שלום, יפהפייה עונה 2 – הקדמה.

הלנה D: 27/07/2013 836 צפיות 6 תגובות

טוב אחרי כמה ימים של חשיבה.. הנה ההקדמה לעונה 2! :)
__________________-

לאחר שחמשת כוכבי להקת הבנים המפורסמת וואן דיירקשין נקלעו לתאונת המטוס שהתרסק, הבנות בטוחות שעולמן היטלטל ונרמס עד עפר, הדאגה לבנים שלהן שהצילו אותן ואגנו עליהן תמיד מורטת את עצביהן והן חושבות שהן עומדות לאבד את עצמן..

כשהבנים פוקחים את עיניהם, הבנות לא יכולות שלא לצווח ולבכות מרוב שמחה והתרגשות.. אך הן מגלות שכמו בכל תאונה, אי אפשר לצאת ללא פגע… והבנים נפגעו נזק קשה במיוחד… שעלול לשנות את חייהם ואת חיי הלהקה לעד.
הבנות מבינות שהן חייבות לתפוס את עצמן בידיים ולהיות לצד הבנים כמו שהם תמיד היו לצדן, אך לפעמים.. הכאב מחלחל כל כך עמוק וגורם להן לוותר, האם הן יצליחו להציל את הבנים כמו שהם הצילו אותן? האם הן יתגברו על כל המכשולים הקשים? ויוכחו שאהבת אמת היא בטוב וברע?
פרידות, בכי, כאב, געגוע, אהבות חדשות, התבגרות ושיחכה… – הכול נהרס ולעולם לא יהיה כפי שהיה.
חמשת הבנים, מתעוררים בבית החולים.. וכל אחד מוצא את עצמו חסר אונים בדרך שלו.. האם הם יוותרו לעצמם? או ינסו להילחם ולהתחזק למען האהבה, החברות והלהקה?
________________________
אני יודעת שזה נשמע נורא ומשעמם.. אבל כבר התחלתי לכתוב את הפרקים הראשונים וזו באמת עומדת להיות עונה יפה, מקווה שתאהבו :)
מחר פרק 1 :)


תגובות (6)

אומייפאקינגזר המשפחה שלי חושבים שאני משוגעת חח למה? כי איך שראיתי את השם של הפרק צרחתי! חחח כמה זמן חיכיתי תמשיכייי וזה לא משעמם

27/07/2013 11:15

יייייייייישששששש עונה חדשה שנים חיכיתי!!!!

27/07/2013 11:54

אומייגד תתחילי כבר !! וזה ממש ממש לא משעמם !!!!

27/07/2013 11:55

אמאא כמה אני מתרגשת שזה מתחיל מחר את חייבת לעלות פרק היום של הסיפור השני

27/07/2013 13:18

ממש אבל ממש לא משעמם זה מושי מושלםםםםםם אהבתי רצח!!!! נישמע באמת מעניין מחכה להמשך לאב יו :)

27/07/2013 14:01

יייייאאווווו כמה חיכיתי לעונה 2!!!!! אבל זה נשמע עצוב בבקשה שכולם יהיו בסדר בריאים ושלמים! ♥♥♥

27/07/2013 16:14
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך