LOVE YOURSELF פרק 5 ~ סליחה שעבר מלא זמן מאז שהעלתי

EmilyScott 20/06/2017 1304 צפיות אין תגובות

פרק 5
~נקודת מבט ג'סטין~
העלתי סלפי לטוויטר שהגעתי לקליפורניה ואחרי כמה שעות בשדה הלכתי לפגוש את אמא שלי "היי אמא" אמרתי לה שכל המזוודות בידי. היא רצה אלי וחיבקה אותי חזק "נסיך שלי, התגעגעתי!" פטי (אמא של ג'סטין ביבר) אמרה היא נתנה לי נשיקה בלחי ופרקה לי את המזוודות "מאמי אני הולך לחברים והביתה טיפה, היה חסר לי בית בליב טור" אמרתי לה והיא הנהנה לי לכן יצאתי מהבית והשעה הייתה אחד עשרה וחצי הגעתי לצ'אז והלכנו טיפה למועדון האהוב אליי הייתי ממש שיכור הצמדתי איזה זונה לקיר והתמזמזנו. ומפה אני זוכר רק שמישהו הזיז אותי אז פתחתי את העיניים ראיתי את הזונה מאתמול וישר הבנתי ששכבנו הלילה וחיוך נמרח לי על הפנים. בהיתי בה, היא יפה. ראיתי שהיא מתה לצרוח את הנשמה, כמו כולם. "מותר לך להתלהב מימני, מי לא תתלהב מימני?" אמרתי בשחצנות והיא שתקה בעודה מתה לבכות מאושר, אני רואה את זה כל יום אז אני מכיר את המבט. השתיקה שיגעה אותי "מותר לך לדבר והייתי מתחיל משם פרינססה" והיא ענתה לי הגמגום "אממ.. ג'סיקה… ואממ… אני.. בליברית.." איך שהיא אמרה "אני בליברית" נקרעתי מצחוק וזה גרם גם לה לצחוק מה שזיכה אותי בנקודה והנקודה היא החיוך שלה "יש לך חיוך יפה" אמרתי וקרצתי בשביל לגרום לה לטוב, בליבריות מתות על זה! וואלה זה עבד היא התחילה להסמיק וענתה לי "תודה" וצחקנו "טוב איפה את גרה, אני אקח אותך?" שאלתי ויצאתי למטבח בסופו של דבר כל זה היה טעות ולא יותר. "שתי סמטות מכאן" היא צעקה לי מהחדר "ויש לך מישהו בבית?" שאלתי כדי לא לשלוח אותה לבית ריק. ואז היא הגיעה למטבח עם הבגדים מאתמול "יותר יפה לך ערום" אמרתי וצחקתי למרות שהיא לא ענתה, זה לא היה נראה כאילו העלבתי אותה או שזה לא הצחיק אותה, זה היה נראה יותר כאילו היא נזכרת במשהו. "אני… גרה… לבד…" היא גמגמה והשפילה מבט "זה לא כזה נורא לגור לבד, אני גר לבד" אמרתי בקור רוח ובלי חשיבה עמוקה יותר על זה "לא כל כך לבד, יש לך חברים, הורים, אחים ואנשים שאוהבים אותך ומאמינים בך, יש לך את הבליברס" היא אמרה וצדקה בכל מילה. שנייה אחרי זה היא פשוט יצא מהבית מהמבוכה והתחילה ללכת. חשבתי עם ללכת לבדוק מה קרה או לתת לה ללכת.. אבל אז נזכרתי שהבטחתי לבליברס שאני לא יאכזב אותם שוב אז יצאתי וצעקתי לה "עצרי רגע, אני אסיע אותך!" היא משכה בכתפיה והסתובבה לכיוון האוטו היא נעצרה ליד האוטו ובהתה בו לכמה שניות עד שנכנסה, טוב לא כל יום רואים פרארי כחולה אני מנחש.. "עוד סמטה אחת קדימה נכון?" שאלתי בזמן שאני מחזיק את ההגה רק כדי לשבור את האווירה, אני לא באמת אקח אותה הביתה אחרי כל זה. היא הנהנה עם ראשה לכן בלי להצליח להוציא מילה מהפה, כמו כל בליברית שהייתה יושבת איתי באותו אוטו. פניתי ימינה לכוון הפארק ירדתי מהאוטו ואמרתי לה "בואי אחרי" היא שתקה ובאה הגענו למרכז הפארק האזור המבודד והשקט הזה והתיישבנו מתחת לאיזה עץ גדול.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך