פנימיית מפורסמים – פרק 3

time machine123 13/02/2018 837 צפיות אין תגובות

סלינה עמדה בצד בזמן שכולם רקדו סלואו בלעדיה. היא לא אהבה ריקודים מהסוג הזה. אם לומר בכנות , סלינה לא אהבה להתבלט. נשף הפתיחה הזה היה מיותר מבחינתה.
ג'סטין הבחין בה והחליט על דעת עצמו משום מה , שעליו להתקרב אליה כדי לא להשאיר אותה לבד.
" סלינה גומז , מה את עושה פה?" שאל ג'סטין בסקרנות ונזכר שפעם סלינה הייתה החברה שלו ושהם היו ביחד.
" ג'ס , היי! נעים לראות אותך. אפשר לצלם אותך לסלפי שנייה?" קראה סלינה בהתלהבות.
" ברור שכן, בואי נצטלם!" קרא ג'סטין בחיוך שובב וצילם את עצמו ואת סלינה כשהם מחייכים לפלאפון.
" תקשיבי רגע, גם את לומדת בפנימיית מפורסמים? איזה מגניב שאת פה. נוכל להיות חברים , מה את חושבת?" אמר ג'סטין בחיוך זחוח.
" את יותר יפה במציאות מאשר בתמונות." הוסיף ג'סטין בהתלהבות.
" כן , בטח. שמענו כבר מפסיק עלייך , ג'סטין ביבר יש רק אחד ודי." אמרה סלינה ברצינות תהומית.
" יש לך כבר בן זוג , כי הייתי רוצה להזמין אותך לרקוד. את מעוניינת?" שאל אותה ג'סטין והביט בה בעיניים שואלות.
" תודה אבל אני מוותרת על התענוג המפוקפק הזה. עוד דבר לידיעתך , אני ממש אבל ממש לא אוהבת לרקוד." אמרה סלינה ברצינות.
" גם את לא רוצה? טוב , אז אם תתחרטי אז אני אהיה כאן." קרא ג'סטין בחיוך מתנשא והלך לדרכו.
קול נוסף נשמע מהכרוז: " תלמידים יקרים . נשף הפתיחה הסתיים. תאספו את עצמכם לחדרים שההנהלה החליטה למקם אתכם לפי סדר השמות : ג'סטין ביבר יהיה ביחד עם מייקל רונדה ורוג'רו פסקווארלי. דאב קמרון , סופיה קרסון וולטינה זרנה. קרול סביליה , סלינה גומז , טיילור סוויפט ודמי לואבטו וקנדלריה , שהיא החברה של רוג'רו ביחד. שעת ההשכמה בבוקר היא שש וחצי על הבוקר. זיכרו : אין הנחות בגלל שאתם מפורסמים." כך נשמע ממערכת הכריזה, כולם התכנסו בתוך החדרים והלילה כבר הגיע לפנימייה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך