עצמי עמוק עמוק מתחת לפני האדמה.
עכשיו רק נותר לי לחכות לזה שהמלצמה תקלוט את 'אמא' בפעולה ואני אהיה חופשיה.
תגיבו ותדרגו!!!


תגובות (13)

רציתי להגיד לפריקי שאת צריכה להתעלם ממה שכולם חושבים ולא לחשוב על עצמך כפריקית או משהו.כל אחד מיוחד בדרך שונה ומבטא את עצמו אחרת ואסור לך להגדיר את עצמך כפריקית-את מי שאת וזה הכי חשוב-שאת הולכת אחרי האני האמיתי שלך ואני בטוחה שאלה שאומרים שאת פריקית לא עושים את זה אלא סתם נגררים אחרי הרוב-אחרי 'המקובלים'.

21/08/2014 18:10

חוץ מזה רציתי להודות לדני המהממת שמגיבה לי כל הזמן ומדרבנת אותי להמשיך!
את ממשיכה לקרוא את הסיפורים שלי ולעקוב למרות שבתקופה האחרונה אני לא מעלה בסדירות ובכמויות כמו שהייתי מעלה פעם!
אני רוצה להודות גם לשאר הקוראות הקבועות שלי-אלא שלא מגיבות(אין לי שמות כי אתן לא מגיבות-חחח)! אני מקווה לשמוע גם ממכן תגובות!

21/08/2014 18:13

זה מושלםםםםםםםםםם תמשיכייייייייי ותודה על שהודת לי חחחחחח
קיצר זה יפההה תמשיכיי ❤

21/08/2014 18:39

    אין בעד מה חחח
    זה באמת מגיע לך!

    21/08/2014 18:50

מקווה שתמשיכי בקרוב,את כותבת מצוין ויודעת להשאיר אותי במתח
~וזה לא קורה הרבה~
ובבקשה תכתבי את הפרקים יותר ארוכים

21/08/2014 18:50

תמשיכיי

22/08/2014 13:47

תמישיכייי
אני חיכיתי לפרק

22/08/2014 15:37

1) אצלי בכיתה זה או המקובלים או הפרחות או המטומטמים אז עדיף לי להיות ככה (יש לי בערך 20 ומשהו בנות בכיתה והשאר בנים ואנחנו בערך 32 ילדים )
גם כולם חושבים שאני מוזרה ועוד שנה אני עולה לחטיבה אז מילא
2) פליז תעשי פרקים יותר ארוכים אני מכורה לסיפור הזה

25/08/2014 16:02

    אני מבינה את מה שאת אומרת.אבל חשוב מאוד שלא תיתני להם לקרוא לך פריקית מול הפרצוף בניסיון להעליב אותך אלא תחזירי להם.רוצים לקרוא לך פריקית?רק מאחורי הגב.ויותר חשוב מהכל-אל תגדירי את עצמך כפריקית בקטע רע כי אז גם הסיבה תראה אותך ככה.את יכולה לקרוא לעצמך פריקית אבל לא כמשהו רע.כולם שונים וזה בסדר-יש פשוט כאלה ששונים יותר ויש כאלה ששונים פחות ויש את אלה שמנסים לדמות את הסביבה ו'מתחפשים' לילדים אחרים-ילדים שהם לא.אלה הכי גרועים.לפחות את מי שאת ואת לא מסתירה את זה-זה הכי חשוב.
    ותודה על מה שכתבת ב-2!
    אני מנסה להעלות פרקים אבל כמו שכתבתי אני די עמוסה עכשיו ועם תחילת הלימודים העומס יחמיר עד שזה ירגע.
    את קוראת עוד סיפורים שלי?

    25/08/2014 19:37

1) אם תכירי אותי תביני שאני באמת מוזרה אבל בכיתה שלי לא ממש מעליבים יותר מקללים אחרי הלימודים אבל זה יותר קללות כמו ***** או דבה וכאלה אבל הדברים שבאמת יכולים לחרפן בן אדם זה ילד מסוים אחד שהוא לא מקלל אבל הוא מתנהג כמו ילד בן 4 זה מחרפן אותי רצח בקיצור גם מי שמקלל אותי או משהו אני פשוט שמה עליו פס אני מי שאני וטוב לי
2) יכול להיות שיש לך הרבה מאוד קוראות שהרבה מהן פשוט לא מגיבות
3) ותאמיני לי שבקשר ללימודים אני מבינה
4) אני עדיין מחפשת הרבה סיפורים והרוב לפי קטגוריות אבל אני אנסה את אחד מהסיפורים האחרים ואם אני אתחיל לקרוא משהו אני אכתוב לך

27/08/2014 02:17

1) אני שמחה שאת שמה עליהם פס וממשיכה להיות מי שאת ושאת לא משנה את עצמך!
2)באמת יש הרבה בנות שקוראות ולא מגיבות אבל אם מתוך 100 בנות שקוראות רק 2 מגיבות זה מאוד מבאס ומוריד לי את המצב רוח להמשיך לכתוב,מוריד מהחשק.
3)אני שמחה שאת מבינה אותי לגבי הלימודים ואני מנסה להעלות כמה שיותר פרקים!
באמצע החופש הייתי מעלה כמה פרקים ליום וככה גם בחופשת פסח שבה העלתי יותר מ-50 פרקים אם אני לא טועה.
4) אני שמחה שאת רוצה לקרוא עוד סיפורים שלי.תיכנסי להודעה על החתכים הראשונים שלי שהעלתי ותביני למה אני ממליצה לך לקרוא את ביחד לנצח.ותכתבי לי באמת מה דעתך על הפרקים ועל הסיפור! אם את רוצה עוד המלצות לסיפורים שלי תקראי את לא באמת ביחד הוא ממש יפה!

27/08/2014 14:02

וואו, ממש אהבתי את כל הפרקים עד עכשיו!! את ממש מוכשרת!! אני הולכת לקרוא עכשיו את ביחד לנצח, כדי שאני אוכל להבין מה יקרה בהמשך :) אני אשמח אם תקראי אוליי את הסיפור שלי :) זה פאנפיק אבל אני מקווה שאת תאהבי אותו :)

27/08/2014 21:24

    אני תמיד שמחה שבנות חדשות מגיבות! תודה! זה כיף לשמוע! תגיבי לי מה דעתך על ביחד לנצח! כשתגיעי לזה שאת קוראת כבר פרק שאני מעלה והכל תגיבי לי מה דעתך על הסיפור ואם אהבת!
    הייתי שמחה לקרוא את הסיפור שלך אבל כמו שאמרתי כבר אני מאוד עמוסה ובקושי יש לי זמן לכתיבה ככה שאני לא חושבת שאני אמצא זמן לקריאה של סיפורים חדשים עכשיו אולי כשיתפנה לי קצת זמן אז אני אקרא אותו!

    27/08/2014 22:53
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך