MUSIC❤️
היי לכן! אני בישראל! היה מדהים פשוט מדהים! שבוע מטורף! רק עכשיו סיימתי את הפרק אז אני מצטערת שלא העלתי כל ארבעת הימים שכבר הייתי בארץ. לא הספקתי פשוט. חוסר שינה מטורף. אמא שלי מורה אז הייתי איתה הרבה בבצפר שלה לעזור לה להכין את הכיתה לשנה הבאה. עוד שבוע חוזרים, נגמר הכל:( למרות שאני רוצה כבר לחזור. פרק הבא בסיפור הזה יהיה מפתיע (; אבל לפניו יעלה פרק של אלה וליאם, אני אשתדל להעלות מחר. אתן מעדיפות קצר או ארוך? איך עבר עליכן החופש? מישהי גם טסה לחו״ל, או יצאה למקום אחר לטייל? אתן מוזמנות לשתף אני ממש רוצה לשמוע! ומסתבר שהרופאה טעתה! אין לי לא עקמת, ולא אנמיה. פשוט חוסר בברזל והכתפיים שלי מעט כפופות אני כל כך שמחתי לשמוע את זה. אני מקווה שתאהבו את הפרק, ערב טוב אהובות שלי❤️❤️❤️

Losing battle – פרק 7 ❤️

MUSIC❤️ 20/08/2014 1090 צפיות 2 תגובות
היי לכן! אני בישראל! היה מדהים פשוט מדהים! שבוע מטורף! רק עכשיו סיימתי את הפרק אז אני מצטערת שלא העלתי כל ארבעת הימים שכבר הייתי בארץ. לא הספקתי פשוט. חוסר שינה מטורף. אמא שלי מורה אז הייתי איתה הרבה בבצפר שלה לעזור לה להכין את הכיתה לשנה הבאה. עוד שבוע חוזרים, נגמר הכל:( למרות שאני רוצה כבר לחזור. פרק הבא בסיפור הזה יהיה מפתיע (; אבל לפניו יעלה פרק של אלה וליאם, אני אשתדל להעלות מחר. אתן מעדיפות קצר או ארוך? איך עבר עליכן החופש? מישהי גם טסה לחו״ל, או יצאה למקום אחר לטייל? אתן מוזמנות לשתף אני ממש רוצה לשמוע! ומסתבר שהרופאה טעתה! אין לי לא עקמת, ולא אנמיה. פשוט חוסר בברזל והכתפיים שלי מעט כפופות אני כל כך שמחתי לשמוע את זה. אני מקווה שתאהבו את הפרק, ערב טוב אהובות שלי❤️❤️❤️

– פרק 7 –

״אני עדיין לא מבינה איך את שונאת אותו, הוא מושלם,״ אמרה ג׳ייד.
״הוא מפגר, אדיוט, מטומטם, מעצבן, וכל תכונה רעה שיש, והוא לא מושלם הוא מכוער,״ אמרתי.
״על מי אתן מדברות?״ שאל הארי כשנכנס לחדר.
״עלייך,״ השבתי כשהנחתי את ידיי על צאוורו.
״ממ עליי?״ שאל והרים אותי עליו.
״עם עליי, איך זה שאת כל יום אומרת שאת אוהבת אותי?״ שאל בהתחכמות כשהנחתי את ראשי מעל ראשו, מביטה בעינייו הירוקות.
״דיברנו על נייל,״ אמרה ג׳ייד.
״אני יודע שדיברתם על נייל, ניקול מאוהבת לי בתחת איך היא תשנא אותי,״ אמר מגחך ואני העפתי לו סטירה חלשה.
״מה נראה לך,״ שאל כשנשך את שפתי התחתונה.
״שאני אוהבת אותך,״ אמרתי, טוב ניסיתי, מי היה מאמין שנורא קשה לדבר בלי שפה תחתונה.
״גם אני אוהב אותי,״ אמר בחיוך כשנשק לי ואני גילגלתי את עיניי והארי הוריד אותי בחזרה ליד ג׳ייד במיטה.
״ארגנתם הכל?״ שאל הארי כשנשען על השולחן.
״כן, גם בדקנו בחדר,״ אמרה ג׳ייד.
״אוקיי, אז אפשר לצאת לשדה תעופה,״ אמר.
הוצאנו את שאר הדברים שהשארנו בחדר ויצאנו, סוף סוף חופשה מהסיבוב הופעות.
״היי,״ עניתי לטלפון, זה היה רוב.
״אז את חוזרת הביתה היום הא קופה? אני מתגעגע אלייך,״ אמר מעלה את חיוכי.
״גם אני מתגעגעת אלייך,״ אמרתי, ממשיכה לחייך.
״אתה יכול להישאר ער עד שאני יחזור?״ שאלתי נושכת שפתיים.
״כן ברור, אני מת לראות אותך,״ אמר ואני חייכתי.
״מה את אומרת שנלך ביחד כל המשפחה לארוחת בוקר?״ שאל.
״כל המשפחה והארי, הוא ישן אצלנו שבוע ואז אני הולכת אליו לישון אצלו שבוע,״ הודעתי לו.
״את לא הולכת לישון אצל גבר שאני לא מכיר שבוע, אין שום סיכוי,״ אמר בתוקפנות.
״הוא חמוד מאוד, ויש לך עכשיו שבוע להכיר אותו. והפעם אני לא שואלת לא אותך, לא את מייסון, לא את טום, לא את איית׳ן, ולא את נואה אתם מפסיקים להחליט עליי,״ אמרתי.
״ניק זה לא נושא לדיבור בטלפון, ואני ימשיך לתת לך החלטות שאני חושב שיעזרו לך עד סוף חייך, שנינו יודעים מי מנצח בקרב הזה כל פעם מחדש, תמהרו, אני מתגעגע, ביי סיס,״ אמר וניתק.
״אני שונאת אותו,״ אמרתי בעצבים וזרקתי את הטלפון על הריצפה.
״מה קרה?״ שאל ליאם כשעבר ליידי.
״גם אתה אומר לאחיות שלך לא ללבוש קצר ולא להפגש עם שום בחור?״ שאלתי ביאוש.
״הקטע של הקצר לא, והבחור כן, למה?״ השיב.
״למה הקטע של הקצר לא?״ שאלתי.
״כי שתיהן חושבות שהן שמנות אז הן לא לובשות קצר,״ הסביר.
״למה את שואלת?״ שאל.
״חשבתי שהאחים שלי היחידים שאומרים לי לא לצאת עם בחור שהם לא מכירים,״ אמרתי נאנחת כשהתיישבתי על הריצפה.
״זה מדאגה,״ הסביר.
״עם אתה דואג לאחיות שלך ואוהב אותן, תן להן לצאת עם כל בחור שהם רוצות, כמו שהן לא אומרות לך עם מי לצאת,״ סיכמתי את הנושא.
״שמעתי שהארי בא לישון אצלך השבוע, תהנו,״ אמר בחיוך קטן.
״אתה מוזמן עם אתה רוצה לבוא,״ אמרתי בחיוך.
״אני אבוא לבקר,״ אמר בחיוך.
״ניק בואי לדיוטי פרי!״ צעקו חברותיי, נשקתי לליאם בלחי מצחקקת כשרצתי אליהן יחד עם הטלפון שהרמתי מהריצפה.

*

״צריך להזמין מונית,״ אמר אבי כשיצאנו מהמטוס.
״אני יתקשר לרוב, הוא גם ככה מחכה לנו בבית,״ אמרתי.
חייגתי את המספר של רוב, מחכה שיענה.
״בא לך לבוא לקחת אותנו מהשדה תעופה? מה זה כל הרעש הזה?״ שאלתי מבולבלת.
״אני במועדון אני לא יכול, ביי,״ אמר וניתק, הא?
״הוא פשוט ניתק?״ שאלתי מבולבלת.
״אני אזמין מונית,״ אמר הארי.
עמדנו במכונה שמעבירה את המזוודות, מחכים למזוודות שלנו שיצאו.
״המזוודה שלך אצלי,״ לחש לי באוזן.
״רוב!!״ צעקתי באושר וקפצתי עליו בחיבוק.
״התגעגעתי אלייך כל כך!״ אמרתי נושקת ללחיו וירדתי ממנו.
״ניק אני לא מוצא את המזוודות שלך זה ממש מוזר,״ אמר הארי כשהתקרב אלינו.
״זה הארי?״ שאל רוב כשהצביע עליו.
״כן, תתנהג נחמד,״ הזהרתי אותו.
״היי, אתה בטח אחד מהאחים של ניק,״ אמר הארי כשחייך חיוך קטן והושיט לו את ידו ללחיצה.
״רוב,״ אמר רוב כשלחץ את ידו.
״איפה אבא?״ שאל רוב.
״מחפש את המזוודות שלי, יכולת להגיד שלקחת אותם,״ אמרתי מטלטלת את ראשי.
״אבא רוב לקח את המזוודות שלי!״ צעקתי לו והוא הביט בנו וגרר את מזוודותיו כשבא אלינו, מחבק את רוב.
״אז לקחנו את כל המזוודות?״ שאל אבי.
״כן, אפשר ללכת,״ אמרתי.
באתי לסחוב את המזוודות שלי, אך רוב לקח אותם, נשקתי את לחיו כתודה.
״הארי לעזור לך?״ שאלתי בנחמדות, הארי הוא אחד מהמספר המצומצם של האנשים שאני נחמדה אליהם.
״באתי לשאול אותך את זה, אבל אח שלך לקח, אבל תודה לאב,״ אמר.
נכנסנו כולנו לאוטו, ורוב החל לנסוע.
״אז בן כמה אתה הארי?״ שאל, שולף סיגריה ופותח את החלון.
״20, ניק אמרה שאתה בן 25 עם אני לא טועה״ שאל הארי.
״רוב, תכבה את הסיגריה, הארי אסמתי,״ אמר אבי והוא כיבה אותה, סוגר את החלון.
״עוד מעט 26,״ אמר רוב.
״תודה,״ השיב הארי ורוב נתן הנהון קל.
״יאו איזה כבדים אתם אלוהים,״ מילמלתי כשהוצאתי אוזניות.
הארי לקח את האוזניה שהצעתי לו, היה לנו טעם דומה במוזיקה.
הנחתי את ראשי על כתפו של הארי, רוב לא היה מרוצה מהעיניין, אבל כבר לא אכפת לי מהם, נמאס לי שהם מחליטים לי על כל דבר.
״סוף סוף הביתה,״ אמר אבי כשרוב החנה את האוטו.
יצאנו כולנו מהאוטו, לוקחים את המזוודות ונכנסים לביתי.
״עוד לא ראית את החדר שלי נכון?״ שאלתי את הארי שהניד בראשו לשלילה.
״אני יראה לך את החדר שלי ובבוקר נלך להגיד שלום לאחים שלי.״ אמרתי והוא הנהן, עלינו במעלית לחדרי יוצאים כשהיא עצרה בקומה המתאימה.
״זה החדר שלך? זה קומה משלך,״ אמר מתפעל ואני צחקתי, ״אוקיי זה הסלון, מטבח, חדר כושר, מיטה, שרותים ומקלחת, חדר ארונות, ג׳קוזי, שידת איפור, שולחן כתיבה והמרפסת,״ אמרתי מצביעה על כל דבר.
״יש לך אחלה מקום,״ אמר ואני צחקתי, ״בבוקא אני אכיר לך את שאר האחים שלי, עכשיו בוא לישון,״ אמרתי מורידה את כל השכבות הבגדים ונשארת עם חזיה ותחתון, ואותו הדבר הארי בבוקסר שחור בלבד על גופו, נכנסים למיטה ביחד ומתכסים בשמיכת הפוך החמה.
״לילה טוב לאב,״ אמרתי כשהנחתי את ראשי על חזהו.
״לילה טוב בייב,״ אמר כשכרך את ידיו סביבי, עוצמים את עיניינו ונסחפים לשינה טובה.

*

״בוקר טוב סיסטרר!״ צעקו אחיי מסביבי המיטה, שיט.
״בוקר טוב,״ מלמלתי בחיוך, מתחפרת בתוך המיטה.
״הארי,״ לחשתי לו באוזן.
״ממ?״ המהם.
״האחים שלי כאן,״ אמרתי והוא מצמץ בעינייו לפני שקם במעט.
״את לא באה להביא חיבוק?״ שאל מייסון בעלבון.
״אממ אתה יודע איך אני בבוקר, אני יתארגן ואני ירד אליכם.״ אמרתי.
״קודם חיבוק,״ אמר בחיוך.
״אז בוא אתה לכאן,״ אמרתי מצחקקת בלחץ עם הוא יגלה שאני רק בחזייה אני מתה.
הוא התקרב אליי ונתן לי חיבוק מוחץ, ״ניק,״ אמר.
״ממ?״ המהמתי.
״בא לך להסביר לי למה את במיטה רק בחזיה עם פאקינג גבר שאני לא מכיר,״ שאל בעצבים כשהתנתק.
״את מה?!״ צרחו שאר אחיי.
״תירגעו היינו עייפים ופשוט הורדתי את הבגדים והלכנו לישון,״ אמרתי.
״לא את פאקינג לא אמיתית,״ אמר טום מטלטל את ראשו כלא מאמין שיצא מהחדר במדרגות.
״את באותה מיטה, עם גבר זר, בחזיה בלבד, ואת אומרת לי להירגע?״ שאל מייסון בגיחוך.
״אני לא מאמין עלייך.״ אמר כשירד ושאר אחיי אחריו.
״שיט שיט שיט שיט שיט!״ צרחתי בעצבים ושמתי את ידיי על ראשי.
״תירגעי אני יסביר להם הכל,״ אמר הארי.
״הם מפגרים זה לא ילך לך,״ אמרתי ויצאתי מהמיטה, מוציאה בגדים נקיים מהארון ונכנסת למקלחת.
סיימתי להתקלח ולהתארגן, והארי לא היה בחדר, מוזר..
ירדתי ללמטה במדרגות, רואה את אחיי יושבים בשולחן אוכלים ומשוחחים עם הארי.
״בוקר טוב,״ אמרתי בשקט והם הסתובבו אליי מסתכלים עליי לכמה שניות בזילזול וחוזרים לאכול.
״בוקר טוב,״ אמר לי הארי בחיוך וקם לחבק אותי.
״תפסיקו להתסכל עליי כאילו רצחתי מישהו!״ צעקתי בעצבים כשהתנתקתי.
״זה בערך אותו הדבר,״ אמר איית׳ן מרים גבות.
״נו איית׳ן,״ אמרתי מיואשת.
הלכתי לחדר של הוריי, נכנסת למיטה שלהם ומחבקת את אימי.
״ילדה שלי,״ אמרה אמא בעייפות כשחיבקה אותי חזק.
״התגעגעתי אלייך,״ אמרתי בשקט כשהנחתי את ראשי על כתפיה.
״גם אני אלייך מתוקה שלי,״ אמרה שנשקה לראשי וחיבקה אותי חזק יותר.
״ניק,״ קרא לי נואה מפתח הדלת.
״אתה לא יכול להתעלם ממני ואז לבוא לדבר איתי כאילו לא קרה כלום, זה לא עובד ככה,״ אמרתי בעצבים.
״מה קרה?״ שאלה אימי.
״שום דבר מיוחד,״ אמרתי והוא גילגל את עיניו.
״פשוט בואי,״ אמר בעצבים.
״נואה חסר לך אתה מעצבן אותה, וניקול אני רוצה להכיר את הארי לא הכרת לי אותו עדיין,״ אמרה ואני הנהנתי וקמתי לעבר נואה.
״דבר,״ אמרתי בעצבים.
״שכבתם?״ שאל בישירות.
״לא מה נראה לך, הארי בכלל לא חבר שלי,״ אמרתי מנידה בראשי בשלילה כשקיווצתי את גבותיי.
״אז למה היית רק בחזיה והוא רק בבוקסר?״ שאל.
״גם בכל הסיבוב הופעות זה היה ככה, ביקשנו מאבא שנהיה ביחד בחדר והיינו ישנים ביחד, זה פשוט יותר נוח לישון ככה,״ הסברתי.
״והוא לא זר בישבילי, אני כבר כמה חודשים נמצאת איתו ביחד, תדברו קצת ותיראה איזה בן אדם חמוד ומדהים הוא,״ המשכתי והוא נשם עמוק לפני שהנהן וחיבק אותי בחוזקה.
״התגעגעתי אלייך,״ אמר ואני חיבקתי אותו חזק יותר, ככה אנחנו, רבים ואז מראים אהבה.
הרגשתי עוד מישהו עוטף אותי מאחורה, ומהצד, וגם מהצד השני.
הרמתי את ראשי, רואה את איית׳ן, טום, ומייסון שהצטרפו לחיבוק, ורק רוב ישב בקצה השולחן ואכל.
״הארי,״ קראתי לו, שולפת יד מתוך החיבוק והוא בא גם הוא, מצטרף לחיבוק הענקי שהיינו בו.
״אני אוהבת אותכם.״ אמרתי שהתנתקנו מהחיבוק הגדול ומחבקת את כולם.
״אכלת משהו?״ שאל נואה.
״לא,״ השבתי.
״יש כאן פנקייקים,״ אמר והושיט לי צלחת מלאה בפנקייקים.
״תודה,״ אמרתי בחיוך כשלקחתי את הצלחת והחלתי לאכול.
״איך זה שנתתם לי חיבוק, אתם
לא כועסים?״ שאלתי בעלבון.
״שמענו את השיחה עם נואה, וזה פעם אחרונה שלך שאת ישנה עם גבר במיטה,״ אמר טום בהזהרה.
״אבל הארי הוא בחורה,״ אמרתי מצחקקת.
״לא מצחיק ניק,״ אמר הארי בפרצוף כועס ואני צחקתי.
״אתה יודע שאני צוחקת תשאיר את הפרצוף היפה שלך בצורה הרגליה שלו,״ אמרתי מצחקקת.
״אז את מודה שאני חתיך,״ אמר בחיוך.
״אממ, כן.״ השבתי, הארי פשוט שתק והמשיך לאכול, בחיוך.

*

״ניקול?״ דפיקה נשמע על דלת חדרי.
״ממ?״ המהמתי. זה היה אבי, פתח את הדלת ונכנס.
הייתי שכובה לצידו של הארי, צופים בסרט יחד.
״היום הבנים באים שוב, תתארגנו יוצאים למסעדה.״ אמר אבי ואנחנו הנהנו והוא יצא מהחדר. עם יומיים אני והארי נוסעים אליו הביתה. השבוע עבר כיף, מאוד. הארי באמת בן אדם מדהים ואני שמחה שהכרתי אותו.
״זה אומר שאני אצטרך לראות את האדיוט שוב, אוף,״ נאנחתי בעצבים.
״ניק אולי תשלימו? אנחנו יוצאים לבר בערב, אולי פשוט תשלימו?״ שאל הארי בפשטות.
״לא!״ עניתי בתקיפות. ״נראה לך?״ הרמתי את קולי.
״תני לי סיבה אחת למה לא,״ דרש.
״כי אז בטח נהיה ידידים, ואז הרגשות שלי רק יתחזקו אליו יותר ויותר.״ אמרתי נאנחת.
״אז למה לא? מה יקרה עם תצאו? ניק נייל הוא בן אדם טוב. הוא מצחיק, אוהב, דואג, ותמיד גורם לך לכיף. הוא פשוט מתנהג אלייך כמו לחרא כי.. טוב אין לי שמץ למה, אני אברר היום. אבל בכל מצב. אני ממש רוצה שתצאו.״ אמר.
״ועוד אני המאוהבת כאן,״ גיכחתי, הוא נשף בעצבנות, מחכה לתשובה נורמאלית.
״ותגיד אתה שומע את עצמך? נייל בן אדם טוב? הוא מטומטם, אדיוט וחסר רגישות, אני צריכה חבר נחמד, מתוק, שיאהב אותי ולא יקלל אותי כל שניה ויעצבן אותי.״ אמרתי והארי נאנח.
״לפחות תנסו לא לריב יותר,״ נאנח.
״כשהוא יתחיל, אני אמשיך.״ השבתי ונכנסתי להתקלח.
המים החמים עטפו את גופי, חשבתי על כל הסיבוב הופעות הזה. התרחקתי מג׳יימס, הוא חסר.
מעניין איפה מארק הלך לטייל. אבא שלי נתן לו חופש לכל התקופה שאנחנו בסיבוב הופעות.
אני לא רוצה להשלים עם נייל. אני פשוט יודעת מה יקרה, זה כבר מוכתב כמו בספרים. אנחנו נהיה ידידים, נתאהב יותר, בסוף נהיה זוג, או שנריב המון וניפרד, או שהוא יבגוד בי. בשניי המצבים אני יפגע, למה לי להתחיל את הסיפור הזה בכלל?

״ניק נכנסת להתקלח בייב, לא לטבוע,״ צעק הארי מבחוץ. למה אני לא יכולתי להתאהב בהארי לעזאזל. רגשות מטומטמים.
הארי נסיך. בכנות. עם אני איי פעם יפסיד אותו כחבר אני יהרוג את עצמי. על הארי אני בחיים לא יוותר.
ובטח עם אני יצא עם נייל, אני ישכח מהארי. עוד סיבה למה אנחנו לא צריכים לנסות לצאת אפילו.

עטפתי את גופי במגבת ויצאתי מהמקלחת.
״הללויה,״ נשף בעצבנות כשנכנס.
״הארי!״ צרחתי בבהלה. הוא הסתובב אליי במהירות ואני חיבקתי אותו בחוזקה כשנשקתי על לחיו.
״את מעצבנת ניק,״ אמר בעצבנות חמודה כשנשק לי על שפתיי ונכנס להתקלח.
שלפתי בגדים אקראיים והתלבשתי במהירות.
מייבשת את שיערי במגבת לפני שזרקתי אותה על הכיסא הקרוב. התאפרתי במעט, אני לא אוהבת מוגזם.
״איך יצאת כל כך מהר?״ שאלתי מופתעת.
״אני לא נוהג לגמור את כל המים פשוט,״ אמר. ציחקקתי בשקט, גמרתי לו את כל המים החמים.
״אופס?״ שאלתי. מנסה להסתיר את החיוך שהתפרס על שפתיי ומיד גם על של הארי, והוא זרק עליי את החולצה שהיה אמור ללבוש.
״ניק אני חושב על עוד קעקוע, את עושה איתי?״ שאל.
״כן ברור, אני כבר הרבה זמן רוצה לעשות,״ הודתי.
״על מה חשבת?״ שאל כשייבש את שיערו במגבת.
״משפט עמוק כזה עם איזה סימן לידו,״ אמרתי בחיוך.
״איפה את עושה אותו?״ שאל.
״אממ חשבתי שאתה מכיר מקום,״ אמרתי במבוכה. הוא צחק במעט.
״התכוונתי איזה מקום בגוף,״ אמר.
״מעל התחת,״ אמרתי בחיוך.
״נחמד, רק ההורים שלך מסכימים לך?״ שאל.
״לכל האחים שלי יש, למה שהם לא יסכימו לי?״ שאלתי כשענדתי עליי זוג עגילים.
״זה שונה, את קטנה יותר ואת בת,״ השיב.
״זה שאני בת לא אומר כלום,״ אמרתי בנחירת בוז. מה זה משנה עם אני בן או בת בשביל לעשות קעקוע.
״אני אשאל אותם בכל מקרה,״ אמרתי נאנחת, נכנעת למבטים שנתן לי.
״אז איזה אתה עושה?״ שאלתי בהתענינות כשביקשתי שיסגור לי את השרשרת.
״עוד לא חשבתי על אחד, אני אבחר כבר שם,״ השיב. ״פאק,״ נפלטה מפיו קללה כשלא הצליח לסגור את השרשרת.
״בעדינות לאב, הכל ילך לך טוב יותר,״ אמרתי והוא הצליח. נשק לעורפי וחיבק אותי מאחור. היה אפשר להרגיש את החיוך שלו לתגובת גופי, צמרמורת התפשטה לה בגופי.
״נצא?״ שאל כשראשו היה מונח מאחור בשקע צאוורי. הנהנתי קלות והוא נשק לאוזני.
אנחנו מתנהגים כמו הזוגות הקלאסים. חיוכים ונשיקות. אך זו היא הבעת אהבה חברתית בלבד. לא זוגית.
״לעזאזל איתך הארי, אתה הופך אותי לבריטית מסריחה שבאמת מתנהגת ככה,״ נשפתי בעצבים לאור החשיבה שלי, דיי עם המילים האלה ניק! צעקתי בראשי.
אני מרגישה מטומטמת.
״בוא נצא כבר,״ אמרתי מנערת את ראשי, יותר מידיי מחשבות. יותר מידיי.


תגובות (2)

יואוווווו הפרק היה מושלם תמשיכייייי
יואוווו איזה כיף לך שנסעת לחול מקנאה בךךךךך חחחחחח
ואני שמחה לשמוע שהרופאה שלך טעתה
בקיצור תמשיכיייי

20/08/2014 21:46

פאק איט פשוט מושלם
גם אני הייתי בחול
הייתי בארהב
היה אדיר
אני פשוט מאוהבת במדינה הזאת
והסיפור הזה
זה פשוט …
אין לתאר
מתי את ממשיכה ?!

21/08/2014 01:53
22 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך