בסוף יצא לי ארוך יותר ממה שציפיתי מקווה שתהנו

חדר מספר 718 פרק 4 המשך

19/04/2015 885 צפיות 2 תגובות
בסוף יצא לי ארוך יותר ממה שציפיתי מקווה שתהנו

אז בגלל שהעלתי אתמול פרק והוי כבר ערים צפיות וגם בגלל שאני ממש אוהבת אתכן
וממש מרגש אותי כל פעם מחדש לפתוח את האתר ולראות שהגבתן אני חייבת לסיים את פרק 4
הסיום הזה ממש קצר ובהמשך השבוע אני יעלה את פרק חמש וכשהוא יעלה כבר תבינו למה
אוהבת המון

נ.מ ג'ורדן
יאס העירה אותי כשהגענו לבית שלי, הבית שלי הוא בעצם וילה ענקית עם שלוש קומות עם כוללים את הגג, בקומה התחתונה יש מטבח גדול שאני לא כל כך נוהגת להשתמש בו כן, אפשר להגיד שאני אסון במטבח, אפילו יותר מאסון, פעם אחת ניסיתי להכין עוגה ליום הולדת של אבא שלי (שהוא חובב בישול בעצמו) ומרוב שאני כישרונית הספקתי לשרוף שתי תבניות, לשבור ארבע כוסות ועל הדרך לשרוף את התנור שלי בסוף הסתפקתי בעוגה קנויה…
להגיד שאני מגושמת זה כמו להגיד שכריס המסוורת' רק יפה, זה פשוט לא נכון אני הרבה יותר מזה, בקיצור חוץ ממטבח יש לי בקומה התחתונה סלון ענקי,פינת אוכל, אמבטיה, חדר שירותים ועוד שתי חדרים אחד חדר אורחים והשני חדר לאבא שלי עם מרפסת, בקומה השניה יש את החדר הענקי שלי שבו יש מרפסת גדולה שמשקיפה על החוף של מליבו, מיטה זוגית מולה יש טלוויזיה וספה לבנה עם ופוכים, ליד החדר שלי יש את חדר הארונות הגדול שלי ומולו יש חדר אמבטיה ענקית. מול החדר השינה שלי יש דלת נעולה שאם פותחים אותה רואים מעלית שלוקחת אתכן לקומה השלישית שזה המקום האהוב עליי בבית, הקומה השלישית היא מצפה הכוכבים שלי,
מדובר בעצם בגג שלי שעטוף בכיפה מזכוכית עם חור כדי שאני אוכל להוציא את הטלסקופ שלי תקראו לי חננה אבל שם הספריה שלי ויש לי שם מיטה ושטיח צמרירי נעים, כשאני חושבת על אימא שלי או על משהוא שעושה אותי עצובה אני עולה לשם ומסתכלת על הכוכבים. אני ממש אוהבת את הכיפה שלי היא אחד הדברים הכי חשובים לי בעולם מכאן אני יכולה לראות כמעט את כל מליבו בלי שהם יראו אותי, האנשים היחידים שהיו במקום הזה אי פעם היו אבא שלי פעמיים ויסמין פעם אחת, הם האנשים היחידים שאני באמת סומכת עליהם. בחוץ יש לי בריכה גדולה, זולה עם המון ערסלים וג'קוזי. הבית שלי נחשב לפשוט יחסית לשאר המפורסמים ואני מתגאה בזה אני יודעת שיש הרבה אנשים שאין להם כמו שלי רוב החיים לא היה….בקיצור הגעתי הביתה והרגשתי צורך ללעלות לגג (סימן שאני צריכה לחשוב על משהו) עליתי ונשכבתי על המיטה, הדלקתי את הטלויזיה וראיתי את הלהקה של מר תלתלים חשבתי על זה ואולי קצת הגזמתי איתו…חזרתי להסתכל על הטלויזיה וראיתי את המראיין שואל את הבנים מה הם חושבים עלי נדהמתי מהשאלה ואז ניזכרתי שנייל העלה את התמונה של כולנו לאינסטגרם, הבנים אמרו שאני נחמדה ולואי הסתכל על הארי והוסיף "מצחיקה" הארי הסתכל על לואי ואמר "ממש" בקול חלש אבל לא חלש מספיק כי המראיין שאל אותו בקול מתקתק "מה אתה חושב על ג'ורדן הארי?" לפני שהארי התחיל לדבר ליאם קטע אותו ואמר "בואו רק נגיד שהארי אוהב את העיניים של ג'ורדן והיא אוהבת את התלתלים שלו…" אמר וכל הבנים צחקו כשנזכרו שקראתי להארי מר תלתלים אבל אני רק חשבתי מה לעזעזל ליאם אמר שהארי אוהב את העיניים שלי!!! זה אפילו לא הגיוני אנחנו שונאים! אחד את השניה "אה! ויש לה גם מבטא בריטי ממש טוב!" הוסיף נייל והבנים שוב נקרעו מצחוק הסתכלתי על הארי והיה נראה שברגע זה הוא רוצה לשסף לכל אחד מהם את הגרון…


תגובות (2)

אוחחחחחחחח' הזאבלות של נייל וליאם…
מה היינו עושים בלעדיכם,הא?

19/04/2015 16:54

    חחח אני מאוהבת בתגובות שלך

    11/05/2015 12:12
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך