מאי תלתלים סטיילס
איזה חמודימדיםםםם!!!! חחחח תגובות ואני ממשיכה :)

סיפור חיי (עם וואן די) – פרק 8

איזה חמודימדיםםםם!!!! חחחח תגובות ואני ממשיכה :)

~נקודת מבטו של הארי~
"אממ..הארי למה אתה עושה את כל זה? כאילו למה השקעת בי כל כך? אתה בקושי מכיר אותי" ג'יין שאלה כשהיא קמה מבטני "מה זאת אומרת?" שאלתי אותה "למה אתה עושה את כל זה בשבילי זאת אומרת כל הפרחים והאוכל והמקום הזה.." "כבר אמרתי לך" אמרתי לה כי אמרתי לה כבר שאני אוהב אותה "לא אמרת לי" היא אמרה לי "אני אוהב אותך" אמרתי במהירות והיא השפילה את ראשה "אתה לא.." היא אמרה בשקט "למה את חושבת שלא?" "כי אתה לא מכיר אותי בכלל" הרמתי את ראשה עם ידי והצמדתי את מצחנו "אני מכיר מספיק כדי לדעת את זה" לחשתי לה באוזן והיא הסתכלה לי ישירות בעיניים, באתי לנשק אותה, כל כך רציתי אבל היא מיד זזה אחורנית "אני לא יכולה.." היא אמרה "למה?" שאלתי אותה "כי אסור לי.. לא מגיע לי לאהוב" היא נאנחה ומיד התחלתי להסתקרן.. "מה זאת אומרת לא מגיע לך לאהוב? לכל אחד מגיע לאהוב!" אמרתי לה "אבל לי לא לא אחרי מה שקרה" היא אמרה ונעמדה "תספרי לי" אמרתי לה "אולי..יום אחד כשאני יהיה מוכנה לספר את זה אבל אני עדיין לא יכולה" היא אמרה מתכוונת ללכת ומיד קמתי ותפסתי את ידה "לאן את הולכת?" "הביתה.." "תשארי איתי! למה את צריכה ללכת עכשיו??" שאלתי בתקווה שהיא לא תלך "אני..אני ישאר, אבל אפשר לעבור נושא?" היא שאלה "בטח אמרתי וניסיתי לחבק אותה אבל היא עוד פעם זזה אחורה "אני לא יפגע בך" אמרתי לה "איך אני יודעת שאתה מתכוון לזה?" היא שאלה אותי "תסמכי עליי אני בחיים לא יפגע בך" אמרתי לה והתקרבתי אליה "טוב.." היא אמרה וחיבקתי אותה ברגע שנגעתי בה כולי הצטמררתי ממגעה, אני לא יכול לעמוד בפניה ואני לא מתכוון לעזוב אותה.
אחרי שעתיים בערך של דיבורים וצחוקים הלכנו לאוטו ופתחתי לה את הדלת והיא נכנסה, הלכתי לצד השני ונכנסתי לאוטו והתחלתי לנסוע, אחרי עשר דקות בערך היא נרדמה והגענו אחרי חצי שעה "ג'יין..ג'יין קומי" אמרתי לה וליטפתי אותה "מממ..מה?" היא מלמלה "הגענו" אמרתי לה והיא התמתחה. יצאנו מהאוטו ועמדנו בכניסה לדלת ביתה "תודה" היא אמרה לי "על מה?" שאלתי "על הכל..על היום שהשכחת ממני את כל הדאגות שלי, שהקדשת לי שיר בהופעה, שבאת אליי הביתה ועזרת לי" "הכל בשבילך" אמרתי לה וחייכתי "ממש נהניתי היום" היא אמרה והתקרבה אליי ו..והיא נתנה לי נשיקה על הלחי ונכנסה מהר הביתה לפני שהספקתי להגיד משהו. כל הגוף שלי הצטמרר ונהייתי הבן אדם הכי מאושר בעולם, הייתי כמו ילד בן חמש שמקבל את המתנה הראשונה שלו לחג המולד הייתי מאושר. שמתי את ידי על המקום שבו היא נשקה לי וחייכתי לעצמי.


תגובות (6)

מהמם! תמשיכי

05/01/2014 09:21

עוד שתי תגובות ואני ממשיכה

05/01/2014 12:35

הנה תגובה אחת…

06/01/2014 06:40

והנה השנייה… חוץ מזה שיש לי חברות שקוראות את זה אבל אין
לנן משתמש אז הם לא יכולות להגיב.. אבל הם ממש אוהבות את זה אז תמשיכי!!

06/01/2014 06:41

תמשיכיייייייי פליז

06/01/2014 12:17

אני יעלה פרק היום בערב :)

07/01/2014 06:43
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך