noalovejb6
תקשיבו שוב אני מתה על ראיין במציאות.. שאלות,תענו בתגובות: 1.למה אתם חושבים שראיין אמר לה את המשפט הזה? 2. מה אתם חושבים שסופיה עמדה להגיד לג'סטין בסוף הפרק? 3.מה אתם חושבים שיקרה בהמשך? אני רוצה לקרוא את התגובות שלכם כבר.

I have to believe in myself 30

noalovejb6 18/04/2014 1174 צפיות 9 תגובות
תקשיבו שוב אני מתה על ראיין במציאות.. שאלות,תענו בתגובות: 1.למה אתם חושבים שראיין אמר לה את המשפט הזה? 2. מה אתם חושבים שסופיה עמדה להגיד לג'סטין בסוף הפרק? 3.מה אתם חושבים שיקרה בהמשך? אני רוצה לקרוא את התגובות שלכם כבר.

פרק 30:
מיד אחר כך נכנס מרצה לכיתה "שלום,אני פרופסור מקס,ואני יהיה המורה למתמטיקה שלכם" אמר "היי פרופסור" אמרו התלמידים בכיתה, ואחרי ההכרות הממש קצרה הזאת התחלנו ללמוד,בקולג' לא מפספסים זמן.
בסוף השיעור יצאנו החוצה וצעדנו כולנו לקפיטריה,סיפרתי לג'ואי עלי ועל ג'סטין וכמובן שלאורך כל השיעור וגם בהפסקה המבטים שננעצים בי והלחשושים לא פסקו "אויש שיעיפו את העיניים שלהם מימני כבר,קרציות" אמרתי לחברה בזמן שהתיישבנו על הדשא ליד הקפיטריה "היי" אמרה בחורה אחת ונגשה אלי "שלום" אמרתי עם חיוך, אין לי שום עניין להיות מאיימת או מגעילה בגלל שאני גרה עם משהו מפורסם, "זה נכון שאת גרה עם ג'סטין ביבר?" שאלה אותה בחורה שנראתה שנה ב' "כן, זה נכון" אמרתי "ואותם ביחד?" שאלה הבחורה, אומיגד מה להגיד?אנחנו ביחד אבל אני לא יודעת מה לומר "לא,הם לא ביחד" אמר ראיין שניסה לעזור לי עם המצב "אהה" אמרה הבחורה והלכה "תודה,ראיין" אמרתי "על מה תודה?אני מציל פה את התחת של החבר הכי טוב שלי" אמר "למה? נראה לך שהוא מתבייש בזה שאנחנו ביחד?" שאלתי "לא יודע, אני בכלל לא בטוח שהוא רוצה לחשוף את הקשר שלכם".
במהלך כל שאר השיעורים שנמשכו עד 19:00 בערב (כי היא חומדת רק פעמיים בשבוע) המשפט של ראיין הדהד בראשי שוב ושוב "אני בכלל לא בטוח שהוא רוצה לחשוף את הקשר שלכם",הוא החבר הכי טוב של ג'סטין בטח הוא וג'סטין מספרים אחד לשני הכל ואם הוא אומר הוא כנראה יודע,ג'סטין מתבייש בי,ידעתי שאני לא מספיק טובה בשבילו.
בערב נכנסתי לבית וראיתי את פטי במטבח "היי פטי" אמרתי "היי סוויטהארט (מתוקה)" אמרה לי פטי "איפה ג'סטין?" שאלתי "בחדר שלו" אמרה "אהה" אמרתי "מה קרה?" שאלה "כלום, פשוט עייפה,למדתי עד עכשיו" שיקרתי,עדיין הייתי מוטרדת מהמשפט של ראיין,"את רעבה?" שאלה פטי "כן" עניתי "בואי בדיוק הכנתי פיצה" אמרה וחתכה לי משולש "תודה" אמרתי והתחלתי לאכול את המשולש שלי.
כשסיימתי את הפיצה עליתי לחדר שלי ונכנסתי למקלחת,כשיצאתי מהמקלחת לבשתי על עצמי את הפיג'מה החתולה הורודה שלי ,סירקתי את שערי השטני-חום ואחר כך אספתי אותו לקוקס מרושל.
בדיוק שסיימתי את הארגוני לילה שלי ג'סטין נכנס לחדר שלי "היי,סוויטי, למה לא אמרת לי שחזרת מהקולג' ?" שאל "הייתי חייבת להתקלח" זרקתי את התירוץ הראשון שעלה לי בראש, "אהה" אמר "ולמה לא באת בצהרים לשיחה שקבענו?" הוסיף "לא יכולתי לצאת מהקולג',לא היה לי זמן" אמרתי "אז בואי נדבר עכשיו" אמר "אוקיי" אמרתי "למה את התנהגת מוזר בבוקר?"שאל "סתם הייתי לחוצה לקראת היום הראשון של הקולג'" אמרתי "ועכשיו את האמת.."אמר ג'סטין "באמת שהייתי לחוצה" אמרתי "אוקיי,אבל למה נתת לי נשיקה על הלחי?" שאל "זה מה שזוגות עושים,לא?" שאלתי "לא" ענה ג'סטין "הם מתנשקים" הוסיף ג'סטין "למה את קוראת לי ג'סטין?" המשיך "כי זה השם שלך" אמרתי "נו.. סופיה באמת" ג'סטין הרם את קולו המיואש "ג'סטין יודע מה?!"


תגובות (9)

מצטערת שלא הגבתי מקודם אכלתי ארוחת צהריים על האש …
תמשיכי דחוףףף!!! אבל באמת דחוףףף!!!!!!!!!!!!
שאלה ראשונה -אני לא יודעת חשבתי על זה ואני לא יודעת למה ראיין אמר את זה הרבה פעמים.
שאלה שנייה -היא עמדה לומר לגסטין יותר חושבת ,שנו ברח לי
מהראש אוף עמד לי בקצה ושכחתי:(
שאלה שלישית-סופיה תאומר לו מה היא רצתה ,ואז היא תבכה .
אז גסטין יאומר לה ,ידברו ,הם יריבו אולי קצת.
את השאר אני לא יודעת איך להסביר.
אני לא ממש טובה בלהסביר זה מה שאני הכי שונאת בי.

18/04/2014 15:04

    הפרק הבא יהיה המשך של מה שהיא רצתה להגיד ואז נקודת מבט של ג'סטין על היום שהיה לו עם כל הסידורים לבליב טור כי זה חשוב לפרקים הבאים הסידורים של בליב טור

    18/04/2014 15:16

תמשיכי!!!
איזה סיפור יפה!!!

18/04/2014 15:15

    תודה :) ואני מקווה שקרת את הפרקים הקודמים..

    18/04/2014 15:16

    קראתי ואני מצפה להמשך בקרוב!

    18/04/2014 15:18

    יהיה היום עוד כמה פרקים אבל כנראה מחר לא יהיה פרקים כי מחר אני נוסע אז לא יהיה לי זמן להעלות פרקים אבל אני ישתדל ממש להעלות פרק או שניים בערב.

    18/04/2014 15:23

    אוקיי!
    כשאני נסעתי לסבתא וסבא שלי השבוע גם השתדלתי להעלות פרקים של הסיפור שלי!
    את מוזמנת לקרוא את הסיפור 'משולבים אבל חיים!' שאני כותבת!

    18/04/2014 15:28

    אני יקרה מחר כי אני יהיה עם הטלפון ואני מעלה פרקים מהמחשב כי אני כותבת טיוטה בוורד ורק כשהיא מוכנה אני מעלה .

    18/04/2014 15:34

עלה פרק אם לא שמתן לב :)

19/04/2014 00:22
סיפורים נוספים שיעניינו אותך