המשך יבוא...

You&I פרק 25

01/11/2014 771 צפיות 3 תגובות
המשך יבוא...

You&I פרק 25:
אשלי הלכה לחדרה וחשבה על כל מה שעברה. היא בחיים לא חשבה שדבר כזה יקרה לה. היא לא אוהבת להיזכר בזה. כואב לה לחשוב על זה. היא גם רוצה שקייט תסגיר את אבא שלה למשטרה וגם לא רוצה. היא כן רוצה כי מגיע לאבא של קייט להירקב בכלא אבל היא גם לא רוצה בגלל שלפי מה שקייט אמרה זה עלול לסכן אותה (את קייט). היא החליטה לצאת לריצה קלה כדי להירגע. היא לבשה בגדי ספורט ונעלה נעלי ספורט. היא לקחה את נגן הM.P שלה ויצאה לרוץ. היא פשוט רצה בכל לונדון לא שמה לב לאן היא לא התייחסה לאנשים שעברו לידה. היא פשוט רצה. כשיא רצה היא חשבה על כל מה שעבר עליה בזמן האחרון. זה הרבה. היא רק גילתה שהארי בלהקה עם הבריון שלה מהתיכון, היא נחטפה ונאנסה, הוא נפרד מהחברה שלו שהייתה הבריונית שלה בתיכון. עבר עליה לא מעט. רק חסר לה שחייזרים יפלשו לכדור הארץ ואז בכלל היא תוכל לכתוב ספר "החיים של אשלי". היא רצה זמן רב כל כך עד שהתחילו לכאוב לה הרגליים והיא חזרה לבית שלה. בבית שלה היא ראתה את הארי ולואי רואים טלוויזיה והתיישבה לידם. "מה אתם רואים?" היא שאלה.
"טיטניק," אמר לואי.
"אתם כל כך אוהבים את הסרט הזה?" היא שאלה.
"הארי אוהב. הסרט הזה עצוב מידי בשבילי." אמר לואי.
"זה סרט מדהים." אמר הארי.
"זה באמת סרט יפה אבל זה נורא עצוב. אני לא ממש אוהבת לראות דברים עצובים כי אז אני נהיית עצובה בעצמי." היא אמרה.
"טוב, לשים משהו אחר?" שאל הארי.
"כן!" השיבו לואי ואשלי.
"אז, מה לשים?" הוא שאל.
"הארי פוטר." אמרה אשלי.
"את מכורה להארי פוטר." אמר הארי וצחק.
"הארי פוטר זה דבר טוב." אמרה אשלי.
"בסדר, אני אשים הארי פוטר." אמר הארי.
"איזה סרט מכל הסרטים?" שאל לואי.
"הראשון," אמרה אשלי.
"בסדר," אמר הארי ושם את הסרט "הארי פוטר ואבן החכמים". הם צפו בסרט.
*
"זה סרט טוב," אמר לואי.
"נכון," אמרה אשלי.
"נשים את השני?" שאל הארי.
"כן," השיבו לואי ואשלי ביחד.
"בסדר," אמר הארי ושם את הסרט "הארי פוטר וחדר הסודות".
*
אחר כך הם המשיכו עד שראו את כל שמונת הסרטים.
*
"מה עכשיו?" שאל הארי.
"עכשיו אני הולך לבית שלי. יש לנו חזרה מחר, מוקדם." אמר לואי.
"אוקיי, ביי," אמרו הארי ואשלי ביחד.
"ביי," לואי אמר והלך.
"נראה לי שאני אלך להתקלח ולישון, כמו שלואי אמר יש לנו חזרה מחר מוקדם." אמר הארי.
"עד שלואי אמר את זה לא זכרת, נכון?" שאלה אשלי.
"נכון," אמר הארי והם צחקו.
"אז לילה טוב לך." אמרה אשלי.
"לילה טוב," אמר הארי והלך להתקלח. אשלי התחילה לראות מהתחלה את כל הסרטים של הארי פוטר. היא אוהבת את הארי פוטר.
המשך יבוא…


תגובות (3)

מוקלם תמשיכי

01/11/2014 21:00

    בקרוב ♥

    05/11/2014 19:50

המשכתי

07/01/2015 01:56
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך