yaelistyles
טוב הנה הפרק השני. תהנו :-) ואני חוזרת שוב אני אקבל כל ביקורת בברכה!

חיים בלתי צפויים – פרק 2

yaelistyles 24/07/2014 789 צפיות 4 תגובות
טוב הנה הפרק השני. תהנו :-) ואני חוזרת שוב אני אקבל כל ביקורת בברכה!

כעבור חצי שעה שבה צפיתי בטלוויזיה התחלתי להתארגן, בחרתי ביקיני בצבע כחול רויאל ותחתון תואם וכפכפים ושמלת חוף ותיק עם כל הדברים שאני צריכה. ויצאתי לכיוון הים. כשהגעתי ראיתי מיקה ,דני ואנה מחכות לי.
"היי." אמרתי להם בזמן שחיבקתי כל אחת.
"היי" הן החזירו לי.
תפסנו ארבעה כיסאות וסידרנו לנו אותם בשורה.
הורדתי ונשארתי להשתזף. בנתיים, דני ומיקה נכנסו לים ואנה נשארה גם להשתזף.
כעבור רבע שעה הרגשתי צל מעליי הורדתי את משקפי השמש וראיתי את דילן מחייך אלי.
"היי" הוא אמר.
"היי" החזרתי לו.
"את יכולה לבוא רגע לצד?" הוא שאל.
"כן" עניתי והלכתי אחריו.
לפני שקלטתי הוא הצמיד אותי לקיר והתחיל לנשק אותי. התנתקתי מיד והוא הסתכל עליי במבט שואל.
"מה קרה?" הוא שאל.
"דילן תפסיק אני יודעת שאין לך כלום כלפי ראיתי אותך מתנשק עם זואי אז אל תבוא ותנשק אותי
כאילו לא קרה כלום" אמרתי לו הכל והלכתי אפילו לא מסתובבת משאירה אותו שם.
חזרתי למקום שלי ליד הבנות ראיתי שכבר דני ומיקה חזרו.
"מה הוא רצה ממך?" אנה שאלה.
סיפרתי להם הכל והן היו בשוק.
"וואו" זאת המילה היחידה שיצאה להם מהפה.
הן היו בשוק במשך כמה דקות.
"טוב עזבו את העניין הזה" אמרתי בניסיון להוציא אותם מהשוק שהן נכנסו אליו.
"צודקת. קדימה צריך להתקפל כבר מאוחר" דני אמרה .
סידרנו הכל נפרדתי מכל אחת לשלום וחזרתי הביתה.
נכנסתי לחדרי והלכתי להתקלח. אחרי מקלחת של חצי שעה יצאתי התלבשתי והלכתי לחדר של לירון. נקשתי בדלת חדרה והיא פתחה לי.
"מה קורה?" שאלתי בזמן שחיבקתי אותה.
ראיתי שגם ג'וש בפנים.
"היי יולי ,מה קורה?" הוא שאל.
"הכל טוב ,מה איתך? אמרתי.
"בסדר. תקשיבי נרשמתי לתחרות גלישה" הוא אמר לי.
"בהצלחה" חיבקתי אותו מתרגשת בשבילו.
"תודה" הוא החזיר לי חיבוק. ג'וש הוא כמו אח שלי.
"טוב אני יזוז לישון" אמרתי בעודי מפהקת.
"לילה טוב" לירון וג'וש אמרו לי ביחד.
"לילה.." אמרתי וסגרתי את הדלת.
נשכבתי המיטתי שוקעת בשינה עמוקה אחרי היום המתיש הזה.


תגובות (4)

תמשיכיי זה ממש יפה

25/07/2014 00:21

קראתי את הסיפור שלך כמו שביקשת.
תמשיכי

28/07/2014 10:28

הו. הממ. היי (?) אני מניחה. שיהיה. אני גרועה בלהתחיל תגובות… אל תסתכלי עלייי
~מרגישה לא קשורה לעולם~
קראתי את הסיפור שלך. הבנתי שאת מקבלת ביקורות…. מצוין! גאה בך! לא כולם רוצים להשתפר פה באתר (לעולם לא אבין את הטפשות הזו-,-)
אה ונזכרתי הרגע (כי אין לי כוח לחזור לתחילת התגובה ולהוסיף) שמי הוא אלין (בדוי ומסווג האמת שגם דיי מכוער, לא משנה).
בואי נעבור מהחפירות שלי לסיפור שלך (כי אני בטוחה שהשתעממת) כמה הערות לשיפור:
1. תיאורים? היכן אתם? תתארי את הסביבה, את הדמויות, הרגשותס המעשים וכו… זה מאוד חסר לי כאן. כמובן שמשלב שפה גבוה.
2. דילן? מה נסגר איתו? אוקיי. הכל הולך מהר מידי. יותר מידי. התיאורים שם אני חושבת היו הכי צריכים להגיע… תאטי את הקצב.
3. אני לא יודעת אם שמת לב (אם היית שמה לב לא היית כותבת את זה, תשכחי ממה שאמרתי) אבל קיימים בסיפור שלך שמות אמריקאים וישראלים (או שיש שם מוצא שונה לדמויות?0-0) ג'וש ודילן לעומת לירון ויולי. תשני את זה, תחליטי על מיקום בעולם.
4. שימי בתוך הגרשיים (כאשר מדברים) ניקוד. אני אתן דוגמא (אני מתה על הדוגמאות שליייי)
*לא*- "תעביר את החומוס"
*כן*- "תעביר את החומוס," או- "תעביר את החומוס." לחילופין סימני פיסוק אחרים.
5. תאריכי את הפרק. זה גם ייצור עניין גדול יותר בקוראים (כי אני נהנת לקרוא סיפוריםP:).
~~~~~~
מקווה שלא נעלבת, השתדלתי להיות חמודה (דור! תקולל!!!)
יום מקסים:)))

נ.ב
איך שחכתי את התגובה המסורתית של הבנות (כן כן החרושה ההיא זלא משקיעים בה בכלל)?
תמשיכייייי (וואי אני נשמעת נדושה><)

28/07/2014 11:21
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך