דירקשנית
וואן שוט!
גאיה? זוכרת לפני מלאמלאמלא זמן הבטחתי לך וואן שוט ובסוף לא עבד? אז עכשיו זה עבד (: מקווה שאהבת<333
אני רוצה לדעת מה אתן חושבות ותיהיו כנות ><

היא החצי השני שלי – וואן שוט ליאם ואבריל

דירקשנית 25/02/2013 475 צפיות אין תגובות
וואן שוט!
גאיה? זוכרת לפני מלאמלאמלא זמן הבטחתי לך וואן שוט ובסוף לא עבד? אז עכשיו זה עבד (: מקווה שאהבת<333
אני רוצה לדעת מה אתן חושבות ותיהיו כנות ><

*נקודת המבט של ליאם*
"ליאם אני שונאת אותך!" היא אמרה ויצאה מהבית שלי.
היא לא מבינה.. היא פשוט לא מבינה שזה סתם פוטושופ.. אלה סתם מעריצות שרוצות שאני יפרד ממנה…
אבל אני לא רוצה להיפרד ממנה! אני אוהב אותה! היא משלימה אותי! היא החצי השני שלי! אני לא יכול לחיות בלעדיה! היא זאת שגורמת לי לחייך כל יום.. כל יום שאני מתעורר בבוקר אני נזכר שהיא שלי והחיוך שלי לא יורד אף פעם…
"אבריל חכי!!" צעקתי בתקווה שהיא תשמע אותי..
כלום.
"באמת שלא קרה כלום.. אני מבטיח לך" רשמתי לה הודעה עוד הפעם. אך היא לא ענתה
התחלתי לחפור לה על זה שלא קרה כלו ביני לבין הבחורה הזאת.. שבעצם אני אפילו לא מכיר אותה.. היא כנראה סתם מעריצה מטורפת שרצתה להרוס לי את החיים.. והיא הצליחה..
החלטתי ללכת לבית שלה ולנסות לסדר את העיניינים בינינו.
*נקודת המבט של אבריל*
אני לא מאמינה שהוא עשה לי את זה! מה עשיתי לו שהוא בוגד בי?? לא נישקתי מישהו בסתר.. לא יצרתי קשר עם מישהו מאחורי הגב שלו.. לא עשיתי שום דבר שאני מתחרטת עליו! מה עשיתי לו לעזאזל שהוא בוגד בי?!
"אבריל.." שמעתי את ליאם אומר שהוא נכנס לחדר שלי.
"ליאם לך מכאן! אני לא רוצה לדבר איתך!" צעקתי עליו והתכסתי בשמיכה.
"אני לא רוצה! תני לי להסביר!" הוא אמר.
"תסביר… ניראה אותך אומר שזה לא נכון…" מלמלתי.
"תקשיבי.. פגשתי כמה מעריצות לפני כמה ימים והצטלמתי איתן. אחר כך התחלנו לדבר והן סיפרו לי שהן אוהבות מאוד לעסוק במחשבים.." הוא אמר.
"ובגלל זה נישקת אותה?! בגלל שהיא אוהבת לעסוק במחשבים?!?!" צרחתי את הנשמה שלי.
"לא! תקשיבי עד הסוף!" הוא צעק.
"היא בקשה ממני לעשות עיצוב שלי ושלך ביחד.. אז היא ביקשה שאני יצטלךם כאילו אני מנשק מישהי.. רק עם השפתיים.. והסכמתי כי הרי זו תיהיה תמונה שלי ושלך.. וכנראה שהיא לא עשתה את זה ועשתה פוטושופ שלי ושלה.." הוא מלמל.
"איזה זונה.." מלמלתי
"באמת שאני בחיים לא יבגוד בך! את יודעת את זה.. את יודעת שאני אוהב אותך הכי בעולם.." הוא מלמל.
"כן.. אני יודעת.." מלמלתי והשפלתי את ראשי.
"יופי.. אז אנחנו בסדר?" הוא שאל שהוא מחייך את החיוך שאני רגילה כל יום לראות על מסך האייפון שלי וגם בחיים האמיתיים שלי.
הנהנתי וישר חייכתי.
"אני אוהב אותך.." הוא מלמל.
"אני גם אוהבת אותך" אמרתי והוא התקרב אליי וצמצם פערים. "את מרשה לי לנשק אותך?" הוא שאל וחייך. "חח כן.." מלמלתי וצחקקתי. הוא השעין אותי על המיטה ונישק אותי…
איך אני אוהבת שהוא עושה את זה.. הוא כזה רומנטי… xx
אני אוהבת אותו הכי בעולם.. באמת…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך