אור באפלה
הפרקים 5 ו-6 יהיו בהקדשה מיוחד וקצת באיחור לקוראת הכי מדהימה שלי ולחברה הכי מהממת שיש ! (אעאעעא אוריקוש ! אני לא מאמינה שאת כבר שנה דיירקשנית מלא מלא מזל טוב !)

רק ידידים- פרק 5 (עם חברי 1D )

אור באפלה 04/10/2013 677 צפיות 2 תגובות
הפרקים 5 ו-6 יהיו בהקדשה מיוחד וקצת באיחור לקוראת הכי מדהימה שלי ולחברה הכי מהממת שיש ! (אעאעעא אוריקוש ! אני לא מאמינה שאת כבר שנה דיירקשנית מלא מלא מזל טוב !)

חודש שלם עבר מאז שאמה התחילה להיות כותבת השירים החדשה של ג'סטין. כרגע, הוא הבן אדם הכי קרוב אליה בעולם. היא יודעת עליו הכל והוא עליה הכל, טוב, חוץ מהשריטה הכי גדולה וכואב שיש לאמה, המשפחה שלה. בכל פעם כשג'סטין ניסה לפתוח שיחה עליהם אמה "סגרה את חלון" והעבירה נושא, היא לא רצתה שמשהו במיוחד לא ג'סטין ירחם עליה. אמה וג'סטין טסו בחודש הזה לכל כך הרבה ארצות, הם ביקרו במקומות מפורסמים יחד ולא שכחו לעדכן כל הזמן את מעריציו של ג'סטין. בעוד יומיים הם אמורים לעזוב את סינגפור ולטוס לארץ אחרת.
אמה צחקקה בקול לפתע.
"מה.. ? מה קרה ? יש לי משהו בשניים ? נשפך עליי רוטב סיני ? מה קרה" ? ג'סטין שאל מופתע.
"לא"… אמה צחקקה שוב "אתה כל כך מצחיק אותי" היא חייכה.
ג'סטין חייך. הוא אהב את העובדה שאמה נהנת להיות בחברתו, היה לו אכפת ממנה יותר מכל בחורה אחרת.
"אתה מזכיר לי כל כך את החברה הכי טובה שלי ג'יימי". אמה אמרה ואז לפתע השתתקה.
"ג'יימי ? היא חברה שלך ? היא אוהבת אותי " ? ג'סטין צחק ואמה חזרה לחייך.
"האמת ? זה קצת מביך אבל היא אוהבת את One direction" אמה אמרה נבוכה אבל מחייכת.
"את החבר'ה מ-1D ? הם חברים קרובים שלי… האמת שאנחנו טסים ללונדון עוד יומיים לפגוש אותם קצת ולהופיע"… ג'סטין אמר והרגיש את הרעיון מדגדג לו בראש.
"תגידי… הג'יימי הזאת, היא ספונטנית ?" אמה חייכה היא הבינה לאן זה מוביל.
"אתה צוחק נכון ? היום הולדת שלה עוד יומיים זאת תהיה מתנה נפלאה !! אני יתקשר אליה" ! אמה אמרה נרגשת עזבה את מחברת השירים שלה ורצה אל האיפון הלבן שלה. היא חייגה את המספר בעל פה נרגשת ורועדת, שמחה כל כך מהמתנה שתוכל להעניק לחברה הכי טובה ומדהימה שלה.
"הלו" ? היא שמעה את הקול המוכר של החברה שלה.
"תגידי, ילדת יומולדת לעוד יומיים ? את ספונטנית מספיק בשביל לנסוע ללונדון עם הצוות שלנו ? יש לי שם את המתנה של היום הולדת שלך" אמה אמרה מחייכת. היא שמעה את ג'יימי צורחת בטלפון והן קנו לה כרטיסים לטיסה שתגיע בדיוק שעתיים אחריי הטיסה הפרטית של ג'סטין ואמה.
במשך יומיים אמה וג'יימי התכתבו ביניהם ותכננו מה הם יעשו בלונדון במשך שבוע כשיהיה לאמה זמן חופשי.
"תודה לך" אמה אמרה לג'סטין בטיסה הארוכה מסינגפור ללונדון, "על הכל" אמה המשיכה.
"אין בעד מה. את החברה הכי טובה שלי" אני רוצה שתשמחי" אמה הסמיקה, היא הרגישה משהו אחר אצל החבר הכי טוב החדש שלה, משהו שהוא מעבר לחברות.


תגובות (2)

מושלם תמשיכי

04/10/2013 06:24

תודה רבה אוריקוש !! אני מאוהבת בך פשוט ! שיילי העלתי פרק :)

04/10/2013 07:04
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך