demi_direction
מקווה שאהבתן:)
תגיבו !

TDKAU פרק 62

demi_direction 08/11/2013 996 צפיות 4 תגובות
מקווה שאהבתן:)
תגיבו !

פרק 62

שבוע עבר. זה היה השבוע הכי עמוס בחיי.
כל יום עשינו חזרות לקראת רבע הגמר היום. בחרנו שיר מרגש, קבענו סולואים מושלמים וכל אחת יצאה מרוצה.
גם כל השבוע הזה הייתי הרבה עם הארי. סיפרנו לכולם על האירוסים, וכשאני אומרת כולם, זה אומר כולם. כבר יצאתי לבחוץ עם הטבעת, וכששאלו אם זו טבעת אירוסים, עניתי שכן. כבר כולם יודעים שאני והארי מאורסים, עומדים להתחתן.
ג'ס יצאה מבית החולים, אבל בכל זאת נשלחה לבית החולים מספר פעמים כדי לעבור בדיקות. אני ליוויתי אותה בכל הפעמים, ובכל הפעמים האלה היה נורא כיף. כיף לראות את ג'ס רבה שם עם כולם כי היא מפחדת מהזריקות :)

"קדימה, בנות. פעם אחרונה. היום ההופעה." דמי אמרה לנו, מפעילה מחדש את המוזיקה.
שרנו את LET HER GO, של פסנג'ר הזה, וכמו תמיד שרנו ברגש. לשיר יש משמעות חזקה, צריך לשיר עם משמעות. ברור ונקי.
שרנו, כל אחת את הסולו שלה, וכשהיה צריך לשיר כולנו ביחד, שרנו עם כוונה אמיתית. יצא כמו תמיד די טוב.
השיר נפסק, דמי מחאה לנו כפיים וחיבקה כל אחת מאיתנו בנפרד, ולאחר מכן את כולנו ביחד.
"כל הכבוד בנות, אני גאה בכן." דמי אמרה לנו, ואני צחקקנו. "אם אתן תעשו את הביצוע טוב ככה מול השופטים, אתן תעברו לחצי הגמר. אני מבטיחה לכן." היא אמרה לנו, ואנו אמרנו 'תודה' פשוטה..
טרי סטארס נכנסו לחדר, מחכות שאנחנו נצא והן יתחילו בחזרה שלהן. אנחנו יצאנו מהחדר, מתלחששות בנינו.
"אני מקווה שהן לא יעברו לחצי הגמר.." קרול אמרה לנו, "אני לא סובלת אותן!" היא התחילה לחבוט באוויר בכעס.
"תאמיני לי, אף אחד לא סובל אותן."ג'ס אמרה, מחייכת.
"טוב, אתן באות לאכול?" שאלתי אותן בחיוך, והן הנהנו.
יצאנו מהאולם, מצטלמות עם מי שביקש, והלכנו לכיוון אחת הפיצריות בסביבה.
"איזה פיצה את רוצה?" ג'ס שאלה אותי כשעמדנו ליד המוכר. הוצאתי את הטלפון מכיסי כשהרגשתי רטט, וראיתי שזו שיחה משלי.
"מה שבא לכן." אמרתי להן, "אני כבר באה.."
הלכתי לכיוון השירותים, עונה לשיחה.

"הלו?" אמרתי בטלפון, מחכה למענה משלי.

-נקודת מבט כללית-

"מה יש לך?" שלי שאלה, בעצבנות. היא עדיין שוכבת על מיטת בית החולים, מרגישה די בודדה. היחיד שממשיך לבקר אותה עד עכשיו זה לואי. הם די מאוהבים עכשיו.
הם כבר חוו נשיקה ראשונה, ושניה.. היא הייתה מתה לספר את זה לחברה הכי טובה שלה, אבל עכשיו היא הפכה למפורסמת והיא כבר לא מתייחסת לחברה הפשוטה שלה. לפחות ככה היא מרגישה.
"מה יש לי?" אנה ענתה בשאלה. שלי נאנחה.
"את לא חושבת על זה שאני בבית חולים? אני?! החברה הכי טובה שלך?!" היא שאלה אותה, מנסה לגרום לה להבין שהיא די טעתה בזה שהתעלמה ממנה לחלוטין והתרחקה ממנה לגמרי.
"סליחה שאני די עסוקה לאחרונה.." אנה ענתה לה, נאנחת. היא לא הבינה מה שלי רוצה ממנה, היא צריכה להבין אותה. היא מגשימה חלום, היא תהיה די עסוקה בהתחלה..
"אני יודעת שאת היית לפני כמה ימים בבית החולים. רק עם חברה שלך, ג'ס. החלפת אותי." שלי אמרה לה, דמעות זולגות מעיניה. היא לא רצתה שישמעו זאת בקול שלה, היא רצתה שאנה תשמע אישה חזקה ולא חלשה ושברירית.
"הייתי צריכה ללוות אותה.." היא תירצה לה, "ובכל מקרה, אני לא חייבת לבוא אליך . אני צריכה להתכונן לחזרות, ואני גם בזוגיות עם הארי.. ואת תמיד היית יכולה להתקשר, אבל בחרת לא להתקשר אלי." אנה אמרה לה, אבל שלי לא התייאשה. היא באמת חשבה שאנה החליפה אותה, מה שהיה די נכון. אנה שכחה לגמרי משלי, ובילתה רק עם החברות החדשות שהכירה.
"אם את היית שוכבת כאן, חולה בבית חולים, אני הייתי באה לבקר אותך. כל יום." שלי אמרה, לאט וברור, מנסה לגרום לאנה להבין. אבל לא, זה לא מה שיגרום לה להבין. אנה עקשנית, היא תמיד תחשוב שהיא הצודקת.
"לא נכון. אם הייתי שוכבת חולה בבית החולים, את בטח היית עסוקה בדיוק כמוני ולא היית באה כל יום, 24 שעות ביממה. ואני הייתי מבינה אותך, כי אני חברה אמיתית." אנה אמרה, בדיוק נזכרת במשהו שרצתה לשאול כל כך הרבה זמן. "בכל מקרה, אני לא מבינה את זה. את שלושה חודשים נמצאת בבית חולים הזה, אפילו יותר. והיית אמורה להיות רק מיובשת, למה זה ככה?" אנה שאלה אותה, ושלי לא ידעה מה לעשות לספר את האמת? אבל אנה תשנא אותה, על זה שלא סיפרה לה את האמת. מצד שני, היא תרחם עליה. ומצד שלישי… יש צד שלישי.
"אני.. פשוט…"
"תחסכי את התירוצים." אנה אמרה לה, "אני יודעת שהם יהיו שקריים. אני הייתי במצב הרבה יותר גרוע ממך, והייתי בבית החולים רק כמה שעות. מה את מקבלת מזה שאת נמצאת בבית החולים?"
אם היית חברה אמיתית, היית יודעת, שלי חשבה לעצמה. רק אם היית חברה אמיתית.. כזאתי שלא שוכחת חברות ככה.
"את יודעת, את נהיית ממש מגעילה." שלי אמרה, בלי לחשוב אפילו. "אבל ממש מגעילה. מאז שהלכת לאקס פקטור, השתנת לגמרי. פתאום הזנחת אותי, שאני הקרבתי הכל בשבילך. שאני עזרתי לך במקרים הכי קשים. פשוט השארת אותי לבד, הזנחת אותי. את פשוט מגעילה! הבנת?! מגעילה!" היא אמרה, גורמת לאנה באמת להיפגע ממילותיה. "אני מאחלת לך בהצלחה היום, למרות שממש לא מגיע לך. מה שמגיע לך זה שתיפסלו כבר ותביני מה הפסדת. כי כשהן יעזבו אותך לטובת מישהו אחר, את תביני מה אני הרגשתי. כי את מגעילה, את מגעילה!!!"


תגובות (4)

גם אני חושבת שאנה יצאה מגעילה ותחשבי את התגובה הזאת גם לאני והארי פשוט הפלאפון הדפוק שלי לא נותן לי להגיב לך בו חח

08/11/2013 15:51

חחח דןדן הבננה הראשית^_^

08/11/2013 15:55

אנה באמת יצאה מגעילה :():

תמשיכי!!!

08/11/2013 15:55

כע היא באמת יצאה מגעילה
אבל תמשיכי כי היא לא כזו!!!!!!!
ומה קרה לשלי?!?!?!?!?!?!?!?!
תמשיכי דחוף אני במתח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יש הרבה סימני קריאה זה אומר כמה שזה דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!
אז תמשיכי דחוף!!!!!!!!!!!!!

09/11/2013 00:20
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך