EmilyScott
היי עם אהבתם אשמח שתשתפו!!

LOVE YOURSELF פרק 1

EmilyScott 13/06/2017 1422 צפיות 2 תגובות
היי עם אהבתם אשמח שתשתפו!!

~פרק 1~
קוראים לי ג'סיקה ג'נסון
אני בת 18 ומאז שאני זוכרת את עצמי אני בליברית. ישלי עוד פלאשבקים מגיל שמונה שהשיר וואן טיים יצא, כבר אז התאהבתי בילד הזה. שנה לאחר מכן חרטתי JB על היד.. נו אתם יודעים גיל הטיפשעשרה וזה? כל חיי אני זוכרת את ההשפלות שקיבלתי מהערצה שלי לג'סטין, השפלות כמו מי אוהב את ההומו הזה? מה את זונה אך אפשר לאהוב את היצור הזה?! תמיד ניסיתי לענות בתגובת מתחמקות אבל בתוך תוכי הושפלתי, אבל לא נשברתי כי עדיין יש בליברס כמוני אנחנו צבא ואנחנו לא נשברים. אינלי יותר מידי חברים אולי רק שתיים שבאמת תומכים בי אבל לא מעבר. כל זה בגלל נועה, היא שונאת אותי ומי שנועה שונאת כולם שונאים. ביום יום יש לי מלא ריבים עם ההורים הם לא יודעים מה עובר לי בבית ספר ומקשים אליי תמיד עם החינוך. היום אח שלי ג'ואל בא אליי עם פנים תחת ואמר לי "ג'סי (קיצור של ג'סיקה) אמא ואבא מתו בתאונת דרכים." ברגע זה התרסקתי על הרצפה ופרצתי בבכי עם כל הריבים הם עדיין ההורים שלי. ועכשיו נשארנו רק אני ואחי הקטן (בן 15) לבד רק שנינו. אחרי שתיקה מביכה ומעצבת של כמה דקות אחי פרץ בצעקות של האשמה אליי. "את הגדולה פה! זה הכל באשמתך, הם שונאים אותך! זה בגללך!" ברגע זה הרגשתי שהעולם התהפך אליי ויצאתי מהבית והשארתי אותו לבד. יצאתי להשתכר במועדון זה תמיד מעודד אותי. חצי שעה עברה והאלכוהול השפיע אליי רקדתי ונמרחתי על בנים אחד מי מנהלי המועדון אמר לי עם אני רוצה לעבוד פה כזונה ומרוב עצב התהאבלות על הוריי ואי פוקוס אמרתי כן והחלפנו מספרים.


תגובות (2)

גם אני בליברית!!! זה ממש טובבב

14/06/2017 09:43

תעקבי באינסטגרםםם @mrs.bieber.for.you

14/06/2017 09:44
סיפורים נוספים שיעניינו אותך