Shir.berenshtain
הצעות לשיפור בבקשה

חיים חדשים-פרק 2

Shir.berenshtain 07/09/2014 842 צפיות 2 תגובות
הצעות לשיפור בבקשה

אני מאוהבת!

פרק 2

-נקודת מבט של זאין-

אנחנו מתנתקים מהנשיקה, לואי אומר:״איזה חמודים! סוף סוף זאין מצא חברה!״ אני שואל את אנה:״את רצינית שאת לא מכירה אותנו?״ היא עונה:״אתם חבורה של חברים מצחיקים טובים שגרים באנגליה ושרים מושלם״ אני צוחק, פתאום מתקרבת ילדה, וצועקת:״OMG וואן דיירקשן!! אמילי!!! וואן דיירקשן במטוס!!!!!!״ היא רצה לכיווננו, ושואלת בהתלהבות:״אפשר חתימה?? אפשר חתימה?? OMG זאין מצא חברה?? הארי אתה מושלם!!״ אנחנו צוחקים, אנה לא מבינה מה קורה כאן, אנחנו נותנים לה חתימות, והארי אומר:״כן יש לו חברה, נשמח עם תשאירי אותנו לבד״ הילדה הולכת בהתרגשות.

-נקודת מבט של אנה-

מה קרה כאו עכשיו?? אני קמה ושואלת:״זאין! תסביר לי מה הלך כאן מייד!״ הוא אומר:״אנחנו להקת בנים מפורסמת מאוד, 1D, אז אנחנו מפורסמים, ויש לנו מיליוני מעריצות.. אבל אני אוהב אותך יותר מכל דבר בעולם!״ ״למה לא אמרתם לי?! אין לי בעיה עם זה!״ זאין קם ומנשק אותי, ״אני אוהב אותך!״ ״אני אוהבת אותך!״
כעבור חצי שעה

אנחנו נוחתים, זאין סוחב לי את המיזוודות, ופותח לי את הדלת של הלימוזינה,אני אומרת בחיוך ״איזה ג׳לטלמן״ אנחנו מגיעים לבית שלהם, ״אז איפה אני ישנה?״ שאלתי, הארי עונה:״או בחדר האורחים, או עם זאין, אבל עם זאין זה לא בדיוק לישון״ וצוחק, ״תוציא את המחשבות הכחולות מהראש שלך!״ אני צועקת וממשיכה במשפט:״אני ישן עם זאין אבל רק ישן! ואני מדגישה רק!״ אני הולכת לחדר, ושומעת את זאין אומר להארי: ״תודה שהרסתה לי תסקס!״ ״הלא דבר אחי״ אני מתפקעת מצחוק, אני נכנסת לחדר, וזאין נכנס אחרי״אז אני מבין על פי הצחקוק שלך ששמעת את המשפט האחרון..״ ״כן,כן״ הוא זורק אותי על המיטה, מוריד את חולצתו, אני בוהה לו בקוביות,״מוצאחן בעיינך?״ הוא מצחקק, הוא רוחן מעליי, ומנשק לי את הצוואר עובר לפנים, ומתפחת נשיקה סוערת, הארי פותח את הדלת ואומר:״אעלק לא עושים כלום, פחח, (וצועק:) לואי, נייל, ליאם, אתם חייבים לי כל אחד מכם 50 יורו!״ ונעלם, אנחנו מתנתקים מהנשיקה, אוחחח אהבת חיי הילד הזה!


תגובות (2)

תמשיכי!!! מושלם!!!:)

07/09/2014 06:46

הם כמה שעות מסכנות במטוס והם כבר חברים מאוהבים מעל הראש ? מצטערת אבל את חייבת לשפר את הכתיבה שלך

13/09/2014 19:06
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך