noalovejb6
אעאעאעאעאע עוד מעט הפרקים של הבליב טור!!! הפעם אני לא כותבת שאלות פשוט תגיבו דברים שאהבתם בפרק.. מחכה מאוד לתשובות שלכם.

I have to believe in myself 31

noalovejb6 18/04/2014 1190 צפיות 2 תגובות
אעאעאעאעאע עוד מעט הפרקים של הבליב טור!!! הפעם אני לא כותבת שאלות פשוט תגיבו דברים שאהבתם בפרק.. מחכה מאוד לתשובות שלכם.

פרק 31:
"אני לא יודעת מה לעשות טוב?,כל המצב הזה מוזר לי,אני לא רגילה להתנשק עם בנים כל היום או לקרוא לאנשים בשמות חיבה מוזרים,אוקיי אז אנחנו ביחד ולך זה רגיל כי היו לך חברות,אבל לי לא ג'סטין,כל זה חדש לי ואני לא יודעת מה לעשות אוקיי אני מבולבלת ומפחדת מכל צעד אפילו נשיקה על הלחי מרגישה לי מוזר,ואתה הפאקינג חבר שלי שצריך לעזור לי בכל המצב הזה ללמד אותי,אתה כועס עלי שאני לא יודעת מה לעשות,אתה הראשון שלי ג'סטין אני חשבתי שבנים אוהבים את זה שהם הראשונים של בנות הם מרגישים ברי שליטה או משהו אבל אתה ג'סטין אתה מוזר" אמרתי את כל מה שישב לי על הלב רואה איך ג'סטין מבין את הצד שלי, אני מספיק מכירה אותו כדי לדעת שהוא כועס על עצמו עכשיו "אבל אני לא סתם בן שאת מנשקת אני חבר שלך,אני לא סתם בן-אדם שאת קוראת לו בשמות חיבה אני החבר שלך,ואני מבין שהכל חדש לך וזה מוזר לך,אבל זה מוזר גם בשבילי שאת לא מנשקת אותי או קוראת לי בשמות חיבה" אמר "ג'סטין בוא נתקדם לאט,אוקיי?" שאלתי "אוקיי" ענה.
_נקודת מבט של ג'סטין_
בבוקר אחרי שסופיה הלכה לקולג' אני יצאתי ולסקוטר כל הדרך חשבתי על זה שהיא מתנהגת ממש מוזר.
"היי סקוט (קיצור של סקוטר)" אמרתי כשנכנסתי למשרד שלו "היי ביבר" אמר "מה שלום החברה המשוגעת שלך" הוסיף והוריד לי עוד יותר את המצב רוח שלא היה לי מהמוזרות של סופיה בבוקר "שלא תעיז לדבר עליה ככה!!! ברור לך?!" צעקתי "מה הקטע לא טוב לך שאני מאוהב ומאושר?" שאלתי "מאוהב..מאושר..אתה בסך הכל חצי יום איתה ועד כמה שאני זוכר טוב אתה הייתה עם בנות אחרות כשהכרת אותה וגם אחרי שהכרת אותה" אמר "נו.. בסדר אני אידיוט שלא יודע כלום במערכות יחסים אז ניסיתי לגרום לה לקנאה,אוקיי?! אבל לך אין שום זכות לקרוא לה משוגעת" אמרתי "ויש לך שתי בררות או להשלים עם המצב ולהבין שאני אוהב אותה ואני ביחד איתה או לשנוא אותה ולהשלים אם זה שאנחנו ביחד" הוספתי.
אחרי השיחה המלהיבה עם סקוטר התחלנו לעבור על רשימת הארצות וכשסיימנו התחלנו לעבור על רשימת הארצות קבענו עם ניק הכאורוגרף לעבור על הכאורוגרפיות ביום רביעי.
תכננו את סדר השירים בהופעה ואם יש איזשהו קטע מיוחד בשיר כמו מנוף או משהו כזה.
ואז חזרתי הביתה אכלתי ונכנסתי לחדר לא היה לי למי להתקשר כי כולם למדו (כריס,ראיין,צ'אז,קייטלין,קייט,אשלי וסופיה).
אז נכנסתי לטוויטר וחייכתי מהבליברס, מהמלאכים שלי והמילים החמודות ששלחו לי עניתי או עשיתי רטווט לחלקים ואז צייצתי שאני מאושר ושאני אוהב אותם מאוד ושיש הרבה הפתעות בקרוב.
ואז הלכתי לחדר של סופיה בדיוק שהיא סיימה להתארגן.


תגובות (2)

תמשיכי דחוףףףףףף, דחוףףףףףףף!!!!!!!
את כותבת מושלם ,את יודעת?
מכורה לסיפור שלך!

18/04/2014 18:53
סיפורים נוספים שיעניינו אותך