זה סיפור קצר ואין המשך....

המעריצה של וואן די…..

25/10/2013 832 צפיות 9 תגובות
זה סיפור קצר ואין המשך....

זה היה עוד יום שבו הופענו מול מיליוני בנות צווחניות ועוד יום שיש לנו אחרי ההופעה מפגש עם מעריצות.
אני אוהב להפגש איתן אבל זה קורה כל יום ולפעמים יש מעריצות שפשוט סתם ככה צורחות, מה הן לא ראו בן אדם בלונדי עם עיניים כחולות אף פעם?
"נייל, אתם עולים על הבמה עוד שתי דקות, אתה מוכן?" שאלהאותי לו הסטייליסטית שלנו.
"כן, אני כבר בא" עניתי לה.
עליתי עם הבנים על הבמהושמתי לב שאחת המעריצות בקהל בכלל לא מתרגשת לראות אותנו והיא מתנהגת כאילו הכריחו אותה לבוא היום להופעה.
כל ההופעה הסתכלתי על אותה ילדה והיא מאוד סיקרנה אותי.
אחרי שעתיים של שירה, צחקוקים ואכילת בננה ע"י הארי ירדנו מהבמה והלכנו למקום שבו מעריצות באות אלינו.
כרגיל היו כמה בנות שכמעט התעלפו, וכרגיל היו בנות שצווחו אבל הייתה שם רק ילדה אחד שלא עשתה כלום, רק עמדה בשילוב ידיים והסתכלה על הארי.
זאת הייתה אותה הילדה בהופעה שמשכה את צומת ליבי. ניגשתי אל אותה הילדה והתחלתי לדבר איתה:
"היי, אני נייל איך קוראים לך?" שאלתי.
"היי, אני מייסי" היא ענתה.
" אז מייסי, את לא שמחה לראות אותנו? למה הפנים שלך עצובות?" שאלתי.
"אני שמחה לראות אתכם אבל.."
"מה?" שאלתי לא מבין.
"עצוב לי שאני עכשיו אפגוש אתכם ואתם תחייכו לי למצלמה ואז תשכחו אותי ואני שוב יהיה הילדה שכולם צוחקיםעליה כי וואן דיירקשן לא אוהבים אותה והיא סתם אוהבת אותם" היא ענתה.
"זה נכון, אנחנו מצטלמים עם הרבה מעריצות והרבה אנחנו לא זוכרים איך הן נראות אבל יש בכל זאת יוצאות דופן" עניתי לה.
"ואני לא יוצאת דופן בגלל שאני שמנה ויש לי משקפיים והשיער שלי מתולתל, ככה שאם אני יוצאת דופן זה רק בגלל הגודל שלי" היא אמרה.
"זה לא נכון" אמרתי לה ולאחר מכן הוספתי:
"את לא שמנה, יש לך גוף מושלם, ומשקפיים זה ממש יפה אם לא שמת לב בימים האחרונים אני שם הרבה פעמים משקפיים, והתלתלים שלך זה דבר ממש מיוחד הם באמת ממש יפים" אמרתי לה וחיבקתי אותה.
"אבל, אני לא אוהבת את המראה שלי" היא אמרה.
"מייסי, אנחנו כתבנו את השיר" מה שעושה אותך יפה" לא בשביל שהמעריצות ישנאו את עצמן, אלא להפך כדי שיראו את הצדדים היפים שבהן" עניתי לה.
"חשבתי שאתה לא כל כך חמוד, חשבתי שאתה מתנשא" היא אמרה לי.
"כולם חושבים ככה"אמרתי ואז הוספתי:
"עכשיו אני רוצה תמונה איתך".
מייסי חייכה והצטלמנו.
הבאתי למייסי את המספר שלי ואמרתי לה: "בכל פעם שאת תירצי לדבר איתי תתקשרי, אבל אל תביא לאף אחד את המספר כי זה יציק לי קצת, זה יהיה הסוד של שנינו".
ישר אחרי הצילומים רצתי לפתח את התמונה, מיסגרתי אותה ושמתי אותה על השידה במלון.
עברו מאז חודשיים, לכל מקום שאני נוסע אני לוקח איתי את התמונה של מייסי ושלי, התמונה הזאת מזכירה לי את מייסי וגורמת לי תמיד לחשוב כמה המעריצות שלנו חמודות, אוהבות ואפילו לפעמים מלמדות..


תגובות (9)

וואו זה מושלם!!
למה אין המשךךךך!?!?!
♥♥♥לין

25/10/2013 08:55

מדהים!!!
למה אין המשך?!?

25/10/2013 09:03

מדהים למה אין המשך?????

25/10/2013 09:24

את באמת מהמשקיעות!

25/10/2013 09:30

חחח יפה! ותנסי לחשוב על המשך חחחחחחחחחחח

25/10/2013 09:34

זה מהמם ! חבל שאין המשך ..

25/10/2013 12:24

יאווווו תודה Dark_angelולין ודידי ושיילי ואביגיל…….
אני אחשוב על המשך, אבל לא בטוח…
יש לי סיפור אחד ואני לא יכולה לכתוב שתי סיפורים בבת אחת[=

25/10/2013 12:25

אההה וקורל שהגיבה הרגע גם תודה….
לאב יוווו אלללל!!!

25/10/2013 12:26

זה מהמם <3

31/10/2013 16:12
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך