A-188
מעל 8+ תגובות ממשיכה ❤

Summer Love – עונה 2 – פרק 5 (1D)

A-188 12/05/2013 1104 צפיות 10 תגובות
מעל 8+ תגובות ממשיכה ❤

-נקודת מבט הארי-

חזרנו בחזרה לבית , לואי נהג את הדרך המוכרת בכבישים אל עבר הבית של הלהקה .
״היי לו , הכול בסדר?״ שאלתי אותו כשראיתי שהוא טרוד ודעתו קצת מוסחת מהכביש .
״הכול מעולה , למה?״ שאל והתנועע באי נוחות במושב הנהג וטיפף בעצבנות על כיסוי העור השחור של ההגה .
״אתה נראה טרוד , מתוח , אתה בטוח שאתה בסדר ? , אני יכול להחליף אותך בנהיגה״ הצעתי לו , אני די דואג ללואי בזמן האחרון , מאז חופשת הקיץ הוא השתנה ונהייה מופנם יותר .
״אני בסדר הארי , אל תדאג״ אמר וחייך אלי חצי חיוך , הוא מתגעגע לאביה , באיזה שהוא שלב הוא ירפה וישכח ממנה ואז הוא יחזור להיות לואי שכולם אוהבים.
הגענו לתחילת הרחוב שלנו ולואי עצר את הוואן בחנייה של הבית שלנו , כולם ירדו ונכנסנו פנימה .
ריח נעים התפזר בבית , כנראה שזאין בישל , הוא מבשל רק לעיתים רחוקות , שהוא רעב ושאין מי שיכין לו לאכול .
״אוכל!״ צעק נייל ורץ למטבח , הלן לי ואבריל הלכו אחריו בעקבות הריחות , ליאם עלה למעלה , לואי גם , נכנסתי גם אני אל המטבח אחרי שסגרתי אחרי את הדלת הראשית של הבית .
״מריח טוב , מה הכנת ?״ שאלתי את זאין שכבר נכנסתי למטבח , הבנות היו עסוקות בלערוך את השולחן הגדול לארוחת ערב .
״פסטה ברוטב עגבניות , וכנפיים בתנור״ אמר זאין וערבב בסיר משהו , ״וואו הכנתה המון״ אמרתי שראיתי את כול כמות האוכל .
״נייל תמיד רוצה מנה נוספת , ומנה שלישית״ צחקק , הרבה זמן שלא ראיתי את זאין מצחקק , הוא מתחיל להתגבר על רום .
״אני יכין סלט״ שמעתי קול נשי ושני ידיים דקיקות מחבקות אותי מאחורה .
״אוקיי לאב״ אמרתי ונישקתי אותה נשיקה קצרה בפה , ״אני הולך להחליף בגדים״ אמרתי ויצאתי מהמטבח , עליתי לקומה השנייה ונכנסתי לחדר שלי ושל לי.
הורדתי את הג׳ינס הכחול שלבשתי , ואת הטריקו הלבנה המקושקשת ולבשתי בגדים נוחים יותר .
יצאתי מהחדר שלי , והלכתי לחדר של ליאם , ״היי ליאם , זאין הכין אוכל , אתה בא?״ שאלתי אותו ונכנסתי לחדרו .
״כן , רק רגע , תקרא ללואי בנתיים״ אמר תוך כדי שהוא מחליף את החולצה שעליו.
יצאתי מהחדר של ליאם מגחך בגלל שהסתבך עם החולצה שלבש , והלכתי לחדר של לואי , ״היי לו יושבים לאכול אתה בא ?״ שאלתי אותו , הוא שכב על המיטה שלו ומבטו נעוץ בתיקרה .
״כן״ אמר וחייך , שוב חיוך שהוא לא כול כך אמיתי , ניסיתי להתעלם , וירדנו שנינו אל המטבח , שולחן האוכל הגדול היה כבר ערוך והאוכל הוגש עליו , הבנות וזאין כבר התחילו לאכול בלי לחכות לנו .
התיישבתי ליד לי , ולואי התיישב ליד זאין והתחלנו גם אנחנו לאכול מהאוכל הטעים שזאין הכין .
כעבור כמה דקות ליאם ירד גם הוא מהקומה השנייה והתיישב ליד אבריל והתחיל לאכול גם .

-נקודת מבט רום –

יום הלימודים הסתיים מהר , רוב השיעורים שקעתי במחשבות , לא הצלחתי להתרכז בדברים של המורים והמרצים והדבר היחידי שחשבתי עליו זה על הקיץ .
חזרתי לחדר שלי , סגרתי אחרי את הדלת והחלפתי את הבגדים שלבשתי לפיג׳מה חמה ונוחה , הקור בבריטניה קשה בחורף , הדלקתי את הקומקום החשמלי בחדר והרתחתי מים .
בנתיים הסרתי את האיפור בעזרת מגבון להסרת איפור , פתחתי את הארונית הקטנה שמתחת למטבחון המאולתר שלי ושל אלה והוצאתי מנה חמה .
המים רתחו ושפכתי אותם לתוך הכוס הגדולה של המנה חמה בטעם ספגטי בולונז .
ערבבתי טוב טוב וחייכתי חמש דקות כמו שכתוב על האריזה כדי שזה יהיה מוכן והתחלתי לאכול .
״בתאבון״ שמעתי את קולה של אלה כשהיא נכנסה לחדר , ״תודה״ מלמלתי והמשכתי לאכול .
״מכיוון שיוצאים עוד יומיים לחופשת הלוואין , בדקתי לנו כרטיסים לניו יורק ויש לנו טיסה בעוד יומיים בשעה שש וחצי בערב״ אמרה לי אלה בזמן שהיא מסירה את העקבים הגבוהים מרגליה .
״לסבתא שלי יש מטוסים פרטיים , אני יכולה לבקש ממנה לטוס בו״ הצעתי לאלה תוך כדי הביס בפסטה המעובדת של המנה חמה .
״אני כמעט כול הזמן שוחכת שסבתא שלך היא המלכה של אנגליה , את פשוט לא מתנהגת כמו בת מלוכה״ אמרה אלה וצחקקה , היא הרתיחה גם היא את המים בקומקום כדי להכין מנה חמה .
״אם את לא רוצה ניסע במטוס רגיל״ אמרתי לה ישר כשראיתי שהיא נמנעת מההצעה שלי .
״כבר הזמנתי כרטיסים למחלקה ראשונה, אני מקווה שזה לא מפריע לך״ אמרה וערבבה את המנה חמה שלה .
״ברור שלא , אני יחזיר לך כסף על הכרטיס״ אמרתי לה , היא באה להגיד משהו אבל קטעתי אותה .
״אני מחזירה לך על הכרטיס וזה לא ניתן לוויכוח״ אמרתי לה וזרקתי את המנה החמה הריקה שלי לפח בחדר .
נכנסתי לבין המצעים של המיטה , ״אוקיי״ צחקקה .
״לילה טוב״ אמרתי לה ועצמתי את עייני, למרות שעדיין מוקדם ורק שמונה בערב הרגשתי עייפה והחלטתי ללכת לישון.
פחות מחמש דקות ונרדמתי לשינה עמוקה .


תגובות (10)

תתתתתמממממשששששיייייייכככככככיייי!!!!!!!!!פרק מעלף!!!

12/05/2013 10:55

תמשיכיייי דחוווף !
<3

12/05/2013 11:15

דייייי כלכך יפההההההה את ממשיכהההה ועכשיווווווווו אומיגאד כזה מושלם!!!!!

12/05/2013 11:20

מושלם!! <3
תמשיככככככייייי!!!<3<3<3

12/05/2013 11:29

תמשיכי. אני גם ממשיכה עכשיו

12/05/2013 12:20

תמשיכי!!!!

12/05/2013 12:37

אעאעאעאעאעעאעאאעאעאאעאאעאאאעאא תמשיכי

12/05/2013 12:49

המשך!!!!!!!!!!!!

12/05/2013 13:21

מושלם! תמשיכי דחוף!

12/05/2013 13:46

תמשיכי!!!!!

12/05/2013 14:57
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך