משתמשת
שלוש פרקים לסוף ! מתרגשתת. מקווה שתאהבו את הפרק ומחר אני אעלה עוד פרק .

סיפורי ערסים :) אלירן ועמית , פרק 27

משתמשת 17/09/2015 1506 צפיות 4 תגובות
שלוש פרקים לסוף ! מתרגשתת. מקווה שתאהבו את הפרק ומחר אני אעלה עוד פרק .

~ נקודת מבט של אלירן ~

הלכנו לבית שלה , לדבר .
החלטנו שלמרות הכל אני צריכים להמשיך לדבר , ושברור מאליו שאנחנו לא יכולים להמשיך להיות ביחד .
כבר עבר שבוע מאז , החלטנו להשלים עם זה ולהמשיך הלאה . עם כמה שזה קשה אני חושב שהכי עדיף ככה .
בכל זאת .. יש לי עכשיו אח ושתי אחיות שאני צריך לדאוג להם ואני לא אוכל לעשות את זה אם לא נדבר .
ישבנו כולנו בבית שלי בסלון וראינו סרט .
" תעבירי את הפופקורן " אמרתי לירין והיא נתנה לי את קערת הפופקורן שהייתה בידה .
" מיתי בואי שנייה למעלה "
ירין לחשה לעמית והם עלו .
אחח היא כזאת יפה .. לא! אסור לי ! היא אחותי , כנראה ככה זה יהיה מעכשיו ..

~ נקודת מבט של עמית ~

" מה קרה ? " ביררתי למה ירין רצתה שנעלה " סתם .. רציתי לדבר עם אחותי " היא חייכה חיוך ערמומי " נכון ! מרוב העצב בגלל הבנים שכחנו שזה אומר שגם אנחנו אחיות ! " היא חיבקה אותי " לפחות משהו אחד טוב יצא מכל הסיבוך הזה " אמרתי בשקט .
" איך את ואביאל ? גם אתם .. " שאלתי בשקט והשפלתי את ראשי " אנחנו .. מתמודדים " אמרה בקול שבור " אבל לא . לא רוצה יותר להיות עצובה , לא רוצה דיכאון . זה לא אשמתינו כל זה " היא אמרה ובאמת שהיא עודדה אותי . אחח אני חולה על הילדה הזאת " מצחיק איך שזה קרה כל הסיפור הזה .. נשמע כמו טלנובלה , אחים שלא ידעו שהם אחים התאהבו , החברה הכי טובה שלה התאהבה באח שלה והיא באח של החברה הכי טובה שלה .. בסוף ארבעתם אחים .. אני לא רואה פה סוף שמח " אמרתי בשקט. " הכל יהיה בסדר אחותי " היא שמה עליי יד " שניה שניה , מי מאיתנו האחות הגדולה ? אולי נהייה תאומות? אם כבר אחיות אז עד הסוף לא ? " היא אמרה וצחקנו " יאללה בואי נרד לאחים שלנו " הבלטתי את המילה אחים .
קמנו מהמיטה וירדנו למטה " אה ו.. אני הגדולה " אמרתי וצחקתי " ממש לא " היא רצה אחריי " אני יותר גדולה ! " היא צעקה " לא נכון " רצתי למטבח והתחבאתי מאחורי אביאל " אייה מה את עושה ? " הוא נבהל " הנה בואי נשאל אותם " הצעתי " טוב ! אביאל מי יותר גדולה ? אני או עמית ? " אמרה בילדותיות " חח ברור שאת " אמר והיא צחקה
" רואה?! " היא צחקה והצביעה על אביאל
" לא נכון ! שקרן זה רק כי..-
לא פייר נו " התבכיינתי והם צחקו.
" אוליי נלך לאן שהוא ? " אלירן הופיע במטבח
" מתאים לי "
" גם לי " אביאל וירין הסכימו ישר .
עדיין קשה לי עם כל האחים .. אווף .
טוב צריך להמשיך הלאה ולהתגבר נכון ?
" אני בפנים "

החלטנו לנסוע לסוף שבוע באילת , רק אנחנו.
להנות ולשכוח מהצרות וגם להתרגל לכל הקטע של האחים .
" נו מתי מגיעים ? " ירין התלוננה במושב מאחורה .
" עוד מעט " אלירן אמר . הוא נהג , אני ישבתי בכיסא לידו ואביאל וירין מאחורה.
הרדיו פעל והם שמו שיר
" בלעדייך אני חצי בן אדם , בלעדייך אני בעצם כלום "
אלירן ואביאל שרו וזה עשה לי הרגשה רעה .
הפנתי את ראשי לחלון ונאנחתי.
" היי , הכל יהיה בסדר .
תהני מזה שיש לך תירוץ לראות אותי " אלירן אמר וקרץ.
צחקתי " אני לא חושבת שאפשר להנות מזה יא מכוער " אמרתי והוא צחק
" את מתה עליי " הוא קבע וצחקתי " אח שלי אתה חיי בסרט " אמרתי והוא צחק בקטנה והמשיך להסתכל על הכביש . הוא נפגע? אמרתי משהו לא במקום ? אולי זה בגלל האח שלי ? אווף למה פתחתי את הפה בכלל ! מצטערת אלי ..
השענתי את הראש על החלון , נהנתי מהרוח הקרירה של המזגן ונרדמתי .

" מיתי הגענו "
שמעתי את קולה של ירין והרגשתי אותה מנענעת אותי בעדינות .
" אל תעירי אותה אני ארים אותה לחדר "
" טוב "
אחרי כמה דקות פקחתי את עיניי .
הסתכלתי מסביבי , הייתי בידיים של אביאל .
הצמדתי את ראשי לחזה שלו " בוקר טוב יפייפיה נרדמת קטנה " הוא אמר
ונישק את מצחי " בוקר טוב " עניתי בעייפות .
" אתה יכול להוריד אותי " אמרתי לו חצי ישנה " על מי את עובדת את עדיין ישנה " הוא צחק .
" אחי ירין קראה לך לבריכה " שמעתי קול ונרדמתי .

" כמה שאת יפה ,
אני כלכך רוצה לנשק אותך.
את יודעת ? בסוף לא הספקנו לשכב .. אוף אני רוצה להרגיש אותך עמית . אני אוהב אותך "
התעוררתי .
הייתי על מיטה , כנראה בחדר שלנו בבית מלון .
היינו בגולדן טוליפ , המלון האהוב עליי באילת .
הרגשתי יד מלטפת את שיערי , התרוממתי למצב ישיבה וראיתי שאלירן חצי יושן לידי .
התקרבתי אליו וליטפתי את פניו " תנוח אהוב ליבי , עברנו הרבה.. איך שאתה יפה ושליו כשאתה יושן " לחשתי לעצמי ונישקתי אותו בלחי . העמדתי את פניי מול שלו , אוף אני רוצה לנשק אותו שוב .
אבל לא .. אנחנו אחים , נושאים את אותו הדם .
" לא משנה מה יקרה , אני אוהבת אותך . אני רוצה שתהייה שלי אבל זה בלתי אפשרי . אתה צריך להמשיך הלאה ולמצוא לך אהבה אחרת " לחשתי ודמעה זלגה מעיניי ישר אל הלחי השמאלית שלו .
הוא זז , לא רציתי שהוא יקום . הלכתי להחליף לבגד ים סטרפלס עם חזייה וורודה ותחתון שחור , שמתי עליי שמלה שחורה קצת שקופה , כפכפים , משקפיי שמש והלכתי לבריכה .
כשהגעתי חיפשתי את אביאל וירין וראיתי אותם במים .
הורדתי את השמלה ונכנסתי איתם .
אחרי שעתיים וחצי בערך עלינו לחדר להתקלח ולהתארגן כי עוד מעט ארוחת ערב .
" מתי הספקתם לרשום אותנו ? " שאלתי כששמתי לב שאפילו לא היינו בדלפק להגיד שהגענו , ולקחנו מפתחות " ישנת " ירין ענתה בקצרה ונכנסה לחדר של הבנות כשאני אחרייה ואביאל נכנס לחדר של הבנים .
אחרי שהתקלחנו הלכנו לחדר אוכל ואכלנו ארוחת ערב .
" וואי עמית איך גדלת עוד
כמה ימים יש לך יום הולדת !" אביאל אמר והמשיך לאכול את הקוסקוס שלקח " נכון " אמרתי בחיוך רחב " מה תרצי שאני אקנה לך ? " הוא שאל " כל שנה אתה שואל את זה ולא מקבל תשובה , מה גרם לך לחשוב שהשנה זה יהיה שונה? " אמרתי והוצאתי לשון . אביאל וירין צחקו והמשכנו לאכול.
כל שאר סוף השבוע היה מושלם , היינו בבריכה מלא , עשינו שופינג ובעיקר נחנו. כשחזרנו הבייתה שמתי את המזוודה בחדר ונשכבתי על המיטה .
עוד שלוש ימים יום הולדת ! יואו אני מתרגשת !
" את חושבת על כמה שאני חתיך בבגד ים ? " אלירן עמד בכניסה לחדרי וראה שאני חושבת .
" לא , אני חושבת על כמה שאתה.." אמרתי ולא רציתי לריב אז פשוט הפסקתי את המשפט .
" אני מה ? " הוא התקרב למיטה לאט .
התרוממתי למצב ישיבה " אתה אתה " אמרתי בחיוך קטן " ואת .." אמר והתקרב אליי והשכיב אותי בחזרה
" אלירן לא , אנחנו אחים " אמרתי בחשש שהוא ינסה לעשות משהו ואני לא אוכל לעצור את עצמי מלזרום אותו " את יודעת מה את ? " הוא המשיך להתקדם עד שהגענו למצב שהוא ממש קרוב לפנים שלי " מה .. אני? " לחשתי כשהוא מלטף את השיער שלי
" את שלי " אמר וריסק את שפתיו על שלי .


תגובות (4)

תמשיכי נדיר

17/09/2015 15:59

פאקקקק תמשיכיייי היוםםם

17/09/2015 22:27

בבקשהההה זה סיפור קטלניייי

17/09/2015 22:27

תמשיכי

18/09/2015 15:17
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך