מקווה שזה בסדר ושאהבתם

רציתי להיות כמו כולם פרק 2

21/09/2013 678 צפיות 6 תגובות
מקווה שזה בסדר ושאהבתם

פרק 2
קמתי והתלבשתי והסתרקתי ומצחצחתי שיניים וירדתי לאכול כמו כל בוקר היה שקט שאכלנו בדרך כלל מדברים אבל אמא שברה את השתיקה ואמרה שאבא לא יבוא איתנו כי הוא ממשיך לעבוד ואמרתי אוקי אחרי כמה זמן רן אמר שיש לו משהו ושכדי שלא יאחר ,ושגמרתי לאכול אמרתי לכולם ביי והלכתי לבית הספר ואחרי כמה זמן הגעתי לבית הספר והלכתי ללוקר לוצאי ציוד לשיעור הראשון אחרי שהצאתי נכנסתי לכיתה ולראות מה חדש ,ונכנסתי וראיתי כמה ילדים חדשים בארך בגילי אחרי כמה זמן היה ציצול והמורה הציגה את התלמידים החדשים היה אחד בשם ארי,לואי,ליאם ,זאין ונייל …….המורה הושיבה אותם ואחד היה לידי נראה לי נייל לא משנה ואז התחיל השיעויר בעברית קצת משעמם אך הצלחתי להתגבר אחרי כמה זמן היה ציצול ואחרי זה עוד שעה בעברית והיה עבודה בזוגות ליד מי שיושב לידך ואחרי זה סימנו והגשנו למורה ואמרה שזה טוב ושהתישבנו היה ציצול להפסקה יצאתי שמתי את הדברים בלוקר והלכתי לחברות שלי המושלמות ואמרתי להן למה יש תלמידים בשבוע השני ללימודים כבר חדשים הם מוכרים לי מאפשו הלכתי הם ושאלתי אותם אתם יודעים אתם מוכרים לי מאפשו ואמרו באמת מעניין ענו ואמרתי כן מעניין והלכתי ושמעתי אותם מדברים ואמרים איך היא לא יודעת שאנחנו וואן דיירקשן ואז חזרתי עלהם ואמרתי את האמת אני יודעת וענו מי איפו אמרתי אתם וואן דיירקשן החברות שלי ואחיות שלי מעריצות שלכם כל היום חופרות עלכם ענו וואו כן אמרתי והלכתי לדרכי ואז נייל מי שיושב לידי אמר רוצה לבאו עלינו היום אם אחת החברות שלך ואמרתי אוקי והלכתי לחברות שלי וסיפרתי להן והן צרחו ממש ושתמתי את האוזנים כי הן צרחו לי באוזן שנגמר הפסקה הלכתי לשיעור במדעים אחרי כמה זמן המורה כתבה לנו שאלות למחברת אחרי שסימתי הלכתי למורה שתבדוק ואחרי זה היו עוד כמה תלמידים שסימו ואחרי כמה זמן היה ציצול ואחרי זה היה עוד שיעור במדעים המורה עשתה לענו מצגת על גוף האדם ואז עשתה לענו עבודה בזוגות והמורה בחרה ואני נעלצתי להיות אם אחד הבנים המצבנים אאוףו ואחת החברות שלי ואחרי זה היה ציצול אחרי כמה זמן היה כמה שיעורים וללכת הביתה והלכתי ברגל לבית ובדרך ראיתי את נייל וארי וזיאן ולואי וליאם הולכים בדרך שלי ושאלו אותי איפה אני גרה ואמרתי להם שאני גרה ברחוב ורד 36 וענו גם אנחנו בורד רק 35 ואמרתי אה אנחנו שכנים ואי איזה כיף אמרתי בצינית ונכנסתי לבית ואכלתי ואחרי זה עשיתי שיעור בית ושסימתי הלכתי למחשב ונכנסתי לפיסבוק ושאלכתי לחברות שלי שוואן דיירקשן שכנים שלי והן ענו איז כיף לך ואמרתי טוב ביי אני צריכה ללכת והן אמרו אוקי ביי. והלכתי להתלבש למפגש אם וואן דיי והתלבשתי וסימתי והלכתי לבית שלהם ודפקתי ונייל פתח ואמר שהגעתי ונכנסתי ואמרתי אוי שכתי קוראים לי נטלי וענו שם יפה כן עניתי וענו מה את רוצה לעשות אמרתי אוי שכתי בערב אני צריכה ללכת עוד מעט כי אני נוסעת לכמה ימים ללונדון ואמרו אוקי ושכנו גם אנחנו נוסעים כמה ימים ללונדון סיסוב הופעות אה נכון שככתי לא משנה וענו אוקי ורוצה להשתות משהו עניתי לא תודה ואמרו אוקי ואז דיברנו עד שהייתי צריכה ללכת ואמרתי היה לי כיף להכיר אותכם וגם אנחנו אותך, והלכתי ונכנסתי לבית והתרגנתי לנסיעה ללונדון בערב סימתי וירדתי למטה אם כל הדברים וכולם היו מכנים ויצאנו לשדה ובשביל הגיעה למטוס הגענו וסימנו אם כל הכרטים עלינו למטוס והתישבתי ושמעת אוזניות ושמעתי שירים ונרדמתי ואחרי כמה זמן הגענו ואמא עירה אותי בשביל לשים את החגור לנכיתה ושמתי וירדנו נכנסנו לאוטבוס להגיעה למלון הגענו ולכנו לאכול האכלנו וראיתי את וואן דיי אוכלי והלכתי עלהם ואמרתי להם היי וכולם ענו היי טוב נדבר אמרתי והלכתי ואמרתי ביי ענו גם ביי הלכתי לגמור את האכל וסימתי הלכתי לישון…..


תגובות (6)

תמשיכי!!!

21/09/2013 13:34

יפה, אבל עלייך לשים נקודות ויותר פסיקים><
וכמו כן מידי פעם לעשות שורה חדשה.
אם את צריכה עזרה בזה את מוזמנת לפנות אליי בצור קשר.
בכל מקרה-תמשיכי^^

21/09/2013 13:42

חחח תודה ולדוש תמיד עוזרת זה פשוט קצת קשה זה רק סיפור ראשון שלי

21/09/2013 13:46

אין בעיה אני אשמח לעזור לך^^
גם הסיפור הראשון שלי לא יצא משו><
לאט לאט לומדים איך לכתוב><

21/09/2013 13:50

אני ממשיכה היום פשוט הייתי ממש עייפה כל יום אני יוצאת מהבית

24/09/2013 10:48
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך