noalovejb6
הגעתי לדודים שלי אז עכשיו אני יכולה להעלות פרק :) ותגיבו בתגובות מה אתם חושבים על הפרק.

I have to believe in myself 32

noalovejb6 19/04/2014 1239 צפיות 13 תגובות
הגעתי לדודים שלי אז עכשיו אני יכולה להעלות פרק :) ותגיבו בתגובות מה אתם חושבים על הפרק.

פרק 32:
_נקודת מבט של סופיה_
התעוררתי בבוקר בהרגשה טובה,נינוחה משהו שלא הרגשתי המון זמן,הרגשתי בנוח עם ג'סטין כי ידעתי שהוא יהיה סבלני אחרי השיחה אתמול, היום אני הולכת לעבודה,לVOUG ,מחכה לי המון עבודה ויש מצב שאני ימשיך לעבוד בבית.
ככה עברו להן 5 דקות של מחשבות אחרי צלצול השעון המעורר, אחריהן קמתי מהמיטה ורגלי החמות פגשו את הרצפה הקרה,המפגש בניהן גרם לי לצמרמורת קלה,נכנסתי למקלחת להתעורר תחת מגע המים החמים, כשיצאתי מהמקלחת לבשתי על עצמי שמלת מקסי ארוכה(כמו שמלת חוף)אבל פשוטה בגוונים של כתום וחום,התאפרתי במסקרה ואודם כתום שהיה מאוד עדין והתאים לשמלה,נעלתי על רגלי כפכפים בצבע כתום ועל ראשי שמתי סרט בצבע חום,ומשקפי שמש עגולות עם מסגרת חומה לקחתי את התיק החום שלי וירדתי במדרגות.
"בוקר טוב,פטי" אמרתי "בוקר טוב פרינסס" אמרה לי כשגבה אלי ואז היא הסתובבה וראתה אותי "את נראת נפלא" היא הוסיפה "תודה" אמרתי "אין ספק שכשVOUG בחרו בך לעבוד שם,הם ידעו מה הם עושים" היא אמרה "תבטיחי לי את תעזרי לי לבחור בגדים מהיום,טוב" אמרה "אין בעיה" סיכמתי "בואי אני יכין לה נס-קפה" אמרה והתחילה להכין לי נס קפה.
התיישבתי בכיסא הבר הגבוהה במטבח והמשכתי לדבר עם פטי כשהרגשתי זוג ידיים סביבי "בוקר טוב יפיפייה" אמר "בוקר טוב לאב" המילים יצאו מפי בקלות כאילו אני רגילה לומר אותן כל יום "לא דיברנו על להוריד קצב?" שאל בחיוך כשהתיישב בכיסא הבר לידי " לא יודעת,זה בא לי טבעי להגיד את הלאב הזה" הסברתי "אוקיי,זאת התקדמות" אמר "בוקר טוב לבן הנחמד שמתעלם מימני" אמרה פטי "בוקר טוב אימא" אמר ונתן לפטי נשיקה בלחי "אגב בוקר, למה אתה ער בשעה כזאת?" שאלה פטי "רציתי לראות את היפיפייה שלי לפני שהיא יוצאת לעבודה" אמר "אוווו איזה חמודים" אמרה פטי "תודה" אמרתי "טוב אתם תסלחו לי אבל אני חייבת לזוז לעבודה כדי לא לאחר" אמרתי "טוב,יפה" אמרה פטי "ביי יפיפייה" אמר ג'סטין "ביי לאב" אמרתי ונתתי לו נשיקה בלחי "ביי פטי" אמרתי ויצאתי מהבית.
נכנסתי לקומה9,קומת האופנה וראיתי את ג'ניפר,אמילי,ניק ובת' רצו לכיווני "ה נכון?" שאלו "מה נכון?" שאלתי "נוו.. מה שג'ואי אמר את וביבר?"שאלה ג'ניפר "כן" אמרתי בחיוך "אבל אני מבקשת שתשמרו על זה בסוד עד שאני וג'סטין נחליט לחשוף את עצמנו,חוץ מכם,מהחברים שלו ושלי,הצוות שלו והמשפחה שלו אף אחד לא יודע" הוספתי "נו.. אז איך הוא מנשק?" שאלה בת' "התנשקנו רק פעם אחת,אנחנו רוצים לקחת את זה לאט" אמרתי.
יום העבודה הסתיים וחזרתי כרגיל הביתה ב17:00.
נכנסתי לבית וראיתי את ג'סטין על הספה בסלון "אני בבית" צעקתי וראיתי את המבט של ג'סטין מופנה אלי במהירות "היי יפיפייה שלי" אמר וקם לכיווני "היי לאב" אמרתי וחיבקתי אותו.


תגובות (13)

היי נועה
הגבתי לך חזרה במייל וגם דברים שיעזרו לך וישפרו את הכתיבה שלך, יש שתיי מיילים פשוט שכחתי להוסיף לך כמה דברים, ויש עוד משהו ששכחתי חחחחחחחח
אחרי מצב מסויים תעשי כוכבית, סימן כל שהוא שיראו שזה מצב אחר.

״לילה טוב״ מילמלתי ועצמתי את עיניי בחוזקה, נסחפת לשלווה

*

״בוקר טוב יפיפיה״ לחש לי ונשק בעדינות לשפתיי

ולהמשיך את החלק בסיפור

הפרק ממש טוב אבל תשימי לב לדברים שכתבתי לך במייל (:

19/04/2014 16:05

    תודה רבה אני באמת מעריכה את זה:)

    19/04/2014 17:17

תמשיכי זה כזה מושלם!
דחוףףף ,דחוףףף!
די אני מכורה לזה ,אני מחכה לכל פרק!

19/04/2014 18:00

    אני דיי במחסום כתיבה אבל אני מנסה להמשיך :)

    19/04/2014 18:05

הממ, למרות מה שהיה בסיפור הקודם, אני ממש חייבת לתקן אצלך כמה דברים.
אני ראיתי שכבר כמה בנות תיקנו אותך, אני לא יודעת אם מה שאני אגיד יחדש לך משהו, אבל כמה דברים:
1.אני די בטוחה שכותבים VUG, או אחרת, אבל די בטוחה שלא ככה…
2.כשאת כותבת שמישהו מדבר את אף פעם לא מוסיפה נקודה או ווטאבר בסיום, לפני סגירת המרכאות, אל תשכחי לעשות את זה.
דוגמה: "בוקר טוב פרינסס."
3. ואחרון, כי אני לא רוצה לחפור: תעשי אנטרים, ואחרי שמישהו מסיים לדבר ואת כותבת: "בלהלבהבלה." אמר ג'סטין, תעשי נקודה אחרי ג'סטין, או פסיק, או ווטאבר שיתאים מבחינת סימני פיסוק.

19/04/2014 18:13

    אני שיניתי בכוונה את זה לVOUG.
    ותודה בכל מיקרה על הביקורת אני יוסיף סימני פיסוק.

    19/04/2014 18:37

    שינית כדי שזה לא יהיה אותו הדבר? עזבי, בכל אופן, בבקשה.
    מקווה שחידשתי לך משהו.

    19/04/2014 19:24

    כן זה חידש לי

    19/04/2014 19:27

תמשיכיייייי דחוףףףףף

20/04/2014 10:34

אני מצטערת שלא עלה פרק היום אני פשוט במחסום כתיבה.

20/04/2014 19:08

    לא חשוב, אני יכולה לחכות !

    20/04/2014 19:12

איי איי איי רק עכשיו ראיתי את הפרק אני מאוהבתתת (פרצוף מאוהב) את היחידה שאני קוראת את הסיפור שלה על ג׳סטין הוא מדהים

20/04/2014 19:16
סיפורים נוספים שיעניינו אותך