עשיתי את הפרק ניסית ארוך אבל נגמר לי הרעיון לסוף , מקווה שאהבתם את המשך תגיבו בבקשה אני תמיד מגיבה לסיפורים יותר לרוב בבקשה ואני יודעת שחסר נקודות ופסיקים להמשיך או מה???????

סיפור חדש- הכל התחיל בלונדון פרק3

08/01/2014 589 צפיות תגובה אחת
עשיתי את הפרק ניסית ארוך אבל נגמר לי הרעיון לסוף , מקווה שאהבתם את המשך תגיבו בבקשה אני תמיד מגיבה לסיפורים יותר לרוב בבקשה ואני יודעת שחסר נקודות ופסיקים להמשיך או מה???????

מצטערת שלקח זמן ! סליחה
ובנות אני חושבת שאני לא מצרפת בנות נראה בהמשך אולי כן
פרק3
אז חברה שלי כתבה רוצה ללכת לקניון
ועניתי אוקי, לבשתי מכנס גינס וחולצה מגניבה נעלים גבוהות וסידרתי את השיער לקחתי תיק קטן עם כסף טלפון ומפתחות ירדתי לא שמתי לב לאח שלי שהיה עם חברים שלו ( וואן דיירקשן), ויצאתי אח שלי שאל לאן אני הולכת בהתחלה לא עניתי ואמרתי מילה אחת לקניון ויצאתי אחרי כמה דקות הגעתי וחיפשתי את החברה שלי אז מצאתי אותה יושבת בכיף שלה אוכלת משהו אמרתי היי חברה היי ענתה את באה שאלתי כן שנייה אחרי כמה דקות קמה ובאה עלי ואמרה את לאן חנות בגדים אוקי עניתי פניתי לחנות בגדים ולקחתי את היד של חברה שלי ונכנסנו לחנות….. אני קניתי חולצה ומכנס וכובע , החברה שלי קנתה חולצה מכנס ונעלים גבוהת כמו שלי וחגורה שלמנו ונכנסנו לעוד כמה חניות של בגדים ונעלים …. אחרי מילון חנויות של בגדים ונעלים אכלנו , ואז נפרדתי לשלום וכל אחת הלכה הביתה .
הגעתי הביתה דפקתי ויניב אח שלי פתח ואמר שלום לך עניתי שלום אז עליתי למעלה ונכנסתי לחדרי סידרתי את כל הבגדים , נעלים וכובעים שקניתי , ואז יניב קרה לי ואמר איפה אמא לא יודעת למה ואמר היא לא בחדר לא למה ועליתי למעלה ראיתי את אמא מעולפת קראתי לאחי ואמר מה קרה אמא מעולפת נקווה תור לאמא הלכנו לבית החולים הגענו והלכנו למזכירת של הבית החולים , ואמרנו אמא שלנו מעולפת המזכירה קרא לרופא והכניסו את אמא שלנו לחדר ובדקו עם יש לה נשימות התישבנו חיכנו וחיכנו אז הרופא אמר שבצער רב אמא שלנו נפטרה ואמרתי זה לא יכול להיות היא הייתה בריאה ממש בטח היא התעלפה בגלל מישהו או סתם קרה לה את זה ושלחתי הודעה לחברה שלי כתבתי אמא שלי נפטרה לפני כמה דקות וענתה מיד איך? לא יודעת בטח זה קרה לה משהו לא יודעת איך מצטערת בשבילך אמרה חברתי הטובה תודה שאת עוזרת לי בבקשה אמרתי לה טוב ביי בנתיים ביי ענתה ירדתי וראיתי את וואן דיירקשן אמרו אנחנו מצטערים בשבילכם תודה וחיבקתי את אח שלי בכיתי הלכתי לישתוף פנים והלכתי לישון מוקדם בגלל זה אני פשוט לא יכולה יותר איך זה קרה בכלל איך פשוט איך התקלחתי אחרי כמה דקות התלבשתי צחצחתי שיניים גם אכלתי ואז הלכתי לישון ובדקתי שאח שלי סגר למעלה ולמטה בכל הבית שלא יקרה גם לו ואז אני ישאר לבד חס וחלילה ועליתי למעלה רעיתי הודעה בפיסבוק מחברה שלי ומעוד כמה בנות וסגרתי הטענתי את הטלפון חשבתי על מה שקרה על אמא ועל אבא ועל הכל עבר שלי ונרדמתי באמצע על מחשבותי שמה שקרה ונרדמתי ……….


תגובות (1)

תמשיכי מהרררר

09/01/2014 05:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך