MUSIC❤️
הייייייייייי❤️ קצר, אבל זה היום הולדת שלי אז אני מניחה שתתמודדו חחחחחחחחח אני צוחקת, פשוט זה יומהולדת וזה אז לא כתבתי יותר מידיי, אנחנו יוצאים עוד מעט לים אז אני לא יכולה להמשיך יותר מידיי אני בת 14 !!!!!!!!!! יאו אני מתרגשת חחח אז שבוע טוב , מתחילים לימודים! בהצלחה לכולם, אוהבתתתתתתתת❤️❤️❤️

Losing battle – פרק 8❤️

MUSIC❤️ 30/08/2014 1090 צפיות 4 תגובות
הייייייייייי❤️ קצר, אבל זה היום הולדת שלי אז אני מניחה שתתמודדו חחחחחחחחח אני צוחקת, פשוט זה יומהולדת וזה אז לא כתבתי יותר מידיי, אנחנו יוצאים עוד מעט לים אז אני לא יכולה להמשיך יותר מידיי אני בת 14 !!!!!!!!!! יאו אני מתרגשת חחח אז שבוע טוב , מתחילים לימודים! בהצלחה לכולם, אוהבתתתתתתתת❤️❤️❤️

– פרק 8 –

ירדנו למטה יחד במעלית, יוצאים כשהמעלית נעצרה.
נכנסנו לאוטו של נואה שחיכה לנו למטה כיוון שכולם כבר הלכו.

הארוחה עברה בסדר, בערך. אני מניחה.
התאפקתי כל הארוחה לא לפרוץ בבכי, כמובן שבגלל נייל. כל פעם מחדש הוא פוגע בי. זה נמאס, בחיים לא חשבתי שהלב שלי יהיה שבור ככה.

״תפסיקי להתבאס עליו, אנחנו עוד שניה במועדון הולכים לחגוג ואת הולכת לרקוד ולהנות.״ אמר הארי כנשק ללחי.
״היא לא הולכת לשום מועדון,״ אמר נואה בתקיפות.
״אתם תהיו שם, וגם הארי, והבנים. אני בטוחה שלא יקרה לי כלום, בבקשה!״ התחננתי.
״זה בסדר נואה, אני אהיה צמוד אליה כל הערב,״ אמר הארי.
״את נשארת צמוד להארי כל הערב, את לא נוגעת בשום שתיה, תורידי את האיפור, ובלי עקבים, את נשארת עם המכנס הארוך כל הערב ולא מחליפה בטעות, לא מדברת עם זרים ולא שותה מה שמביאים לך. את לא נכנסת לשירותים שם וכשאת רוקדת תירקדי במקום מרוחק מכולם, את לא יוצאת החוצה לבד ועם משהו קורה את ישר מתקשרת אליי, ושבטעות לא תיהיי לבד לשניה, מובן?״ חפר נואה את החפירה המוכרת והידיעה שלו בכל פעם שהייתי יוצאת מהבית.
״כן כן,״ נאנחתי.
״איך אתה זוכר הכל בעל פה?״ צחק הארי.
״רגיל כבר.״ אמר נואה בגיחוך קל עם צחוק.
הארי והאחים שלי דיי התחברו השבוע הזה, ואמא שלי ממש אוהבת אותו.
״הגענו,״ הודיע נואה לאחר כמה דקות..
״אל תישכחי מה אמרתי,״ הזהיר ונכנסנו לביפנים. המוזיקה הרועשת וריח האלכוהול והסיגריות הגיע לאפי. אנשים מיוזעים דוחפים אחד את השני, עשרות של בנות משליכות את עצמן על כל גבר אפשרי שנמצא כאן. כן, מועדון שמדגים את פירוש שמו כראוי.
״הופה ניקקקקקק!!״ צעק לואי בחיוך מטומטם כשהרים את יד לאויר והתהלך מצחיק כשנתקל באנשים לפני שנפל על הריצפה, הוא ללא ספק שיכור מהתחת.
״הוא שיכור, תתעלמי,״ אמר הארי כשהלכנו לבר.
״אז אתה מהאזור?״ שאלה מישהי בחיוך פלרטטני את נייל שנשען על הבר עם בירה בידו.
״אפשר להגיד. את?״ שאל כשחייך חזרה את אותו חיוך.
״אני ממגלוף במקור,״ חייכה חיוך שיכור, גם כן זאת, גרה בעיר של סקס כל היום, מה היא עושה כאן? שתעזוב אותו. התעצבנתי בתוכי לפני שקלטתי, אני לא יצא בחיים עם נייל, הוא יכול לזיין כמה זונות שהוא רוצה, ממתי הוא בכלל טיפוס כזה?
אוח! למה אני לא יכולה להעביר שעה בלי לחשוב על האדיוט המטומטם הזה!?
״ניק את באה לשתות משהו?״ שאל הארי בחיוך חמוד.
״אני לא רוצה לשתות כלום!!״ צעקתי בתקיפות ועצבים. למה אני מוציאה את העצבים שלי עליו?
״א-אני מתנצלת. אשמח לשתות איתך משהו.״ העלתי חיוך מזויף על פניי והארי חייך חיוך קטן. ההתנהגות הרגילה שלי משתנה בזכותו, בדרך כלל הייתי נותנת לו סטירה והולכת משם בעצבים ויוצאת על כל אחד, אבל הארי דיי עזר לי למתן את ההתנהגות הזאת, מעין שליטה בעצבים.
״אני מזמין לך קולה?״ שאל כשהגענו לבר.
״בירה לבנה? בבקשה בבקשה בבקשה!״ התחננתי.
״אין שום סיכוי. עזבי את זה שהאחים שלך ירצחו אותי מכות, אני לא מסכים לך לשתות.״ אמר.
״אוף מעצבן.״ סיננתי מבין שיניי, עם הוא יתחיל להתנהג כמוהם אני ירביץ לו מהר מאוד וינתק את הקשר.
״אני לא כמוהם ואת יודעת את זה, אני דואג לך שתשתכרי ותעלמי לי פתאום ותעשי דברים שאת תתחרטי עליהם.״ אמר ואני נאנחתי כשפלטתי 'אוקיי' משפתיי.
״שלום, תירצה להזמין משהו?״ שאל את הארי הברמן.
״בירה לבנה בבקשה.״ ביקש.
״ומה בשביל היפה?״ שאל אותי בחיוך.
״קולה,״ חייכתי חזרה.
״בירה לבנה וקולה, כבר מגיע.״ אמר כשהוא פנה למקררים מאחוריו, הוציא קולה ובירה והושיט לשנינו.
״אז את לא קטנה כדי להיות כאן?״ שאל כשאני והארי פתחנו את הבקבוקים.
״גבר תשמע, מה דעתך שאתה לא תדבר איתה, והיא לא תדבר איתך?״ שאל הארי מעוצבן.
״לא נשמע לי כל כך טוב,״ אמר בחוצפה.
״את האמת שלי זה נשמע מצוין. ערב טוב לך.״ אמרתי בעוקצנות ואני והארי התרחקנו משם לכיוון רחבת הריקודים. זורקים את הבקבוקים כשהם נגמרו וחוזרים לרקוד.
הנעתי את גופי מצד לצד יחד עם הארי, זה היה כל כך כיף.. כל כך משחרר.
חיבוק נח עליי מאחור, קפצתי בבהלה והארי צחק, הוא רציני? הוא צריך לשמור עליי!
״את רוקדת יפה בייב,״ לחש לאוזני. אלוהים איזו הקלה.
״אתה אדיוט מוחלט, הקפצת לי את הלב!״ צעקתי עלי וכשהטחתי את ידי בחזהו של זאין שהיה משועשע למדיי.
״תירגעי בייב, הכל בסדר.״ צחק.
״אתה שיכור.״ הוכחתי עובדה כשהתרחקתי ממנו מעט.
״שתיתי שתי כוסיות, אני בסדר.״ אמר מגלגל את עיניו.
״בואו ליד כולם, מרימים כוסית.״ צעק ליאם עקב המוזיקה החירשית.
הלכנו לשבת בספות האדומות יחד עם כולם, ג׳וש ודן הנגנים באו, ליאם, לואי, זאין, הארי, וכמובן נייל שישב עם עוד בקבוק בירה בידו מדבר עם הבחורה שדיברה איתו בבר.
איית׳ן גם היה, טום ונואה. רוב החליט לא להצטרף ומייסון גם לא היה, אני לא ממש יודעת למה.
אבא שלי כמובן גם היה, ואמא שלי לא, אימי היא הטיפוס השקט שקורא ספרים, לא שותה, לא נוגעת בסיגריות, ולא כל הדברים האלה, קיבלתי גם ממנה וגם מאבי, שהטיפוס ההפוך ממנה, הוא אוהב מסיבות, אלכוהול, לפעמים סיגריות, אבל הוא מאוזן ודואג לעצמו, בכל זאת, הוא איש עסקים. הם אומנם הטיפוס ההפוך, אך ההפכים הכי מתאימים.
התיישבתי על טום כשחיבקתי אותו מהצד והוא מעך אותי בחיבוק כשנשק לראשי מספר פעמים.
״לכבוד הצלחת סיבוב ההופעות!״ צעק זאין בחיוך והם כולם נקשו בכוסות יחד ולגמו את כל משקה תכולתם.
״אתה לא שותה?״ שאלתי את טום.
״צריך שמישהו ידאג לאחים השתיינים שלך,״ צחק כשליטף את לחיי.
״גם הארי לא שותה, תתעודד שאתה לא היחיד.״ אמרתי מצחקקת.
״ניק את לא שתית משהו בטעות, נכון?״ שאל בדאגה משולבת עם כעס.
״שתיתי.״ הודתי והוא החל להתעצבן כשעיקם את פרצופו. ״קולה,״ צחקתי בקול והוא קיווץ את עיניו בכעס כשנשף בעצבנות.
״קמת על הצד המצחיק?״ המשכתי לצחוק.
״המצחיק ביותר.״ אמרתי מחויכת בשעשוע.
״ניק בואי לרקוד!״ קרא לי זאין ואני נשקתי ללחיו של טום וניסיתי לקום, טום רק משך בידי ונשק לי ללחי בחוזקה לפני ששיחרר אותי ללכת.
״אתה פשוט אדיוט!!!״ צרחתי בכעס כשדמי ביעבע בעורקיי. המשקה שנייל החזיק בידו נשפך על גופיי, והוא רק צחק בשכרות.
״את יפה היום״ מילמל כשנפל במעט. הא?
״תסלח לי?״ שאלתי מרימה גבות.
״על זה שאת יפה? אני לא יכול..״ מילמל כשהתחיל להתקרב אליי.
״נייל מה עובר עלייך?״ שאלתי בבילבול. חא ידעתי מה אני יותר, כועסת, מבולבלת, עצבנית, או מאוהבת. סערת רגשות פשוט.
״הרבה בגללך..״ מילמל כשנשען עליי בכובד.
״איכס יש לך ריח של אלכוהול,״ אמרתי בגועל.
״זה ממך, נשפך עלייך וודקה.״ צחק בקול. זה היה וודקה?!!
״זה וודקה?! נייל אני יהרוג אות-״ מילותיי נקטעו כשהוא דחף את שפתיו על שלי, הן מפסקות את שפתיי והוא דוחף את לשונו אליי בכוחניות, לוחץ את מותניי אליו בעזרת ידו, משכתי בעורפו אליי בכוחניות כשהחזרתי לו נשיקה בחוזק, נייל הצמיד אותי לקיר שהיה קרוב לפני שהעלה את רגליי אל מותניו. לשונו נעה בפי במהירות, הייתי נואשת לאוויר, ולעוד נשיקה ממנו, זה היה כל כך טוב, משכר. הוא מנשק כל כך טוב.
לעזאזל לא! מה אני עושה!
התנתקתי ממנו במהירות כשהבנתי מה אני עושה, עם מי אני מתנשקת, ואיפה.
״לא.״ אמרתי בקשיחות שהלכתי משם.
״בבקשה ניק, אני אוהב אותך.״ אמר בנואשות.
״אתה שיכור, אתה לא יודע מה אתה אומר בכלל, אני שונאת אותך.״ אמרתי בכעס כשניסיתי ללכת ממנו והוא רק משך בידי אליו, מצמיד אותנו שוב.
״אני אוהב אותך ניק. את כל כך יפה,״ לחש לאוזני כשנתתי לו בעיטה למפשעה בחוזקה.
״אני שונאת אותך.״ ירקתי בכעס שהלכתי לזאין.
״מה קרה שם עכשיו?״ שאל זאין כשהצביע על נייל שנאבק מכאבים.
״הוא אדיוט פשוט,״ אמרתי בפשטות, כל כך כעסתי, הוא לא יכול פשוט לנשק אותי!
״אדיוט ואתם הרגע התנשקתם כמו אנשים מאוהבים שנואשים לאהבה אחד מהשני.״ אמר.
״אני פשוט.. זה מסובך, אני יספר לך בהזדמנות. אפשר עכשיו ללכת להנות?״ שאלתי בסוג של התחננות. רציתי להשתחרר ולא לחשוב עליו.
הלכנו לרחבה שוב, מתחילים להניע את גופנו מצד לצד, רוקדים כאילו אין מחר.


תגובות (4)

הולי שיט !
פאק יש לי פילס!
יאיייי את בת 14 אז את בגיל שלייייי
כאילו נראלי ..
את עולה לכיתה ט?
פאק מושלם
אני מאוהבת בך

30/08/2014 13:36

יואוווווו מזל טובבבבבבב
תמשיכייייי זה מושלםםםםם

30/08/2014 21:02

והווו את בגיל שלי!!!
מהמם תמשיכיי <3
מזלטוב!!

30/08/2014 21:29

וווהוווווו מזל טובבב אני גדולה ממך בשנה ואת כותבת מושלםםםם!
תמשיכי דחוף

31/08/2014 17:57
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך