The Story Of My Life פרק 7

03/08/2015 803 צפיות תגובה אחת

~~עדיין נ.מ נייל~~
הטלפון שלי צלצל וזאת הייתה אלינור
אני# אלי&
#היי אלי
&היי
#הכל מוכן?
&כן אל תדאג….איפה אתם?
#היא מארגנת תיק ונבוא
&טוב תודיע כשאתם יוצאים
#אין בעיות ביי
וניתקתי. "נייל בוא הולכים" אנג'לה צעקה לי מלמעלה "טוב אני מחכה בחוץ" אמרתי לה ויצאתי החוצה 'עכשיו יוצאים' כתבתי לאלי 'אוקייזיס נתראה עוד מעט' היא החזירה אנג'לה יצאה מהבית "אתה בא בייב?" היא שאלה אותי "כן" עניתי לה והלכנו לאוטו "יש בעוד שבוע מהיום נשף סיום עם כל מיני סלבס שמסיימים תיכון…כמונו ורציתי לדעת אם את רוצה להיות בת הזוג שלי?" שאלתי אותה בדרך לבית שלי "ברור שכן!" היא צרחה ואחרי כמה דקות הגענו לבית "ליידיס פירסט" אמרתי לה כשהגענו לדלת "תודה..אתה ג'נטלמן אמיתי" היא צחקה פתחתי לה את הדלת ונכנסנו הלכנו לסלון ואף אחד לא היה שם וגם לא במטבח "נייל בוא איתי לשים את התיק בחדר ונרד לחפש אותם" היא אמרה לי ובאתי אחריה למעלה "תתקשר לפרי" היא אמרה והתקשרתי פרי לא ענתה אז ירדנו למטה לחפש אותם בזמן שהיא לא שמה לב יצאתי החוצה וצעקתי לה "בואי אני מצאתי אותם!" "טוב אני באה" היא צעקה חזרה
~נ.מ אנג'לה~
מאז שיצאנו החוצה כולם התנהגו מאוד מוזר נייל לקח את אלי ולואי לצד ושאל אותם משהו וכשהגענו לבית שלי שמעתי אותו מדבר עם אלי הוא שאל אותה אם הכל מוכן ועוד כל מיני דברים 'מוזר' חשבתי לעצמי כשהגענו לבית של הבנים הוא היה ריק ופרי לא ענתה כשהתקשרנו . ירדנו למטה "בואי החוצה מצאתי אותם!!" הוא צעק לי "טוב אני באה" צעקתי לו בחזרה והתקדמתי לכיוונו "אימל'ה" צרחתי כשיצאתי החוצה כולם קפצו משום מקום "הפתעה!!" הם צרחו והתחלתי לבכות מרוב התרגשות "אוקיי יש לנו כמה נתנות להביא לך" אלי אמרה "אנחנו עושים קליפ חדש ורצינו לדעת אם את רוצה לביים ולהפיק אותו" ליאם אמר "בטח שאני רוצה!!!" צרחתי וחיבקתי אותם "אני וג'נה רצינו להביא לך ולנייל משהו מיוחד בשביל שניכם שתעשו לפני הסיבוב הופעות" לילי אמרה וג'נה הושיטה לי ולנייל כרטיסים ליום כיף בים "יהיה שם שיט בסירת מירוץ, בננה, שנורקל ועוד כל מיני דברים מגניבים" ג'נה אמרה וחיבקתי אותם מתרגשת "והנה המתנה שלי אלייך" נייל אמר ומיד הסתובבתי אליו הוא הוציא קופסאת תכשיטים שחורה ופתח אותה "יואו נייל זה פשוט מושלם!" הייתה שם שרשרת של חצי לב עם תמונה שלו ולו היה את החצי השני עם תמונה שלי נייל ענד לי את השרשרת "אתה החבר הכי מושלם שהיה לי! קודם ההופעה אחר כך מסיבת ההפתעה ועכשיו המתנה! אני פשוט אוהבת אותך" אמרתי לו ומבלי לתת לי הזדמנות להודות לכולם הוא נישק אותי וכולם מחאו כפיים זה היה כ"כ רומנטי.
במהלך המסיבה רקדנו אכלנו צחקנו ואני ונייל בעיקר התנשקנו "אמת או חובה" צעקתי "אין לי כוח" לילי צרחה "אוי חבל אני ילדת היומולדת שחוגגת 18" עניתי לה וכולם באו לשבת במעגל "משחק בלי רגשות ואם אתם לא מוכנים לעשות משימה אתם תצטרכו לשתות שוט של בירה" זאיין אמר וכולנו הסכמנו. אני סובבתי את הבקבוק ראשונה ויצא שג'נה שואלת אותי "אמת או חובה?" היא שאלה ועניתי "חובה" "חובה עלייך לספר לנו מה מידת החזייה שלך ולהראות לנו אותה" היא אמרה "אני אתנקם בך כל כך" סיננתי לעברה "מה המידה?" פרי שאלה "c90" אמרתי "תראי לנו אותה" הארי צחק "אוףף" אמרתי והוצאתי את החזייה ולעיניהם התגלתה חזייה שחורה במידה c90 הם התחילו לצחוק והייתי כל כך נבוכה והסמקתי "פששש נייל איזו בחורה השגת!" הארי צחק ואני ונייל הסמקנו "אלי בואי תעזרי לי עם החזייה" אמרתי לה ושתינו נכנסנו הביתה "אני לא מאמינה שהיא עשתה לי דבר כזה!" התעצבנתי ואמרתי לאלי בזמן ששמתי את החזייה שלי "אל תדאגי אני בטוחה שהם הבינו שזה היה לך לא נעים והם לא יעשו את זה שוב" היא עודדה אותי ויצאנו בחזרה לכולם . אני סובבתי את הבקבוק שוב ויצא שנייל שואל את הארי "חובה" הארי אמר לפני שנייל הספיק לומר לו משהו "אז אם ככה……קח את הבחורה הכי יפה לדעתך במעגל לשבע ד'ק בגן עדן" נייל אמר לו , הארי קם ולקח את ג'נה הם ישבו על ספה בחוץ והתנשקו וחזרו למשחק המשכנו לשחק והיה ממש מצחיק עד שהחלטנו לאתגר את המשחק "אנחנו נתחלק לזוגות ונעשה את המשימה בזוגות" הארי אמר וכולנו הסכמנו "זאין ופרי שאלו אותי ואת נייל אמת או חובה וענינו אמת וכולם פצחו בקריאות בוז אז החלפנו לחובה ופרי התחילה לומר "בגלל שלאכולנו היינו עדים לנשיקה הראשונה של שניכם אתם תצטרכו לשחזר את הקטע" 'וואו זה ממש קל' חשבתי לעצמי וזאיין המשיך אותה "אבל עד שאנחנו נחליט שהסצנה טובה" ואני ונייל קמנו והלכנו להתיישב על הספה שבחוץ "אקשן" זאין צעק ואני ונייל התחלנו לדבר ואז קמנו "תגיד אתה באמת מחבב אותי?" שאלתי אותו "לא" הוא ענה "אני מאוהב בך" הוא המשיך ואז התנשקנו והם דחפו אותנו למים כמו שקרה ועשינו את אותו הדבר איזה חמש פעמים ופשוט התייבשנו בחוץ אז נשארנו עם אותם בגדים אחרי שעתיים סיימנו לשחק והלכנו לראות סרט בסלון "אולי נראה פיראנה?" זאין שאל "לא…לא בא לי" הארי אמר "אולי מרתון דמדומים?" שאלתי "לא! לא שוב פעם!" ליאם צעק "ג'ייקוב אני אוהבת אותך! לא סליחה אני אוהבת את אדוארד אני קרועה בין איש זאב שמנצל כל רגע להיות בלי חולצה לבין ערפד חתיך שיותר מדי לבן" לואי חיכה את קריסטין מהסרט וכולנו צחקנו "אולי בת הים הקטנה?" אלינור הציעה "ראיתי אותו יותר ממליון פעם בגלל שתי אלה" ג'נה אמרה והצביעה עליי ועל לילי "פארק היורה" נייל אמר וכולנו הסכמנו "אנחנו הבנות נביא שתייה וחטיפים ואתם הבנים תארגנו לנו מקום ישיבה" פרי אמרה ואנחנו הבנות הלכנו למטבח "אז…מה קורה איתכן והבנים?" שאלתי "יותר נכון מה קורה איתך ועם נייל" פרי אמרה וקרצה לי וכולנו צחקנו "אתם אממ…" אלינור התחילה לומר אבל קטעתי אותה "לא אנחנו לא….אבל אני חושבת על זה" "חשבתי שאת לא רוצה עד אחרי החתונה" לילי אמרה "אמרתי שאני מחכה לאחד ואני מרגישה שנייל הוא האחד" אמרתי "אוווווו" הבנות אמרו ביחד והסמקתי "אמרת לו?" ג'נה שאלה "היא אמרה למי מה?" לואי צץ משומקום "זה עניין סודי אז תבטיח לי שלא תגלה לאף אחד" הזרהרתי אותו "ברור אני לא רוצה להתעסק איתכן או עם סיימון כשאתם עצבניים" הוא אמר וצחקנו "תסגור את הדלת " אלינור אמרה לו הוא עשה כרצונה והתיישב על אחד השרפרפים הגבוהים שהיו שם וסיפרתי לו מה קרה "דבר ראשון אתם כל כך מתוקים ודבר שני אתם כל כך תמימים ופתטיים" הוא אמר וצחק "למה אתה מתכוון?" שאלתי "נייל גם מוכן אבל הוא מחכה לך" הוא ענה לי והסמקתי כשפתחתי את הדלת כדי שנצא לואי הארי וזאין נפלו "אתם שמעתם?" לחשתי בצעקה "כל מילה" הם צחקו החזקתי לשלושתם באוזניים ואמרתי להם "אם תעזו לומר על זה מילה אחת לנייל נשבעת לכם שיהיה לכם עסק איתי עם הבנות ואבא שלי" הבהרתי להם ושיחררתי אותם כשראיתי שנייל מתקרב "את באה בייב?" הוא שאל "כן" אמרתי הלכנו לסלון וזאין הפעיל את הסרט כשהיו קטעים עם דם הכנסתי את הראש שלי לתוך החזה של נייל והוא הרגיע אותי "תגידי למה כולם מסתכלים עלינו מסמנים לך משהו ומצביעים עליי?" הוא שאל "אתה בטוח שאתה רוצה לדעת?" שאלתי אותו והוא הנהן להסכמה "ואם אתה מסכים תלחץ לי על היד" אמרתי לו ואמרתי לו באוזן מה קרה אחרי שהסברתי לו הוא לחץ לי על היד "wish me Luke" כתבתי לקבוצה בשידור בווצאפ לכולם חוץ מנייל "אנחנו נלך" אמרתי ומשכתי את נייל למעלה . "הלילה הזה היה הקסום בחיי וגם היומולדת הכי טוב שלי" אמרתי לנייל בזמן שהתכרבלנו בפיג'מות "לילה טוב" הוא אמר נשק לי על הלחי ונרדמנו מחובקים.
**10 בבוקר יום רביעי**
"תיזהרו שלא תעירו אותה" שמעתי את זאיין אומר "מה אתם עושים?" לחשתי כשראיתי את כולם ליד המיטה שלי ושל נייל "טקס חניכה…תשתפי פעולה" אלינור אמרה והצביעה על האזיקים "אנחנו עושים את זה לכל זוג אחרי הפעם הראשונה…אנחנו כובלים אותם באזיקים מעלים אותם למזרן צף ומכניסים אותם למים ואז מעירים אותם … הם נבהלים ונופלים למים ….." הארי הסביר לי והסכמתי לשתף פעולה "תגידו…אתם עושים את זה רק לזוגות שעשו בפעם הראשונה נכון?" שאלתי אותם "כן…זה כל הרעיון" ליאם ענה לי "אוקיי..אז אם ככה למה אתם עושים את זה לי ולנייל? זה לא קרה אתמול" אמרתי להם "מה?!" כולם צעקו ביחד


תגובות (1)

וואו הסיפור שלך מושלם!!!!!!!!!!!!!
אני התמכרתי אליו!!!!!
תמשיכי דחוףףףףףףףףףף.
פליזזזזזזזזזזז

03/08/2015 18:48
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך