Justin♥
אם אתם רוצים שאני ימשיך היום לפחות תגובה אחתת (=

לא ציפיתי JB פרק 10!! ~שיניתי שם~

Justin♥ 10/11/2013 260 צפיות 7 תגובות
אם אתם רוצים שאני ימשיך היום לפחות תגובה אחתת (=

פרק קודם:
קמתי ובאתי אלייה מאחור, החזקתי לה את המותניים והיא הרימה את הראש ככה שהראש שלה יהיה על הכתף שלי והיא מסתכלת על התקרה,נישקתי לה את הצוואר והיא..

פרק 10:
נישקתי לה את הצוואר והיא העיפה אותי על המיטה ונכנסה לשירותים להחליף לפיג'מה,לפי מה שהבנתי..היא יצאה מהשירותים והיה לה ריח כל כך טוב,חבל שעשיתי מה שעשיתי..
נכנסתי לטוויטר וצייצתי
@EshliBenson please back talk with me i so so love u baby.
וצייצתי בתקווה שהיא בכלל תראה את זה..אחרי זה שמעתי מין טוטווו כזה וראיתי שהיא קראה את מה שרשמתי לה..היא הסתכלה עליי כזה אומרה..
אשלי: מה עובר עלייך אידיוט?
אני: מה את רוצה רשמתי את מה שאני מרגיש.
אשלי: קשה לך להגיד לי ככה בפנים?
אני: אשלי אני מצטער..
אשלי:אני יחשוב…
אני: נו אשלי בבקשה אבל את כל העניין בשבילי את ממש חשובה לי בבקשה,אל תשברי לי את הלב כמו שסלינה עשתה,את יודעת שקשה לי לצאת מזה אחר כך..
אשלי: אבל לי לא קשה לצאת ממה שעשית בלילה ההוא במועדון..יש לך מזל שאני אוהבת אותך,אחרת לא הייתי סולחת לך..עכשיו סתום ותן לי לישון…
גיחחתי כזה,הסתובבתי והלכתי לישון..
~אמצע הלילה~
אשלי: ג'סטין אתה ער? היא לחשה לי..
אני: מה קרה אש?
אשלי: אני לא מצליחה להירדם,כואב לי טיפה הראש..
אני: בואי אליי,.. נתתי לה חיבוק כזה והיינו מחובקים,היינו בכפיות,והייתי בלי חולצה..יכול ליהיות שבגלל זה הכאב ראש נרגע *~*
לאא אני צוחק..

~בוקר~
נ.מ אשלי:
קמתי בבוקר ליד ג'סטין שאני בתוכו,לא רציתי לעזוב אותו זה היה כ'כ נעים,אבל הייתי חייבת,הלכתי לצחצח שיניים להתארגן וזה ..
היום אני והוא נשארים בבית כי יום שבת..לא ממש רציתי לעשות משהו אז החלטתי לעצמי בראש בזמן שהתקלחתי שאני יזמין סרט..יצאתי התאפרתי ושמתי את זה:
(דרך אגב אצלהם בתקופה ההיא זה סתיו שפעם קר פעם חם) http://www.polyvore.com/cgi/set?id=103433126
יצאתי מהמקלחת וראיתי את ג'סטין שוכב על המיטה,הוא לבש חולצה כזאת משוחררת אפורה ארוכה,מכנס פשוט כזה שחור והוא היה עם גרביים וכובע NY שחור הפוך,הוא אמר לי בוקר טוב ועניתי כזה בקרירות בוקר וירדתי למטה,שמעתי אותו קם מהמיטה ובא אחריי,לא התייחסתי,הלכתי לבשל,הכנתי פנקייקים עם רוטב,הכנתי גם לו כי בכל זאת גם הוא בנאדם,עם כל זה שרבנו הוא לא יודע לבשבל וצריך חכם בשבילו לבשל..הרגשתי שמישהו בא ונוגע לי במותניים ושם את הידיים שלו מסביבי והרגשתי נשימות חמות על הצוואר.
ג'סטין: מי את שלא תגידי לי בוקר טוב ? הוא לחש..
אני: אני אשלי,זאת שלא מדברת איתך כי עשית *** עם איזה סטומה במועדון,ובסר ג'סטין הבנתי ששתית..אמרתי לו ולא הסתכלתי עליו והעפתי לו את הידיים מהמותניים שלי..
ג'סטין: מה עובר עלייך? אני נותן לך לגור כאן,לבשל כאן,חצי מהכסף שלי אני מבזבז עלייך,את הלב שלי אני נותן לך וככה את מתייחסת אליי?
אני: ג'סטין די,אם היית נותן לי את הלב שלך לא היית מתייחס אליי ככה והיית נדהר לפני ששתית כי אתה יודע טוב מאוד מה ההשלכות של עצמך אחרי שאתה שותה..
הוא הרכין את הראש ואמר אני מצטער בבקשה תסלחי לי..
ידעתי שאני חייבת לסלוח לו..באתי ונתתי לו חיבוק..חיבוק ארוך..


תגובות (7)

תמשיייכייייייי

10/11/2013 09:20

דחחווףףף

10/11/2013 09:20

והינה יש לך אפילו שתיים

10/11/2013 09:20

אהה, שלוש *~*

10/11/2013 09:21

אממ, חמש וזה סופיי !

10/11/2013 09:21

אממ, חמש וזה סופיי !

10/11/2013 09:21

אוקע אוקעעעע חחחחח

10/11/2013 09:43
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך