NealvsHook
פאנפיק על אדם לוין. אני מעריצה וסוגדת לקול של הבחור הזה ולא אכפת לי מה אומרים הקול שלו מושלם ^0^ אני לא מאמינה שאשכרה כתבתי פאנפיק אבל זה אדם אז אפשר לסלוח לי.

●Animals● (פאנפיק על אדם לוין)

NealvsHook 24/11/2014 952 צפיות 5 תגובות
פאנפיק על אדם לוין. אני מעריצה וסוגדת לקול של הבחור הזה ולא אכפת לי מה אומרים הקול שלו מושלם ^0^ אני לא מאמינה שאשכרה כתבתי פאנפיק אבל זה אדם אז אפשר לסלוח לי.

הוא תופף בידו בעצבנות על רגלו, מציץ מידי פעם בשעון. עוד חמש דקות הפגישה שלו. קשה לקבוע פגישה עם אדם כמו מר סמואל, במיוחד כשהוא מודיע שהוא לא מעוניין לדבר איתך. זה גרם לו לרצות לדבר איתו עוד יותר. הוא היה בטוח שבידי מר סמואל החתיכה הבאה של הפאזל שאותו הוא מתאמץ לפתור כבר שנים.
השעון מתקתק. עוד ארבע דקות.
אדם פתח את תיק הגב שלו והוציא את תיק המסמכים. הוא עבר בין התאים, שולף מעטפה חומה. כל התמונות שהוא פיתח אתמול. היו שם מכונית פורד מודל טי ישנה, והמספר שלה בגדול. הוא צילם את הבעלים שלה, אדם מבוגר בעל זקן חום עבות. הוא טיפח את המכונית כאילו הייתה ילד. כשהבחין בו הוא התחיל לצעוק. אדם מיהר להסתלק משם.
עוד שלוש דקות.
אדם החזיר למעטפה את התמונות והשאיר את התמונה של המכונית והמספר שלה. זה כל מה שהוא צריך עכשיו.
עוד שתי דקות.
הוא סגר את התיק ובהה במחוגים.
דקה.
מזכירה חמורת סבר הפנתה את מבטה מהמחשב שלה ישר אליו. "אתה לפגישה של חמש?"
הוא היה היחיד בחדר. הוא תהה למה היא שואלת. "כן".
"אדם לוין?"
"זה אני".
אפילו לא גיחוך קטן עלה על פניה. היא הקלידה מספר דברים ואז הצביעה על דלת החומה, הדלת היחידה חוץ מהכניסה. היא לא יודעת להגיד שום דבר חוץ מהמובן מאליו. "תודה", הוא אמר במהירות וניגש לדלת. הנה, ההזדמנות שלו. הוא צריך להשתדל לא להרוס אותה. הוא אחז בחוזקה בתמונות בידיו, ופתח את הדלת.
"שלום, מר סמואל?"
"זה אתה", מר סמואל נאנח. הוא ישב בראש השולחן ארוך וחום וגלגל סיגרייה. אדם שפשף את עורפו והציג מולו את שתי התמונות. "מוכר לך?"


תגובות (5)

את פאקינג לא תאמיני אורוש, אני נכנסת לכאן כי משעמם לי ורציתי לקרוא משהו ופתאום אני רואה אנימולס אדם לוין, בדיוק כמו בוואטפד ואני כזה מההה, מההה בלחש כזה, אלוהים איזה עולם קטןןןןןןןןןןןןןןןןן אני מתה מצחוק.
לאב & פיס – אהובתך אורי :>

24/11/2014 15:42

    אוריייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
    איזה קטע XD
    פשוט רציתי שיהיו לי עוד קוראים ^^"

    25/11/2014 20:07

אווומייייגאדדדד זה כזה מושלםםם ואני פשוטטט מכורה לאדם לוין ישלו קול מושםםם אני מעריצה תבן אדם הזה ולא אכפת לי מה אוומריםם לאב יוו ביוש

24/11/2014 16:12

אומייגאדדדד אני מכורה לאדם לוין הוא שר נדיררר
ואת כותבת ממש יפההההההה

24/11/2014 17:31

את מלכה. אני סוגדת לך. תמשיכי בבקשה.

24/11/2014 20:54
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך