stronger
להמשיך ? -_-

in the la la land machine- פרק 6 (:

stronger 12/06/2013 741 צפיות 5 תגובות
להמשיך ? -_-

גסטין המשיך לדבר ..
" אני יודע שעכשיו הכל נראה אפור לחלק מכם.. שתדעו, זה לא ישאר ככה !! אני מבטיח לכם שזה לא !! אף פעם אל תוותרו .. תמיד תאמינו בעצמכם.. תראו איזה חזקים אתם !! " הוא אמר והרגיש דמעות בגרון.. דסי שמה לב שהעיינים שלו נהיו אדומות..
" די גסטין ! תפסיק ! אתה לא תבכה בגלל זה !! ' היא אמרה וחיבקה אותו ..
" זה לא בגלל זה .. טוב נו .. קצת… אני מרגיש אני מבין אותם ואותך כלכך.." הוא אמר וניגב את עיניו..
אחרי שגסטין סיים לדבר הוא נתן לכל אחד תמונה \ חתימה .. הוא נראה שמח מאוד .. הוא הרגיש שאוהבים אותו .. והוא הרגיש מ א ו ה ב ( יאיי חח)
" טוב .. אז זה היה גסטין .. אנחנו מודים לו שהוא הקדיש לנו זמן .. ו .. " בוב אמר ואחת מהילדות קטעה אותו: " הוא ישן פה היום ? תראה כבר מה השעה !!"
שרה בידיוק נכנסה באמצע .. היא בחנה את מבטו של סקוטר שנראה עייף והינהן לה ואת מבטו של גסטין שנראה מאושר ..
" כנראה שכן ! " היא אמרה וליטפה את ראשה של הילדה הזו ..
" יאייי " הרבה צעקו ..
אחרי 10 דקות האולם התפנה .. נשארו בו רק חלק מהמדריכים וגסטין וסקוטר ושרה .. ודסי שהציצה דרך החריץ הצר שבדלת..
" אז גסטין .. באיזה חדר תירצה לישון ? " שרה שאלה אותו ..
" לא משנה לי .. " הוא אמר וחייך לדסי שציחקקה ..
" אז בוא איתי לחדר 167 .. סקוטר ישן בחדר עם הנגנים .. חדר 178 .. " היא אמרה וסימנה ברשימה ..
" אחרייך.. " סקוטר אמר
גסטין ראה שדסי ברחה לפני ש"יתפסו " אותה ..
שרה, המדריכים וסקוטר נכנסו לרגע לחדרה של שרה וגסטין חיכה עם דסי בחוץ..
" אני חדר 168 !! " דסי אמרה והיתלהבה
" יופי !!! אולי תבואי אליי אחרכך ? " הוא אמר ולא שם לב שזה נפלט לו .. הרי אסור לו ..
" אני מקווה שיהיה כיבוי אורות מאוחר היום .. " היא אמרה בעצב ..
" גמאני .. " הוא אמר מובך..
" מתי אתה בא לאכול ? " דסי שאלה ..
" לאכול ? .. אמ.. " הוא מילמל וניסה לחפש תשובה ..
" כן לאכול גסטין ! "
" אני לא ממש יודע … אני מקווה שירשו לי להיכנס לחדר אוכל איתך .. זתאומרת איתכם .. " הוא מיהר לתקן את עצמו ..
" אני רואה את סקוטר בא .. ביי בנתיים .. דסטיני .. " הוא הוסיף ודסי חייכה והלכה משם..
דסי התקדמה לכיוון חדרה .. שותפתה לחדר, אשלי לא הייתה שם .. היא כנראה יצאה עם מייק, החבר שלה שוב .. דסי כלכך קינאה בזה .. היא תמיד פירגנה אבל זה כאב לה .. החבר האחרון של דסי היה בגיל 17 והוא בגד בה .. עכשיו דסי בת 18 וחצי .. היא הגיעה לפנימייה הזאת בגיל 15 .. היא הגיעה חולה ופצועה .. עכשיו הפצעים שלה החלימו .. היא מוכנה לצאת מפה .. היא מרגישה חזקה ! היא מרגישה טוב ..
" דסי ? " נשמע דפיקה על הדלת..
' כן .? " היא ענתה ..
" היי .. " הוא נכנס ..


תגובות (5)

ברור להמשיך !!
ואם אפשר עוד היום :)
סורי שלא הגבתי בפרקים הקודמים אבל קראתי …

12/06/2013 07:51

Omg….. את חייבת להמשיך…… ואיי איזה פרק יפה
אויי גסטין שלי כזה רגיש
תמשיכייייייייי…….. מחכה להמשך….
אוהבת שרית

12/06/2013 07:54

חח זה בסדר ((-; ותודה ♥ אני מקווה שאני אספיק היום חח

12/06/2013 07:57

חח זה בסדר ((-; ותודה ♥ אני מקווה שאני אספיק היום חח

12/06/2013 07:57

כן להמשיך ועכשיוו :)

12/06/2013 10:03
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך