אני מצטער שהרעלתם את העיניים שלכם ושרפתם אותם עד עיורון בעזרת מה שהיה פה קודם, אז שינתי את השם, העלילה, הדמויות, ההתרחשות, והנושא, ואני מתנצל בפני כל מי שקרה את מה שהיה כאן (עם עדיין לא הספקתם לשכוח). כמו כן, אני לא מתכוון לשנות שום אמונה דתית, כי באמת, זה סיפור סבתא שנוצר סתם כי לא היו לי רעיונות אחרים, ואני בעצמי לא מאמין בו, ואני לא מתכוון לפגוע בשום עדה, דת, ועם, ביקום הזה או בשום יקום מקביל או לא מקביל שנוצר או יווצר אי פעם.

אלים

05/01/2011 1163 צפיות 2 תגובות
אני מצטער שהרעלתם את העיניים שלכם ושרפתם אותם עד עיורון בעזרת מה שהיה פה קודם, אז שינתי את השם, העלילה, הדמויות, ההתרחשות, והנושא, ואני מתנצל בפני כל מי שקרה את מה שהיה כאן (עם עדיין לא הספקתם לשכוח). כמו כן, אני לא מתכוון לשנות שום אמונה דתית, כי באמת, זה סיפור סבתא שנוצר סתם כי לא היו לי רעיונות אחרים, ואני בעצמי לא מאמין בו, ואני לא מתכוון לפגוע בשום עדה, דת, ועם, ביקום הזה או בשום יקום מקביל או לא מקביל שנוצר או יווצר אי פעם.

"לפני הרבה זמן, לפני האנשים ולפני החיות, לפני שהיו חיידקים אפילו, הייתה בעולם רק חיה אחת.
לחיה הזאת היו כוחות אדירים, יותר מאשר של כל האנשים היום גם יחד. היו לה מחשבות עוצמתיות כל כך שהיא הייתה יכולה ליצור דברים בכוח המחשבה שלה. אתה מכיר את החיה הזאת, וגם אני, וכל עם ישראל, ושאר העולם. לחיה הזאת קוראים אלוהים.
אלוהים היה חיה, כן, עד כמה שזה נשמע מוזר. אבל הוא לא היה חיה כמו כל החיות.
הוא יצר בכוח מחשבתו את האלים, כן, האלים האסורים בתפילה המוכרים כיום כאגדה.
האלים היו קיימים והם היו יצר האלוהים
ששנא את כלם. האלים היו גאוותנים ולכן אלוהים עשה איסור להתפלל עליהם. בסוף הוא הרג אותם אחד אחד והם נשכחו מהעולם.
אומרים שהאדם היתפתח מהקוף ולא נוצר על ידי אלוהים. זאת חצי אמת. הקוף והחיות החלשות (כלומר מי שלא יצר אלוהים האחד) היו יצר האלים שהיו יצר האלוהים.
אלוהים מת, למרות שהוא מת אחרי התורה, המוות שלו מוזכר בספר בראשית. כתוב שם שאלוהים הלך לנוח- מטאפורה שאף אחד לא מבין את משמעותה." אמרה סבתא. "רק בן אדם זקן כמוני היה שם בכדי לדעת את זה."


תגובות (2)

לא הבנתי את הרעיון של הסיפור בפעם הבאה תיכתבי יותר ברור
נ"ב יש לך המון שגיעות כתיב תקני אותם

07/01/2011 09:35

יש לי שני דברים לאמר על כך:
1. אני בן.
2. אשמח עם תגיד/י לי איפה יש לי שגיעות (באיזה פיסקות, באילו שורות, באיזה מילים, איפה, וכד'…)

07/01/2011 13:21
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך