פרק כפוללל<3
מקווה שאהבתםםם

Story of my life -סיפור חיי פרק 14+15

09/01/2014 1145 צפיות 4 תגובות
פרק כפוללל<3
מקווה שאהבתםםם

׳קחו ׳ אמרתי וזרקתי לאלינור וליאם את המגבות ׳תודה קייטי ׳ אלינור אמרהה ׳תודה קייטושששש׳ ליאם אמר והדגיש את ה שששש. 
חחחחחחחחחחח אין אין אני חולה עליו שהוא רוצה הוא מצחיק 
~צלצול טלפון~
׳אני שניה חוזרת ׳ אמרתי להארי ונשקתי לו על הלחי ניגשתי לטלפון ועל הצג היה כתוב •עילאי• ׳עילאיושששש!! חיים שלי!!! צעקתי וכולם הסתכלו עלי ואז עדי ואמילי רצו אליי ׳יואו זה עילאיי? מסרי לו את אהבתייייי׳ אמילי אמרה ׳הייייייי גם ממנייי׳ עדי אמרה. 

-נקודת מבט כללית•שיחת הטלפון קייט ועילאי•-

קייט: מה קורה עילאיו? איך אתה ? 
עילאי : הכול טוב חיים שלי מה זה כמה זמן לא נפגשנו ? כולם היום אצלי בערב מתאים לך? תביאי את עדי ואמילי איתך חחחח כאילו תגידי להם ׳ 
קייט: ׳אין בעיה חחחחח באיזה שעה? ׳
עילאי:׳ 21:30 תהיו כאן.׳
קייט: ׳טוביק, נדבר בערב ביוש ׳ 
עילאי: ׳ביו׳

-נקודת מבט קייט- ׳בנותתתתתתת היום בערב אצל עילאי בתשע וחצי ווהוווו׳ צעקתי וניגשתי לכיוון הארי ׳איזה מסיבה ?׳ הוא שאל אותי ׳סתם יושבים אצל ידיד שלנו עילאי׳ אמרתי לו ׳אהה׳ אמר והוריד אותי ממנו והלך לכיוון הבית ׳מה קרה לו??׳ לואי וליאם שאלו ׳לא יודעת אמרתי שאני הולכת לשבת עם חברים היום בערב ועם אמילי ועדי והוא פשוט קם׳ אמרתי להם 
׳טוב אנחנו נדבר איתו נראה מה קרה לו׳ ליאם אמר והוא ולואי נכנסו לבית. 

-נקודת מבט הארי-
קייט הלכה לצד והסתכלתי עליה כל כך יפה והאופי שלה אני פשוט מאוהב בה!!
שמעתי אותה צועקת לאמילי ועדי משהו מסיבה ישיבה כל החרטה הזה לא משנה הנה היא חוזרת אני אשאל אותה ׳איזה מסיבה?׳ שאלתי ׳סתם יושבים אצל ידיד שלנו עילאי׳ היא ענתה ומה? למה הם הולכים לשבת איתו ? ועוד שהיה להם קטע ? אני פוחד שיהיה בינהם משהו ..
׳אהה׳ אמרתי והקמתי אותה ממני והלכתי לכיוון הבית לחדר שלי לחשוב קצת. עליתי למעלה ולא עברו חמש דקות ולואי וליאם נכנסו לחדר שלי ׳מה קרה אחי?׳ ליאם שאל ׳סתם לא יודע כל הבנות כאילו אמילי עדי וקייט הולכות היום לאיזה ידיד שלהם וקייט סיפרה לי שהיה לה פעם קטע עם הידיד הזה וזה מעצבן אותי! אם יהיה בינהם משהו היום בערב ? ווואייייי כוסעמקקקק׳ אמרתי והתחלתי להתעצבן ולהרביץ לקיר ׳בסדר בסדר תירגעע! לא יקרה בינהם כלום? אתה סומך על קייט נכון? אז לא יקרה בינהם כלום!!׳ לואי אמר לי והתיישב על המיטה ליד ליאם ׳נכון נכון אתה צודק אני סומך עליה׳ אמרתי ׳דרך אגב לואי אמילי הציעה לך לבוא איתה ?׳ שאלתי ׳לא האמת שלא אבל אני סומך עליה הרי היא שלי לא של אף אחד אחר׳ הוא ענה לי והוא צדק בכל מילה שהיא אמר קייט שלי ולא של אף אחד אחר. 
׳טוב אז אתה בסדר ? בוא נרד.׳ ליאם אמר וירדנו שלושתינו למטה ׳מזה איפה הבנות?׳ שאלתי את נייל וזאין ׳אהה הם הלכו לבית שלהם להתארגן להיום בערב׳ זאין אמר לי וחזר לנשק את פרי ׳אהה׳ נכנסתי הביתה ועליתי לישון בתקווה לקום מחר בבוקר ולשמוע חוויות חיוביות ולא שליליות. 

-נקודת מבט קייט-
התחלתי לכעוס שהארי עושה לי סצנת קנאה כזאת אז אמרתי לבנות שעדיף שנלך הביתה להתארגן לערב ואולי טיפה לישון לפני…
הלכנו לכיוון הבית שלי ואמרתי להם ׳וואי הארי עשה לי סצנת קנאה קטנה כזאת זה מעצבן אותי זה כאילו שהוא לא סומך עליי אוףף׳ אמרתי להם ׳כמו שאת יודעת את נדלקת על הבחור הכי קנאי בלהקה אז תתמודדי עם ההשלכות׳ אמילי אמרה לי ועדי הצדיקה אותה ׳טוב טוב חחחחחח׳ אמרתי ופתחתי את הבית ׳אחותייייייי׳ מייק אמר ׳אחייייייי׳ אמרתי למייק וקפצתי עליו ׳הי אמייי הי דידי׳ מייק אמר וחיבק אותם ׳היי מייקוששש׳ הם אמרו ביחד וחיבקו אותו בחזרה ׳אמאאאא אני יוצאת היום בתשע וחציייי לעילאיי!!׳ צעקתי לאמא שלי ׳טוב׳ היא צעקה לי חזרה ׳בואו נעלה למעלה׳ אמרתי לאמילי ועדי ׳בואו׳ עדי אמרה ועלינו למעלה. 
׳אני מתה על לואי, הוא כזה חמודדדד!!׳ אמילי אמרה ׳אוף הלוואי נייל ישים לב אלייי:(׳ עדי אמרה ועשתה כאילו היא בוכה ובלי שהיא ראתה שלחתי לנייל הודעה :
קייט: ׳ניילר?׳ 
נייל:׳אהה קייטוש?׳
קייט:׳שמע אתה יודע במקרה שעדי מאוהבת בך?׳ 
נייל:׳באמת?׳
קייט:׳כן רצח היא מאוהבת בך אפילו עוד לפני שהכרנו אותכם והיא בוכה לנו פה שלואי והארי עשו משו עם זה ואתה לא׳
נייל:׳להגיד לך את האמת? גם אני בה אבל אני לא יודע מה לעשות אני פוחד או יותר נכון פחדתי שהיא תדחה אותי אבל עכשיו שאמרת לי את זה אני אעשה עם זה משו תודה קטנה שלי׳ 
קייט:׳אין בעיה גדול שלי חח ׳

•כאן הסתיימה השיחה•

׳אל תדאגי יסתומה איך אפשר שלא לשים לב ליופי כזהה???׳ אמרתי ׳אוווווו תודה תותי שליייי אני לאב אותך!׳ עדי אמרה וקפצה עלי לחיבוק ואמילי הצטרפה אלינו גם לחיבוק. 
׳טוב טוב מה השעה?׳ אמילי שעה ׳20:00׳ עדי אמרה ׳מה????׳ עוד לא התקלחנו ועשינו פן וזה פאקקק׳ אמרתי ׳טוב תירגעי בואו נתחיל להתארגן ראשונה במקלחתתתתת!!׳ אמילי אמרה ׳שונאת אותך׳ אמרתי וזרקתי עליה כרית. 

-הערת כותבת-
שכחתי לציין אמילי ועדי וקייט סיימו לימודים וההורים של אמילי ועדי נסעו לכמה שבועות אז הם ישנות אצל קייט..

-חזרנו לסיפור-
׳טוב טוב כנסי להתקלח כבר ישמנה׳ אמרתי לה בזמן שהיא התמזמזה לה עם השיער ׳טובבבב טוב׳ אמילי אמרה והתקדמה לכיוון המקלחת וסגרה את הדלת. 
~אחרי שעה וחצי~
סוף סוף סיימנו להתארגן! 
אני לבשתי גינס גבוה וחולצת בטן צמודה שרואים בה את הבטן ממש ונעלי עקב ובשיער עשיתי פן והתאפרתי. 
עדי לבשה שורט עם חולצת בטן ונעלי עקב ועשתה פן והתאפרה. 
אמילי לבשה שורט קרעים עם חולצת בטן ונעלי עקב שחורות והתאפרה. 
׳טובב בואו נצא׳ אמרתי והתקדמנו לכיוון היציאה. אחרי נסיעה בערך של עשר דקות הגענו.
׳היי בננותתת׳ ליאב ועילאי אמרו לנו ׳היוש׳ אמרנו ונתנו להם נשיקה בלחי וחיבוק     
׳טוב אז הבנות הגיעו נתחיל אמת או חובה?׳ רועי שאל ׳כן אבל בלי נשיקות בפה וזה יש לנו חבר לכל אחת מאיתנווו׳ אמרנו והתגאנו בהם ׳הופהההה מי הבנים שזכו????׳ רועי שאל והסתכל על עדי בפנים של אכזבה , רועי היה תמיד מאוהב בעדי אבל עדי ראתה בו רק ידיד ולא יותר מזה הוא לא היה בדיוק הטעם שלה. 
עילאי ואני היינו פעם חברים חודשיים והחלטנו שנחתוך מזה כדי שלא נפגע אחד בשני. ליאב ואמילי היו חברים שנה אבל אז ליאב התנשק במועדון עם איזה מישהי או ליתר דיוק איזה פרחה נישקה אותו מול העיניים של אמילי ואמילי בכתה רצח והיא חשבה שהוא בגד בה אבל הוא הסביר לה והיא הבינה והם סיכמו שיהיו ידידים. 
׳אה נכון שסיפרנו לכם שאנחנו אוהבות את וואן דיירקשן? אז באותו יום שהלכנו לים ראינו את ליאם ולואי והיה לנו כבר כרטיסים להופעה שלהם אז הם הכניסו אותנו מאחורי הקלעים והארי באמצע ההופעה קרא לי לבמה ואמר שהוא רוצה להכיר אותי ולואי עוד בים אמר לאמילי שהוא רוצה להכיר אותה ונייל ועדי מאוהבים בסתר בטוח אבל לא מסוגלים לעשות משו עם זה׳ אמרתי ועדי נתנה לי מרפק חחחחחח ׳אייייייי׳ אמרתי ׳טוב בואו נתחיל את האמת או חובה וזה אבל בלי מוצ׳י קוצ׳י טוב?׳ אמרתי ׳טוב המפקדתתתת׳ כולל צעקו וצחקו.  
׳קחי קייט תסובבי׳ ליאב אמר וזרק לי את הבקבוק , סובבתי ויצא על עדי ששואלת את ליאב ׳עדי שואלת את ליאב׳ הצערתי ׳ליאבי.. החובה שלך היא לקום לבת שאיכשהו אתה הכי מחבב במעגל וללכת איתה לשבע דקות גן עדן׳ עדי אמרה ׳טוב׳ ליאב אמר והושיט יד לאמילי שתקום והיא קמה והם הלכו לחדר. 

-נקודת מבט ליאב-
אוף אמילי כל כך יפה חבל שוויתרתי עליה…ועכשיו יש לה חבר מפורסם שהיא מאוהבת בו עד הראש אז לא נראלי היא תסתכל עליי בכלל..׳עדי שואלת את ליאב׳ שמעתי וישר חזרתי לעולם המציאותי.
׳ליאבי החובה שלך היא לקום לבת שאתה איכשהו הכי מחבב במעגל וללכת איתה לשבע דקות גן עדן׳ עדי אמרה וישר חשבתי על אמילי ׳טוב׳ אמרתי וקמתי מהמקום שלי לכיוון אמילי ונתתי לה יד והלכנו לחדר שלי.  
׳אז… איך קוראים לחבר שלך?׳ שאלתי ׳לואי טומילנסון׳ היא ענתה ׳אהה תביאו אותם שנכיר אותם פעם הבאה׳ אמרתי נראה מי הגבר שלקח את הבחורה שלי או הבחורה שלי לשעבר:׳( 
׳אני לא חושבת שתהיה פעם הבאה אנחנו נוסעים איתם לסיבוב הופעות שלהם בעולם׳ היא אמרה ׳מההההה??? אתם נוסעות ????׳ שאלתי בצעקה ׳כן הם הציעו לנו לנסוע איתם שנהיה איתם עם כל המעריצים שיכירו בנו והכול.' היא אמרה וכבר הרגשתי איך הדמעות עולות לי , אני אחזיר אותה אלי אתם עוד תראו. 
׳אהה תהנו לכם, טוב עבר השבע דקות בואי ניצא׳ אמרתי ופתחתי את הדלת והתקדמתי לכיוון הסלון והיא אחרי לא אומרת מילה. 

-נקודת מבט קייט-
הערב עבר יחסית מהר ואני הלכתי הביתה עם עדי ואמילי ועלינו על פיגמה ונכנסנו לישון. 
׳גוד מורנינג סאנשיןןןן׳ שמעתי את הקול של אמא שלי מעירה את שלושתינו ׳גוד מורנינג אמאאא׳ אמרתי ונשקתי אותה בלחי ׳שיט אמאא לא סיפרתי לך יש לי חבררררר ווהוווווו׳ אמרתי ׳מי הבר מזל???׳ נכון אמרתי לך שאני מעריצה את וואן דיירקשן? אז באותו יום שהייתה את ההופעה שלהם אז הלכנו לים עם עילאי ואלו וראינו את לואי וליאם מוואן דיירקשן אז עם הביאו לנו כרטיסים למאחורי הקלעים ואיך שהגעתי הארי ישר שם עין עלי חחחחח ואנחנו חברים הוא ממש חמוד אליי׳ אמרתי ואמא שלי חייכה ׳עוד משהו אמא הם עשו לנו הפתעה והציעו לנו לבוא איתם למסע הופעות שלהם פליז תרשי לשלושתינו פליזזזז!!׳ אמרתי והסתכלתי על אמא שלי במבט של פאפיפייס. 
׳אני אדבר על זה עם אבא ואודיע לכם׳ אמא אמרה וישר שלושתינו קפצנו ושלחתי הודעה להארי .
קייט: ׳ער אהובי ?׳
הארי: ׳כן ׳
קייט: ׳אתה בבית?׳
הארי; ׳כן׳ 
קייט:׳אנחנו באות׳
הארי:׳טוב׳ 
׳בנות תתארגנו הולכים לבנים׳ צעקתי להם ׳אני כבר התארגנו אנחנו מחכות לך׳ אמילי אמרה בזמן שהיא ועדי התיישבו על המיטה והם משחקות באייפון. 
׳טוב חמש דקות אני מוכנה. 
~אחרי חמש דקות~
׳בואו ניצא׳ אמרתי ולקחתי מפתח כסף והלכנו בדיוק דקה והגענו לבית שלהם , ומי פתחה ? לא אחרת מאלינור ׳אליייייייייייי!!!!׳ אמרתי וקפצתי עליה בחיבוק ׳מה קורה קטנה?׳ היא שאלה ׳הכול בסדר מה איתך?׳ אמרתי ׳טוביק׳ היא ענתה והלכה לחבק את עדי ואמילי ׳איפה הבנים?׳ שאלתי ׳הארי בחדר שלו לואי בחדר שלו ליאם נייל וזאין פה למטה׳ היא ענתה ׳טוב אני עולה להארי׳ אמרתי ועליתי ושמעתי מלמטה את אמילי אומרת שהיא עולה לזאין ועדי הולכת עם אלינור לסלון. 
התפרצתי לחדר של הארי וראיתי אותו ישן , איזה מלאך הוא שהוא יישן , מוזר כנראה הוא נרדם אחרי ששלחתי לו הודעה , החלטתי לעשות מעשה נועז ועליתי עליו והתחלתי לנשק אותו והוא פתח עיניים והסתכל עליי והתחיל לנשק אותי גם ׳אפאפאפאפ לך לצחצח שיניים׳ אמרתי ׳צחצחתי פשוט נרדמתי כי חיכיתי לך׳ הוא אמר ׳אווו אני אוהבת אותך׳ אמרתי ופחדתי שהתגובה לא תהיה אותו דבר ׳גם אני אותך!׳ הוא אמר ונישק אותי. 
׳איך היה אתמול?׳ הוא שאל ׳היה כיף דיברנו שיחקנו אמת או חובה ואמרנו להם שבלי נשיקות בפה וזה בגלל שיש לנו חבר❤׳ אמרתי ׳אני פשוט מאוהב בך׳ הוא אמר ונישקתי אותו פשוט ׳אני פשוט מאוהבתתתתתת!! הארי סטיילס אני פשוט מאוהבת בךךך!׳ צעקתי ׳קייט קרמררר את אהבת חייייי!!׳ הוא צעק והתנשקנו. 


תגובות (4)

מושלםםם תמשיכיייייי

09/01/2014 05:52

אהבנו זאת לא מילה!!!!!!!!!!!!
תמשיכייייייייייי

09/01/2014 06:13

מושלם תמשיכי !!♡

09/01/2014 07:40

תמשיכי מהר!!!!! הסיפור מדהים!!!

09/01/2014 09:42
17 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך