וואן דיירקשן בואו שניה!!!!! הקדמה פרק 1

15/06/2013 639 צפיות אין תגובות

אותו יום רגיל יושבת בכיסא מתכתבת עם המורה לביאולוגיה צעירה בטירוף עוד לא עברה 20!!! חברה שלי. אבל המורה באה ואומרת :" נופר כלמנטון תביאי מיד ועכשיו את המכשיר החדיש בעולמנו" היא מדברת כאילו היא נולדה ב- 1893 אופס!!! היא נולדה בשנה זו. אצלנו עכשיו זה 2013 אבל זה לא משנה כי גברת אדריס לא תסבול אותי שנה הבאה כי היא בת 95 אם אני לא טועה. אז שנה הבאה מלשגחעליועי'חיןכןי מתה!!!!!!! וזה טוב כי אפילו בעלה בן ה- 83 רוצה שתלך אבל זהו. קמתי עשיתי אותי בוכה ונותנת את הטלפון אבל ישר רצתי לשירותים והתכתבתי עם דן ידיד חמוד!!! ואז בוואצפ קיבלתי הודעה מגלית פארקס המורה להיסטוריה עוקבת אחריי ' איפה את?' היא שאלה אותי 'גלית אני עצובה' והיא לא החזירה תשובה……..
-סוף לימודים-
אלינור חפרה לי על הזכייה של הכרטיסים להופעה של וואן דיירקשן…. נמאס לי ממנה.!!!! למזלי היא פנתה לצד ואמרתי "יקירתי לה'ת" והלכתי לבית בעטתי בדלת ונכנסתי "אני פהההההההההההההההההההההההההההההההההה!!!!" כולם ירדו 5 אחים ו- 2 אחיות הקדמההההההההההההההההההההההההה:
שמי נופר כלמנטון שיער שטני בהיר עניים כחולות כים מלוכלך גוף רזה גבוהה בת 16

חברתי הטובה אלינור, שיער חום כהה מחומצן לבלונד. ועניים ירוקות שמנמנה נמוכומת אבל לא שמים לב משום מה.
ידידי דן גבוהה כדורסלן בלונדיני ועניים ירוקות רזה.. ועוד כמה בדרך
5 אחי:
רמי: בן 20 גבוהה רגיל חזק שיער פרוע שטני עניים לבנות אפורות.
יואחי: בן 25 גבוהה חטוב חסון בלונדיני עניים תכולות.
קובי: בן 19 שטני כהה קצוץ חטוב גבוהה עניים חומות אפורות
יואב: בן 19 אח התאום של קובי.
רונן: בן 18 דומה בטירוף אליי אחי התאום הגדול.
2 אחיותי:
יעל: בת 21 אחות התאומה של רמי
גלית: בת 19 שיער שחור עניים תכולות חסון.
-חזרה לסיפור-
"נופר עוד פעם אחת תצעקי את תקבלי מכות התאפרתי והרסת לי את העיפרון הוא נפל ונשבר" גלית בכתה. "סתמי ת'פה יאללה בואו לאכול" רמי אמר.
"רגע אני עייפה" הלכתי לחדרי לשמוע וואן דיירקשן אך מישהו תפס אותי לא הרגשתי היסתובבתי "קובי!!!!!" הוא אמר "מאמי עוד פעם תצעקי לי באוזן תמצאי את עצמך ברחוב!!!! למה כי הורינו בשליחות ל- שנתיים.." הוא אמר והלך. שונאת אותו רצתי לחדרי וישבתי על המיטה מתקשרת לאלינור "רוצה לטוס לחו"ל להופעה של וואן דיירקשן?" שאלתי היא צרחה:" עדיעלידקכןוםי/קנכישרךכינוינהגיכניטוכרייחקרוכיערןחעדקכנחקממכלקנמלרעמצכמ יגכמחקמ ברור" את המילה האחרונה אמרה בשקט


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך