איך זה היה?
טוב מי שיש לו רעיון איך אני יכולה להמשיך שיכתוב לי בתגובות בקשה כי אין לי איך להמשיך....
תודה, חמודים! ;)

לא לבד בניו יורק – סיפור על וואן דיירקשן פרק 4

14/03/2013 815 צפיות 5 תגובות
איך זה היה?
טוב מי שיש לו רעיון איך אני יכולה להמשיך שיכתוב לי בתגובות בקשה כי אין לי איך להמשיך....
תודה, חמודים! ;)

מאירועי הפרק הקודם: שפתיו נצמדו לשפתיי והתנשקנו בתיאום מושלם, יושבים על המיטה שלו ולא מפסידים אפילו רגע קטן של אושר אינסופי.
פרק 4
~מנקודת המבט של שירי~
הדלת נפתחה שוב בשעה 8:37+ וקמתי כדי לבדוק מי הגיע. ראיתי את תמר עומדת מאחורי הדלת וחיוך מאוהב דבוק לפנים שלה. היא החזיקה שקית של Fox, לא ראיתי מה היה בתוכה אבל זה בטח משהו שהיא הביאה מאיפה שהיא הייתה. "טוב, תיכנסי, שבי פה וספרי לי הכול!!!" אמרתי לה בהתרגשות, אחרי הכול, אתה לא יוצא עם הארי סטיילס מ'וואן דיירקשן' כל יום! "טוב,היה פשוט מושלם!!! הלכנו לפארק מהמם ועלינו על איזה 200 רכבות הרים, ואז הוא לקח אותי לבית של הבנים ולואי ממש ניסה להתחיל איתי!!! הוא פלרטט איתי, אבל הארי הציל אותי מזה ועלינו לחדר שלו….. ואז.. רק שתדעי, שהוא הלך להתקלח וראיתי אותו בלי חולצה, יש לו קוביות ממש ענקיות!!!" היא סיפרה בהתרגשות מטורפת, לא הראיתי שאני מרגישה כמוה, אבל מבפנים עמדתי להתפוצץ!!!! למה היא יוצאת עם הארי סטיילס ואני לא?! מה זה האפליה הזאת בין תמר לביני??? "עוד משהו מעניין שבא לך לספר לי?" שאלתי ברוגע, שממש לא שיקף את מה שאני מרגישה באמת. "למען האמת, יש משהו שעדיין לא סיפרתי לך, אבל אני מפחדת שאת תתחרפני רשמית מתי שאני אגיד לך את זה…." היא אמרה וחייכה חיוך תחמני, ידעתי שהיא מסתיר משהו וחשבתי לעצמי: 'את הולכת לגלות את זה, לא משנה באיזה מחיר!' שמתי יד על הכתף שלה והיא התחילה לדבר. "טוב…אז, זה די יעשה לך שוק, וגם יעשה לך את היום, אבל….. התנשקתי איתו כשהקוביות שלו לא מכוסות והוא לא לבוש בחולצה בכלל…." היא אמרה בביישנות והסמיקה והפה שלי התרסק על הרצפה. "עשית – מה?!?!?!" שאלתי, ומכיוון שלא חיכיתי לתשובה ממנה מיד קפצתי עליה בחיבוקים וברכות. "מזל טוב מהממת שלי!!! איזה כיף לך, לא מתנשקים עם הארי סטיילס בכל יום!!!….. איזה מושלמים אתם!" בירכתי אותה, ופתאום שמעתי משהו מתקמט ונזרק לאיפשהו. מיד קמתי מהספה ורצתי לחדר של תמר. ראיתי את אור שוכב על המיטה של תמר, ראשו על הכרית הרטובה שלה והוא ממשיך להרטיב אותה. "אורצ'וק, מה קרה?!" שאלתי בדאגה ומיד רצתי לחבק אותו ולנחם אותו. "הכול בסדר…." הוא אמר תוך כדי שהוא מנגב את הדמעות וקם מהמיטה בתשישות. "נו, אני יודעת שקרה לך משהו, אתה לא יכול להסתיר ממני כלום." אמרתי לו וחיבקתי אותו חזק. "אמממ…. איך היה לתמר בדייט שלה עם הארי סטיילס?" הוא שאל כדי להסיח את דעתי, לא רציתי לעבר נושא אבל החלטתי שאני זורמת איתו. "היא התנשקה איתו, כשהוא היה רק עם מכנסיים… איזה קוביות לא נורמליות יש לו!" אמרתי בהתלהבות והוא חזר להישען על הכרית ולהזרים דמעות החוצה. "נו מה יש לך? אני רוצה לשמוע…" שאלתי ברוך וליטפתי את גבו. "אני… אבל אני לא יכול לגלות לך, את תגידי הכול לתמר, ואני לא רוצה שהיא תדע מזה…" הוא אמר והתיישב, ניגב את הדמעות עם השרוול שלו והתנשם. "נו, באמת אני לא אגלה לתמר שום דבר, ככה אתה מכיר אותי?" שאלתי אותו בטון נעים והתקרבתי אליו. "טוב, אני… זה קצת יפתיע אותך, אבל אני… אני מאוהב בתמר. באותו הרגע שהבנתי שהיא יוצאת עם מישהו אחר, הלב שלי נשבר וכתבתי לה את זה." הוא אמר והוציא נייר מקומט מהפח. הוא פתח אותו בעדינות כדי שלא יקרע והושיט לי את הנייר המקומט ביד. קראתי בעיון את מה שהוא כתב, עברתי על הכתב שלו בהבחנה ועל כל מילה עוד פעם אחת לפני שהגבתי לו. "וואו…. זה ממש מדהים! למה לא חשבת להקריא את זה לתמר? למה לא חשבת להלחין את זה ולהפוך את זה לעוד אחד מהשירים שלך?" שאלתי אותו וליטפתי את גבו המורכן. "כי… היא אף פעם לא התייחסה אליי בתור חבר לאהבה, אלא רק בתור חבר לידידו, ולא יותר מזה, ואם היא תראה את זה היא בטח תחשוב שאני מוזר לגמרי…" הוא אמר ביובש והשפיל את מבטו לשטיח הראגי הוורוד שהיה על הרצפה של תמר. "או, נו באמת, דבר ראשון היא תחשוב שאתה ממש חמוד… דבר שני, אתה לא יודע איך ובתור מה תמר חושבת עליך, אולי היא אוהבת אותך גם ואתה פשוט לא יודע מזה? היא ממש מעריכה אותך, ואני בטוחה שהיא תחשוב שזה ממש מרגש שכתבו עליה שיר… זה ממש חמוד מצידך." ניחמתי אותו ונתתי לו את הדף בחזרה. אני מאוד מעריכה את אור, אבל לפעמים הוא יכול להיות דרמטי טיפה יותר מידי… "אני אוהב אותה, שירי. יותר מכל דבר אחר. כל יום לני שאני הולך לישון אני מסתכל על התמונות שלנו ביחד ומנשק את הפנים שלה. אני אוהב אותה הכי בעולם." לא ידעתי מה לענות לו.

רדו לרציתי להוסיף בבקשה…. :)


תגובות (5)

תמשיכי !!! (:

14/03/2013 10:04

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייי

14/03/2013 10:51

אממ א. עם את יכולה לעשות אותי עם ליאם זה ממש נחמד. ואיך אני ניאת רק לילר ביטחון עם כן:
שיער תכלת עגיל באף, גיל כמו כולם אממ זמרת ורקדנית ומה שבלך עוד חח
אה ואני ממליצה לך?בפרק הבא לעששאור מקריא לה את השיר והיא מגיבה איכשו
אהותמשיכי!!!!

14/03/2013 11:23

את יודעת מה יקרה עם אני אתן לך עצה ><
מישהו ימות בסופו של דבר חחחחחחחחחחחח
ותמשיכי.

14/03/2013 12:09

יופי נוני, ממש בוגר מצדך…..
אם יש לעוד מישהו (חוץ מנוני love) רעיון בשבילי איך להמשיך את הסיפור אחרי שאור מודה שהוא מאוהב בתמר, שיכתוב לי בתגובה בבקשה, כי אני ממש צריכה את זה…
תודה! :)

15/03/2013 04:47
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך