פנימיית מפורסמים- פרק 5

time machine123 15/02/2018 678 צפיות אין תגובות

ג'סטין וסלינה נכנסו ביחד לחדר האוכל והבחינו בקרול ובמייקל , ואז הם ראו גם את דאב וולנטינה ששוחחו אחת עם השנייה.
" ג'ס , תקח את הצלחות לשולחן . אני עוד רגע באה." אמרה לו סלינה בחולמנות.
" בסדר , אני בינתיים יושב ואוכל. כי אני כבר גווע . מה איתך?" אמר לה ג'סטין ונפרד ממנה בשלב זה . הוא התקדם לבד והתיישב ראשון על הכיסא.
" תאכל , אני כבר באה." היא אמרה לו מרחוק ונבלעה בתוך שנייה.
הוא התקדם עוד צעד אחד נוסף לכיוון השולחן, לפתע הצלחת נשמטה לו מהיד וכל האוכל שהוא הניח על הצלחת התפזר לכל עבר.
כל התלמידים שעמדו מסביבו התפרצו מצחוק.
" אפשר לדעת מה מצחיק אתכם?" שאל ג'סטין ברוגז.
" אלוהים , זה כל כך מצחיק !" קראה מישהי בשעשוע .
ג'סטין הביט בהם בפנים אדומות וסמוקות כמו סלק אדום.
" תפסיקי לצחוק , די כבר לנסות להרגיז אותי!" אמר ג'סטין בחיוך מתנשא.
דאב וסופיה כבר סיימו את ארוחת הבוקר שלהן והתקדמו לעבר בניין הכיתות.
" איך היה בעינייך הנשף? מאוד נהניתי . באמת היה יפה. מה איתך? " שאלה דאב בחיוך שובב .
" היה נחמד בסך הכול , ויותר מזה לא היה צריך. רקדתי עם אחת שיודעת איך לרקוד סלואו. אז תודה רבה לך על ערב מושלם." קראה סופיה בחיוך חם.
" כן ? זאת הייתה פתיחה מאוד מרעננת בשביל תחילת שנת הלימודים." הוסיפה דאב בשמחה.
" כן , אהה? אני מאוד שמחה שיצא לי לפגוש אותך פה. במיוחד שאנחנו מכירות מהסט של הסרט " יורשים!" אנחנו נעשה כיף חיים ביחד, לא ככה אחותי?" אמרה סופה בחיוך מקסים. ואז נכנסו קרול , ולנטינה , דמי וקנדלריה.
" רוג'י, אני רוצה שנשב ביחד , זה לא יפריע לקרול?" שאלה קנדלריה וציפתה לתשובה ממנו.
" קרול? מה פתאום. אני וקרול רק ידידים. אל תדאגי , כי זה לא יפריע לה בכלל." קרא רוג'רו בהרהור .
קנדלריה רק חייכה אל רוג'רו והתיישבה לידו מבלי לומר מילה נוספת בנושא.
" אז מה , אתה וקרול רק ידידים? אומרים בחדשות שאתם חברים ושאולי יש ביניכם משהו." הוסיפה קנדלריה בחשש.
" אז מה , שיגידו. מה זה משנה. העיקר זה מה שאנחנו מרגישים. השאר זה שטויות. " ניסה רוג'רו להרגיע במקצת את קנדלריה.
" כן , אני יודעת. איך יפה לקרול ג'ינג'י. זה ממש מחמיא לה. אתה יודע , בהתחלה לא זיהיתי אותה כלל אחר כך נפל לי האסימון שאתם משחקים ביחד ב"סוי לונה – עונה 3 " אמרה קנדלריה בהרהור.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך