Bound סיפור מתורגם על הארי סטיילס – פרק 10

18/03/2018 1151 צפיות אין תגובות

פרק 10 – טוויטר

-נקודת המבט של קלסי-

המלון היה מאד נחמד האמת. לבנים היתה הופעה פה בסקוטלנד מחר בלילה והיו לנו סך הכל ארבעה חדרים במלון, יותר נכון סוויטות. באחת מהן ישנו הבנים ואני, אחר היה ללהקת החימום, ואז כל השאר. כולנו הולכים לחלוק סוויטה ואני הולכת לחלוק חדר עם הארי כמובן.

אחרי ששמתי את התיקים בחדר, יצאתי וראיתי ארבעה בנים יחד עם השאר. מיד זיהיתי אותם כלהקת החימום של הבנים והתיישבתי על הספה ליד ליאם. נייל, אשטון, לוק ולואי שיחקו בפלייסטיישן בזמן שהשאר נחו. ישבתי על הספה וגלשתי בטוויטר. הפתיע אותי שעברתי משש מאות עוקבים לעשרים אלף. העיניים שלי נפתחו לרווחה והתחלתי לכתוב ציוץ חדש.

@Kelesy_Ross: בסקוטלנד עם וואן דיירקשן. מקום כל כך יפה :)

מיד קיבלתי כמה תגובות. אנשים שבחיים לא דיברי איתם ביקשו שאני אעקוב אחריהם וחלק אמרו דברים מגעילים. מאלה התעלמתי והמשכתי לעבור בדף שלי. עברתי לפרופיל שלי והסתכלתי על התמונה שלי. היא נלקחה בשנה שעברה, השיער שלי היה חלק, עמדתי בפרופיל וחייכתי. נראתי באמת שמחה וזה עצבן אותי.

יצאתי מהטוויטר והסתכלתי על הרצפה. פתאום הבטן שלי גרגרה, כולם הסתכלו עליי והסמקתי. אלוהים זה כל כך מביך!

"רעבה?" הארי שאל וחייך.

נשכתי את שפתי והשתדלתי שלא להסמיק עוד יותר. "אמ…"

הארי צחק וקם. "בואי, נלך לאכול צהריים." הוא אמר. "גם אני רעב."

הנהנתי, העברתי יד בשיער ונעמדתי. הארי ואני יצאנו מחדר המלון ונאנחתי. "זה היה כל כך מביך." אמרתי.

הארי שם יד על כתפי. "אל תדאגי לגבי זה." הוא אמר. "לאידיוטים האלה לא באמת אכפת. הם אוהבים בנות שאוהבות לאכול."

מסיבה מסויימת הסמקתי מהקרבה שלי ושל הארי אבל ניסיתי להסתיר את זה. כשהגענו ללובי שומר ראש כבר חיכה לנו והוביל אותנו למכונית שהבנים שכרו. למזלנו לא היו שם המון מעריצים אבל הארי בכל זאת נעצר להצטלם ולחתום למעריצים שהיו שם.

כשהוא הגיע לאוטו נסענו. הארי הסיע אותנו למסעדה סקוטית שלא יכולתי אפילו להגיד את שמה. מיד התיישבנו ואנשים התלחששו והצביעו על הארי. ראיתי שהארי מתעלם מהם אז עשיתי את זה גם. לאחר כמה דקות הזמנו את האוכל שלהם.

בזמן שחיכינו לאוכל שאלתי את הארי, "איך מצאת את המקום?"

"בפעם האחרונה שהגענו לסקוטלנד, הבנים ואני מצאנו את המקום הזה." הוא סיפר לי וחייך. "האוכל פה מדהים. את תאהבי את זה."

צחקתי והאוכל שלנו בדיוק הגיע. הזמנתי את אותו הדבר כמו הארי שכלל דגים וכשטעמתי גנחתי בהנאה. "זה טעים ממש." אמרתי והסתכלתי על הארי.

הוא חייך, מרוצה. "אמרתי לך" הוא אמר ואכל.

אכלנו ודיברנו על כל מיני דברים. דיברנו על הסיבוב הופעות, אוכל, מוזיקה ועוד דברים. ארוחת צהריים עם הארי הייתה ממש כיפית. כל יום אני רואה בחור יותר מתוק ונחמד, וממש כיף לי להיות לידו. אני מקווה שככה זה ישאר.

להגיד שההופעה הייתה רועשת זה עוד כלום. המעריצים הסקוטים השתגעו בכסאות שלהם בזמן להקת החימום. ואני חייבת להגיד שאני מתחילה להעריץ את הלהקה הזאת, הם ממש מוכשרים.

בזמן שחיכינו לוואן דיירקשן שיעלו לבמה האורות נדלקו בחזרה. חלק מהקהל הלך לשירותים או לקנות אוכל והשאר ישבו במקום. נשכתי את שפתי וישבתי במבוכה. הייתי בסוף השורה ולידי היו כמה בנות שלא הכרתי. אחת מהן תפסה את תשומת ליבי.

"היי את לא קלסי? אשתו של הארי?" היא ירקה את המילים וידעתי שזה לא ייגמר טוב.

"אמ" אמרתי והסתכלתי עליה. היה לה שיער בלונדיני, מתולתל וארוך והיא לבשה שמלה שמתאימה יותר למועדון חשפנות מאשר להופעה. מה חלק מהבנות חושבות לעצמן? "כן זאת אני."

העיניים החומות שלה הסתכלו עליי בגועל. "אני לא מבינה למה הוא הסכים להתחתן איתך. את לא כזאת יפה. בטח הוא התחתן איתך מתוך רחמים." היא אמרה במבטא סקוטי.

הייתי בשוק ממנה. איך הן אדם יכול להיות כל כך מגעיל למישהו שהוא לא מכיר ואפילו לא לחשוב על מה שהוא אומר. הבחורה שהייתה לידה הסתכלה עליי במבט מצטער ומלמלה "סליחה" במקום החברה שלה.

הסתובבתי וההופעה התחילה. היו לי דמעות בעיניים בזמן שהמעריצים נהנו מההופעה. אני אפילו לא יודעת למה בכיתי. כן מה שהיא אמרה פגע בי אבל אני צריכה להפסיק להיות כל כך רגישה. אני חייבת להפסיק לקחת מה שאנשים אומרים ללב. לצערי תמיד היה לי אכפת ממה שאנשים סביבי אומרים לי.

-נקודת המבט של הארי-

כשההופעה הראשונה שלנו בסקוטלנד נגמרה הלכנו למאחורי הקלעים. כמה דקות אחרי קלסי נכנסה עם פול והתיישבה על הספה.

"היי את בסדר?" אשטון שאל אותה וקלסי הנהנה וחייכה.

"כן" קלסי אמרה. "אני בסדר, פשוט עייפה."

לא האמנתי לה. הרגשתי שמשהו קרה אבל החלטתי לשאול אותה במלון ולא עכשיו מול כולם. אחרי שהחלפתי בגדים נכנסתי לטוויטר, מחכה ששאר הבנים יסיימו להתלבש. בזמן שגלשתי בטוויטר משהו תפס את עיניי.

@1DWWUpdates:
ילדה אחת ישבה בהופעה בסקוטלנד ליד קלסי אשתו של הארי.

@1DWWUpdates:

היא הייתה ממש מגעילה לקלסי ואמרה לה שהארי בטח התחתן איתה מרחמים.

@1DWWUpdates:
היא גם אמרה שקלסי לא יפה. ההתנהגות הזאת מזעזעת בעיניי. מה אם הארי יגלה על זה? הוא לא יהיה שמח.

הסתכלתי על קלסי שישבה בצד השני של החדר. ברור שהיא עצובה. מעריצה הייתה ממש מגעילה אליה בלי סיבה.

כולנו ידענו כמה קשה הכל היה בשביל קלסי. היא איבדה את אמא שלה ועכשיו זה? הולך לקחת לה זמן להתרגל להכל והיא לא צריכה שאנשים יהיו מגעילים אליה. זה מעצבן אותי שאנשים מתנהגים ככה. אם המחשבה הזאת התחלתי לכתוב ציוץ חדש.

@Harry_Styles:
אני מאד אעריך את זה שהמעריצים שלי יקבלו את האנשים שבחיים שלי. אני לא צריך שהאנשים ש'תומכים' בי יהיו מגעילים לאשתי. אני יודע שלא ציפיתם שזה יקרה כל כך מהר אבל זה קרה. אני לא מתחרט על זה כי קלסי היא בחורה יפה ומדהימה. אז בבקשה תפסיקו עם השנאה. אף אחד לא צריך לראות את זה.

אחרי שפרסמתי את הציוץ שמתי את הפלאפון בצד. אחרי שכולם לבושים פול מוביל אותנו לאוטובוס ואנחנו נוסעים למלון. כשהגענו לסוויטות הזמנו ארוחת ערב מהשירות חדרים, עצלנים מדיי כדי לעשות משהו.

ראיתי שקלסי הלכה לחדר שלנו אז עקבתי אחריה וסגרתי את הדלת. "אני יודע מה קרה בהופעה קלסי." אני אומר וסוגר את הדלת.

קלסי מסתכלת עליי ונאנחת. "ו?" היא שואלת. "אין לנו מה לעשות עם זה נכון? מה שנעשה נעשה. זה נגמר."

"לא זה לא." אמרתי התקרבתי אליה. "קלסי את לא יכולה לתת למה שאנשים אומרים לפגוע בך. אני יודע שקשה לך אבל אני פה בשבילך. אני יודע שלא ככה רצית להתחתן ואני לא הבחור שאיתו רצית להתחתן אבל אני פה בשבילך בכל דבר."

קלסי חייכה וזה גרם גם לי לחייך. היא הסתכלה עליי בעיניים הכחולות שלה ואז חיבקה אותי. חייכתי אליה וחיבקתי אותה קרוב אליי. "אתה באמת הבחור הכי נחמד בעולם." קלסי אמרה לי באוזן.

שמתי את ראשי על כתפה וחייכתי. "תודה."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך