שכחתי להגיד לכל הקהל שקורא את הסיפור, הזכרתי בפעם הקודמת שיש לי עמוד מעריצים של גסטין ביבר באינסטגרם (אני חושבת שזה מדובר יותר לקהל הצעיר אבל זה בכללי) העלתי לשם את הסיפור הזה וכבר סיימתי אותו ואפילו התחלתי סיפור חדש שגם אותו אני יעלה לכאן, אז מי שרוצה יכול ללכת לאינסטגרם השם שלי זה story_justin1994@ ולקרוא את כל הסיפור (אני בכל מקרה יעלה את הסיפור לכאן ככה שלא חייב :) אני אשמח לתגובות (אני מזכירה שאני רק בת 14 וזה הסיפור הראשון שאני כתבתי ככה שזה ממש חשוב לי לדעת מה אתם חושבים ואם יש משהו לשפר❤)

הסיוט הפך לחלום- פרק 2

17/08/2017 840 צפיות אין תגובות
שכחתי להגיד לכל הקהל שקורא את הסיפור, הזכרתי בפעם הקודמת שיש לי עמוד מעריצים של גסטין ביבר באינסטגרם (אני חושבת שזה מדובר יותר לקהל הצעיר אבל זה בכללי) העלתי לשם את הסיפור הזה וכבר סיימתי אותו ואפילו התחלתי סיפור חדש שגם אותו אני יעלה לכאן, אז מי שרוצה יכול ללכת לאינסטגרם השם שלי זה story_justin1994@ ולקרוא את כל הסיפור (אני בכל מקרה יעלה את הסיפור לכאן ככה שלא חייב :) אני אשמח לתגובות (אני מזכירה שאני רק בת 14 וזה הסיפור הראשון שאני כתבתי ככה שזה ממש חשוב לי לדעת מה אתם חושבים ואם יש משהו לשפר❤)

כשהגעתי הביתה ואמרתי את הכל לסבתא שלי והיא שמחה שאני חושבת ככה, היא שאלה אותי לאן אני רוצה לעבור ואז היא הציעה לי לעבור ללוס אנג'לס ואני הסכמתי ושאלתי אם ליה יכולה לישון כאן, אולי זה יעשה לי יותר טוב לדבר איתה, היא הסכימה "תודה סבתוש" אמרתי ונתתי לה חיבוק.
התקשרתי לליה "היי, מה קורה"
ליה: "סבבה, איך את מרגישה?"
שיר: "אני היה בסדר אבל אני רוצה שתבואי לישון אצלי"
ליה: "סבבה 5 דקות אצלך"
"אה ואני צריכה לספר לך משו" אמרנו באותו הזמן, אז צחקנו וניתקנו
הלכתי לשירותים שטפתי פנים והחלפתי לפיגמה ואז הייתה דפיקה בדלת "אני באה" צעקתי כי הייתי בקומה השנייה וכמובן שזאת הייתה ליה.
פתחתי לה את הדלת התחבקנו ועלינו למעלה
ליה: "סרט?"
שיר: " שנייה אני הולכת להביא פופקורן"
הכנתי את הפופקורן ועליתי למעלה והתחלנו לראות את הסרט הוא היה משעמם ככה שהפסקנו באמצע ואז נזכרתי שהיא רצתה להגיד לי משו
שיר: "אה, מה רצית לספר לי מקודם?"
ליה: "אז ככה…" היא אמרה ושתקה
שיר: "נווו את מלחיצה אותי, דברי כבר"
ליה: "אני ואיתי התנשקנו"
הייתי בשוק, חיבקתי אותה
שיר: "אני שמחה בשבילך" אמרתי עם חיוך
ליה: "תודה, אני רציתי את זה מלא זמן וזה היה כל כך מושלם…טוב מה את רצית לספר לי??"
היא שאלה והחיוך שלי פתאום נעלם
ליה: " שיר מה קרה?" היא נלחצה
אוף, לא באלי לספר לה אבל אני חייבת…חשבתי וירדה לי דמעה


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך