מור סטיילס
מוחעעעחעחעחעחעעעע !!!
מה אתן אומרות על הארי החוצפן שלנו ?

מקווה שהפרק הזה פיצה על הקודם , אוהבת אתכן בנות , וברוכות הבאות כל החדשות !!! ❤

ריקוד חיי עונה 2 פרק 8 (::::

מור סטיילס 19/09/2013 4115 צפיות 23 תגובות
מוחעעעחעחעחעחעעעע !!!
מה אתן אומרות על הארי החוצפן שלנו ?

מקווה שהפרק הזה פיצה על הקודם , אוהבת אתכן בנות , וברוכות הבאות כל החדשות !!! ❤

״תהני בל !!״ נישקתי לבלה שהיא נכנסה לגן ״גם את אמא ״ היא אמרה ונכנסה בהתרגשות בדלתות הגן . היום היום הראשון לאקס פקטור !! אני מתרגשת , והעובדה שהארי שם או הבנים או לא משנה מי לא הולך להרוס לי את זה . נעלתי עקבים עם ג׳ינס סקיני צמוד וחולצה בצבע קרם קצרה בהתאם לנעליים . את הבגדים של הריקוד לקחתי איתי בשקית ונסעתי אל האולם הגדול , עבודה חדשה , התחלה חדשה .

חניתי את האוטו ויצאתי משם לכיוון האולם , הראיתי למאבטח את התג עובד שמייק נתן לי לפני שבוע בפגישה שלנו .
נכנסתי אל האולם שעקבי מתקתקים על הרצפות ותיקי נתלה על כתפי , שמתי את משקפי השמש שלי בתוך שיערי וחייכתי שפגשתי במייק נותנת לו חיבוק ״מה קורה שרלוט ?״ הוא שאל שהתקדמנו ביחד אל החדר שאמור להיות שלי ״מצויין מייק תודה ״ אמרתי לו והוא הוביל אותי לחדרי . ׳חדר מספר 32 שרלוט סטיוארט , כוראוגרפית׳ זה היה השלט שהונח ליד דלתי על המשקוף . חייכתי והודת למייק נכנסת אל תוך החדר ״עוד שעה תהי באולם הכניסה ״ הוא חייך והנהנתי בהסכמה והוא יצא מהחדר . הנחתי את תיקי והתחלתי לבחון את החדר , הבחנתי בספה בצבע קרם , עשויה מעור , התיישבתי עלייה והיא די נוחה , כניראה אני הולכת לבלות כאן המון זמן . הבחנתי במיני בר קטן מתחת לשידה וזה רק חיזק את מחשבותיי . מראה וארון קטן ניצבו שם , וטלוויזיה הייתה תלויה על הקיר ממש מול הספה . מזגן קטן וחלון . זה מצויין , אני לגמרי יכולה לעבוד עם זה.
סגרתי את החלון והוצאתי את הבגדים שאני אמורה ללבוש . הנחתי אותם על השידה והוצאתי את חפציי מהתיק מסדרת אותם , בושם ודורדוראנט , מסרק ביחד עם כמה גומיות וסיכות בקופסא . הנחת את כל הדברים שהבאתי בתוך הארוך ואת התיק שלי גם.
בדקתי בשעון יש לי עוד חצי שעה . אני לא אתלבש עכשיו , בטח זה רק הפגישה עם כולם . אני אלך ככה .
ישבתי והתחלתי להתעסק בפלאפון שלי .

״להקת הבנים וואן דיירקשן חוזרים אל השורשים !!
חמשת הבנים שעשו היסטוריה כגון , זאין מאליק , ליאם פיין , לואי טומלינסון , נייל הורן והארי סטיילס חוזרים לאקס פקטור , אך הפעם בתוך מדריכים . מה תגידו על זה ?״

נכנסתי לדף החדשות וזה הדבר הראשון שראיתי , אהה אז עכשיו הם מדריכים ? זה אומר שהם כאן קבוע ועד הסוף .
נאנחתי ויצאתי מהאתר הזה סוגרת את הפלאפון ומניחה אותו על הספה לידי . פחדים וחששות פתאום הציפו אותי , מה אם הכל יהרס בגללו ? מה אם הבאתי על עצמי אסון עכשיו עם כל העבודה הזאת . והגרוע מכל , מה אם הכל יחזור לי איתו ואני שוב אפול בזה ? לא .
זה לא יקרה אני לא אתן לזה לקרות , אסור לי .
״כוראוגרפית , שרלוט סטיוארט , רשמי מידי את לא חושבת ? ״ שמעתי את קולו של חברי האירי נכנס בדלת החדר שלי בלי לדפוק אפילו וחיוך גדול מרוח על פניו ״ רשמי אבל נשמע טוב לא ?״ ציחקקתי וקמתי לחבק אותו ״אז אני הולך לראות אותך כל יום במשך חצי שנה , איזה כיףףףףףףףף !!״ הוא צעק וחיבק אותי חזק שנפלנו שנינו על הספה שהוא מעליי ואנחנו מצחקקים ״אומיגאד ניילר אתה שמןןןןן !״ ציחקקתי שהוא היה מעליי ״באמת ?? אני לא שם לב לזה ״ הוא צחק ונשען על שתי מרפקיו שהוא עדיין מעליי . ״שרלוט שלנ…״ הדלת נפתחה חושפת את לואי ליאם וזאין בדלת , שהם ראו אותי ואת נייל ככה הם נעצרו . אני ונייל כבר לא חייכנו וכאילו הזין קפא כי אף אחד לא זז . הבחנתי בתנועה מחוץ לחדר וראיתי אותו , הוא הסתכל עלינו והוא ראה אותי ואת נייל ככה . הוא נער את ראשו והתקדם קדימה . הארי .
״אממ זה לא מה שזה ניראה חברים ״ כיחכחתי בגרוני ודחפתי את נייל ממני לעמידה ונעמדנו שנינו ״כן , נפלנו בטעות״ נייל חיזק אותי ולבנים היה פרוץ מפקפק , ״בטח ״ זאין הרים גבה וחייך וזרקתי עליו כרית . ״או את לא עשית את זה ״ הוא הרים את הכרית מהריצפה וזרק אותה עליי ״כן אני כן !״ ציחקקתי וזרקתי עליו עוד אחת והתחלנו כולנו במלחמת כריות .
כולנו צחקנו ונלחמנו במשך חמש דקות עד שנשמע כחכוך בגרון מכיוון הדלת . כולנו עצרנו והבטנו בדלת והארי עמד שם , כמה צפוי . ״בנים הטקס פתיחה מתחיל מייק קורא לנו וגם לך ״ הוא אמר והחיוכים ירדו מפנינו ״אנחנו באים חבר ״ לואי חייך אלי והארי הלך . הוא מדבר אליי ? הוא חושב שאנחנו מדברים עכשיו ? לא לא שלא יצחיק אותי .

הטקס התחיל . היו את דברי הפתיחה של סיימון ומייק והציגו את הצוות שכלל את הבנים ואותי ועוד כמה . ראינו לראשונה את אלו שאנחנו הולכים ללמד ולתת עצות , את המשתתפים בתוכנית בעיקרון וזה נגמר . נייל קיבל בן , שמו היה קונור , ליאם קיבל מישהי ששמה ליה . היא בגיל שלנו והיא די יפה אם לומר את האמת . לואי וזאין קיבלו תאומות . והארי , הארי קיבל מישהי בגיל 24 , שמה היה קרולינה שיערה בלונדיני ועיניה כחולות , היא דוגמנית במקצוע שרוצה לנסות את מזלה בתחום השירה . מה אני אגיד המזל משחק לו . היא עשתה לו עיניים מהרגע הראשון והוא חייך את חיוך הצ׳ארמר שלו שמפיל כל אחת מרגליה . אז הולכת להיות לו מערכת יחסים אם הבנתי נכון את הסיטואציה , או שהוא ישתמש בה לצרכים שלו וישלח אותה לדרכה כמו בדרך כלל . אני לא יודעת למה לעזאזל , לא יודעת למה זה הציק לי , אחרי כל מה שהוא עשה לי זה עדיין הציק לי לראות אותו מפלרטט איתה . מה לעזאזל נסגר איתי ?!
סגרתי את הדלת של החדר שלי אחרי והוצאתי את הפלאפון שלי מטעינה פותחת את הארון במטרה להוציא משם את התיק שלי . הדלת של חדרי נפתחה ונסגרה מיד אחרי זה חושפת למולי את הארי . ״אבד לך משהו ?״ שילבתי את ידי שהבחנתי בו ״שרלוט אני רוצה לדבר איתך״ הוא אמר והביט בי פרעתי את עיניי , כמה אומץ יש לבחור הזה ״כן מה אתה רוצה עכשיו ?״ גילגלתי עיניים ממשיכה במה שעשיתי לפני כן ״את יכולה לפחות להסתכל עליי ?״ הוא שאל שהוא הבחין שהפניתי את הגב שהוא דיבר . ״לא ״ עניתי בלי לבזבז על זה מחשבה ״שרלוט ״ הוא אמר והסתובבתי ״תדבר או שתצא ״ אמרתי ״אני מצטער שרלוט , אתה לא מבינה באיזה רמה אני מצטער , ויצאתי אידיוט וחרא ומטומטם וכל מה שאי פעם תחשבי שאני , אבל אני מצטער. אני לא יכול לחיות במחשבה שאת שונאת אותי ולא מדברת איתי ואני יעשה הכל בשביל שרק נחזור להיות ידידים לפחות ״ הוא אמר , ״אוקי ״ השבתי בחזרה ״מה אוקי ?״
״אני סולחת לך ״ אמרתי וחיוכו היה פשוט ענק ״באמת ?!״ הוא צעק וחיבק אותי חזק . לרגע שכחתי מה רציתי להגיד וזה בדיוק מה שלא רציתי שיקרה . ״לא !״ צעקתי ודחפתי אותו ממני ״מה לא ?״ הוא לא הבין אותי ״אני לא סולחת לך ! ניראלך שאני אסלח לך אחרי כל מה שעשית לי הארי ? אתה באמת שחושב שאחרי שבוע שראית אותי תבקש סליחה על 3 שנים שהשארת אותי לבד לגדל ילדה ועזבת אותי פאקינג בהריון ?! מה אתה חושב שאתה ?״ התעצבנתי , כאילו פאק , עד איזה רמות הבחור הזה יכול להגיע ?
״אבל שרלוט אני באמ..״
״הארי , לך תאכיל מישהו אחר בכל הבולשיט הזה כי אני לא מאמינה לו כבר , אתה פגעת בי כמו שאף אחד לא פגע וזה דבר שאין עליו סליחה פשוט ״ דיברתי בקול רגוע ״אוקי , אבל שתדעי אני לא אוותר שרלוט ״ הוא אמר והתקדם לכיוון הדלת ״לא תוותר ?״ שאלתי לא מבינה ״אני לא אפסיק שרלוט , עד שתסלחי לי ״ הוא הסתובב ונעץ את עיניו הירוקות עמוק בשלי ״ אז תצטרך לחכות לזה לנצח ״ אמרתי מביטה עמוק בתוך עיניו ״וכך זה יהיה ״ הוא לא ניתק את מבטו משלי . הבטתי בו והוא בי ועיניו נדדו לשפתיי ובחזרה לעיניי וכל זה לפחות איזה שלוש פעמים ״אני לא מסוגל יותר ״ הוא מילמל והתקרב אליי ״מה אתה ..? ״ נקטעתי על ידי שפתיו של הארי שהודבקו לשלי פתאום והרגשתי את שפתיו החמות והרטובות מנסות לפתוח את שפתיי ולהעמיק את הנשיקה . ״מה לעזאזל אתה עושה ?!?״ צעקתי שהרחקתי אותו מנגבת את פי עם גב ידי ״התגעגעתי אל השפתיים האלו כלכך ״ הוא הניח את ידיו את ידיו על לחיי וחזר על זה בשנית .איך לעזאזל הוא מצליח להחליש אותי כך , גרום לי לשכוח ולהתמכר לתחושה הזאת ?! לא , אסור לי , מה את עושה שרלוט ?!?!
עצמתי את עיניי והרחקתי אותו ממני לוקחת נשימה עמוקה , הוא ניסה להניח את ידיו על מותניי אבל הרחקתי אותו לפני שהוא הספיק ״מה לעזאזל אתה עושה ?!״ אמרתי בעצבים מחזיקה את ראשי ״תיצא..פשוט תצא !!!״ צעקתי ודחפתי אותו החוצה סוגרת את הדלת ונועלת אותה נשענת עלייה ומחליקה עד לריצפה שגבי צמוד אל הדלת ״מה אני עושה ?״ מילמלתי לעצמי ונגעתי בשפתיי ״יואו !!!!!!! ״ צרחתי ודפקתי את כף ידי בדלת ״איזה …איזה …איזה חוצפן !!! ״ המשכתי לדבר לעצמי .
אני מאוכזבת מעצמי , מאוכזבת . אני לא מאמינה שנתתי לו לנשק אותי , שמתתי לו לגעת בי אפילו לשנייה , בדיוק מזה פחדתי , בדיוק מזה . שהוא יגיע ויערער אותי . ההשפעה הארורה הזאת שיש לו עליי , גם אחרי הכל . זה חייב להיפסק .


תגובות (23)

אין לי מה להגיד זה פרק וואו תמשיכיי

19/09/2013 08:51

תמשיכי

19/09/2013 08:56

אעעעאעאעעאע פרק מושלם תמשיי דחוף!!!!!!!!

19/09/2013 09:00

עאעאעעא תמשיכי !!!!

19/09/2013 09:11

עכשיו המשך בזריז במהיר אל טורבו להמשיך במידי!

19/09/2013 09:20

אווווו מיייי גאדדדדדדדדד איזה מושלםםםםםםםם ניהיה לי כבר עור ברווז כשקראתי את הפרק אני לא יכולה כבר לחכות לפרק הבא אזז תמשיכיייייייי אין על הכתיבה שלך

19/09/2013 09:46

תמשיכי בהירות :)

19/09/2013 10:01

תמשיכי מהררררר בבקשה!!! אני לא יכולה לחכות יותר מדי להמשך אז פליייייזז עכשיוווו!!!! אוהבת:)

19/09/2013 11:17

עאעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעאע
תמישיכיייייי עכשיוווווווו!!!!!!!!!!!!!!!!

19/09/2013 11:55

מושלם כרגילללללללל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לוב יו :)) ותמשיכי מהר פליזיי

19/09/2013 12:21

עאעאעאעאעאע תמשיכיייי!!!

19/09/2013 12:34

תמשיכי

19/09/2013 12:53

אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעא מוווווווווושלם ברמות אדייירווווווווווווות!!!!!!!!!!!!!

19/09/2013 13:34

וואוו פשוט וואו איזה פיצוי על הפרק הקודם למה מחשבת הפרקים שללך כולם מושלמים מהממים מאלפים מתהה על זהה הסיפור שלך מושלם את מוכשרת כותבת מהמםםם והפרק מאלףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף המשך הרגעעעע מדהיםםם אוהבת אותך הכי בעולם♥♥

19/09/2013 14:56

זה פיצה אהובתי! אבל אני בהחלט רוצה עוד!! תממשיייכייי!!!

19/09/2013 17:42

ה מ ש ך
דחוףףףףףךף
הפרק מווושלםםם
תמשיככייייי

19/09/2013 23:17

כדחדחדחדחדדחדחדחדחדח חאקנמדחמ המשך עכשיו! :)

20/09/2013 12:57

גאאאדד
כמה זמן לא הגבתי לך ><
שלא תחשבי שזה אומר שאני לא עוקבת
זה פשוט שאני קוראת מלא מלא מלא מהטלפון וזה ממש ממש ממש ממש מעצבן להגיב !
גגאאד פרק מושלמי ^_^
אוהבת אותך!!

21/09/2013 02:51

וווווווואאאאאווווווווווו!!!!!
אנייי בשווקק שהוא נישקק אוותההה!!!
מעוווללההה הארררי הוא מנשק והיא מתרככת כל הכבודדד!!
מוווששללםםם את כותבת מדהייםם!
תממשיכיי!! ♥♥♥♥

21/09/2013 08:55

O-M-G-!!!
הוא נישק אותה!!! הוא פאקינג נישק אותה!!!
אני נמסה.. אין זהו.. אני לא נושמת. אני רוצה שהוא ינשק אותי גם !!! (אבל שוש לא לגלות לאפחד) חחחחחח
יואוווווווו איך אפשר לתאר במילים עד כמה אני שמחה שהוא עשה את זה?!
אני רוצה שהם יהיו יחד!!!!!!
ואי ואי אני לא יכולה לחכות..
תעלי כבר פרק!!!
אוהבתתת 3>

22/09/2013 11:34

אנאני כל חצי שעה ניכנסת ליבדוק עם העלת פרק חדש!!!! פליז נו תעלי אותו כברררר

23/09/2013 05:52

מוררררררררר
בבקשה תעלי פרק לפני החג!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

25/09/2013 03:28

תמשיכי!!! זה הסיפור האהוב עליי בכל האתר כאן.
לא הבנתי משהו אחד… הייתה סתירה בפרק, שהוא שאל אותה אם היא סולחת לו, והיא ענתה שכן, ואז הוא חיבק אותה, והיא הופתעה ואמרה ש'מה נראה לך? נראה לך שאני סולחת לך?!?!?!'
כאילו, לא הבנתי. היא אמרה פעם אחת שהיא סולחת ופעם אחת לא. מה הקטע?
וידעתי שזה יקרה!!! היה ברור שהוא ינשק אותה. ואם סיום העונה המרגש יהיה שהיא נכנסת שוב להריון, אני הורגת אותך!

25/09/2013 07:09
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך