לואי תאמץ איתי גזר!
להמשייך ? יצא פרק משעמם אני יודעת , סוורי , ההמשך יהיה הרבה יותר עם אקשן מותח ויפה (:

המירוץ לאהבה או למיליון? פרק 20

להמשייך ? יצא פרק משעמם אני יודעת , סוורי , ההמשך יהיה הרבה יותר עם אקשן מותח ויפה (:

פרק 20
יצאנו מהמוכנית וחזרתי לחדר.
זאיין ישב ודיברנו על הסרט , אחרי זה הוא הראה לי כתבה שהייתה עליי ועל התאונה , הכתבה שהוא קרא.
בטוויטר כבר היו לי מלא עוקבים וציוצים של איזה כיף לך את עם זאיין מאליק ובהצלחה ועוד כל מיני כאלה. בפייסבוק היו לי מיליון ואחת בקשות חברות. זאיין נכנס לטוויטר שלו וראה ציוץ אחד של ילדה והיא שאלה אותו אם זה נכון שהוא וקים אני כאילו יוצאים , הוא התעלם מזה זה היה עדיף מאשר לשקר.
"חחח , תראי את זה " הוא אמר והצביע על ציוץ של ילדה אחת.
"חחח " צחקתי. "איזה חמודות " הוא אמר והראה לי כמה ציוצים נחמדים. "כיף לך להיות כזה ? " שאלתי. "מפורסם ? " הוא שאל. "יאפ " עניתי. "זה כיף אבל יש לזה מלא חסרונות " הוא המשיך.
"כמו ? " אמרתי וכבר ידעתי את התשובה. "לא לצאת עם החברה שלי בפומבי " הוא אמר. "הלב שלי נמס " אמרתי וצחקתי. "חחח , חברה שלי " הוא אמר. "חבר שלי " אמרתי והתנשקנו.
ישבנו לדבר ולצחוק ואז המשפחה שלי באה. הפעם היה לי מזל הם לא תפסו אותנו מתנשקים.
חייכתי שחשבתי על זה. "קים הכל בסדר ? " זאיין שאל. "חח , כן " עניתי. "איך היה לכם ? " אמא שאלה. "אמא לא לחפור , היה כיף ומצחיק " עניתי. "לחפור , כולה רציתי לשמוע איך היה לך " היא אמרה וחייכה. "חחחח יש לכן אותו חיוך " זאיין אמר. "חיוך מדהים " הוספתי. "חח " צחקנו כולם.
"ארזת כבר את הדברים למחר ? " אבא שאל. "לא , לא היה לי זמן " עניתי. "בואי נסדר עכשיו " אמא אמרה. חייכתי קמתי ועזרתי לה , זאיין גם עזר לנו והביא בגדים וכל מיני דברים שהיו מפוזרים בחדר.
"אני עוד אשכור אותך לנקות בבית שלי " אבא אמר. "אאבאא ! " רטנתי. "זה בסדר ,הוא צוחק" זאיין אמר. "קימי תרגעי , אני צוחק " אבא אמר.
המשכנו לארוז את הדברים והכל היה כבר מוכן.
"יש מצב שמחר אני יוצאת יותר מוקדם ? " שאלתי. "נדבר עם הרופאים " אבא אמר. "יופי " אמרתי. ההם נתנו לי חיבוק ונשיקה ועזבו את החדר.
"אני מצטערת על אבא שלי " אמרתי. "שטויות קימי , הוא צחק " זאיין אמר. " כמה שאני אוהבת אותך " אמרתי. "כמה שאני אוהההב אותךך " הוא אמר. "חחח " צחקנו ביחד והתנשקנו. "אני כבר רוצה לחזור לשגרה " הוא אמר. "אני מתה לחזור " עניתי.
עבר הלילה והגיע היום.
בבוקר קמתי מהרופאים ועברתי את כל היום בבדיקות בליווי ההורים שלי , זאיין לא היה שם.
הגיעה השעה שתיים וחצי הלכנו לאכול ארוחת צהריים באיזה המבורגריה שהייתה בסביבה.
אחרי שעה הגיע זאיין ואסף אותי ונסענו לשדה התעופה.
"איך עבר היום ? " הוא שאל כשהוא נוהג. "נחמד , אבל משעמם בלעדייך " עניתי ונתתי לו נשיקה.
"מוכנה לצאת למירוץ ? " הוא שאל. "יותר ממוכנה " אמרתי.
הגענו לשדה תעופה ועלינו על הטיסה לברזיל.
"בחיים לא הייתי בברזיל " אמרתי שאנחנו יושבים במטוס אחד ליד השני.
"גם אני " הוא אמר וחייך אליי. הוא היה נראה מושלם , שמחתי שעכשיו אני חוזרת להיות איתו 7\24.
המטוס התחיל להמריא והחזקנו ידיים כמו שאנחנו רגילים. בדרך נרדמתי , זו הייתה טיסה ארוכה והייתי חייבת לצבור כוחות.
ירדנו מהטיסה והגענו לברזיל , היה אפשר להרגיש את האווירה הכיפית והקופצנית.
נסענו לבית מלון שבו התארחו כל הזוגות , התארגנו וחיכינו לתור שלנו לצאת.
הזוג לפנינו יצא ויצאנו אחריו בהבדל של חצי שעה.
היינו אחרונים וידענו שאנחנו חייבים לצמצם פערים היום. רצנו אל המעטפה ושם היה רשום שאנחנו צריכים להשתתף בקרנבל שמשתתף בעונה זו בברזיל , שמחתי אני פשוט אוהבת לרקוד ולזוז.
עלינו על מונית ונסענו במהירות למקום , הסברתי לנהג עם הספרדית שאני יודעת מהטלנובלות שאני מכורה אליהן.
הגענו למקום ושם פגשנו את רוזה , היא הייתה ממש חמודה , היא הייתה מבוגרת אבל היה לה כוח לזוז ולהראות לנו מה עושים.
אחריה באה מירנדה , היא הייתה מהממת , היא ידעה לרקוד מושלם ראיתי שזאיין מסתכל עלייה ומידי פעם צבטתי אותו והוא אמר שהוא רק מסתכל מה עושים.
הבנו את הריקוד , הביאו לנו את הבגדים יחסית לברזיל הם היו ממש צנועים והיה לי מזל כי לא הייתי מוכנה לחשוף את עצמי בציבור עם לבוש חשוף מידי כמו שלהם.
לבשתי את הבגד ים הורוד שהביאו לי ועליו חצאית ארוכה ורודה עם פייטים ונצנצים וחולצת בטן ממש ממש קצרה נופלת בצבע ורוד. הוספתי לזה שרשרת ורודה ארוכה שהייתה לי וזה יצא מדהים.
עשיתי קוקו גבוה והתאפרתי עם צללית ורודה ושפתון ורדרד.
"מי זו המדהימה הזו ? " זאיין אמר וצילם אותי עם המצלמה. "חחחח " צחקתי. הוא לבש בגדים ירוקים מוזרים עם נצנצים ופייטים כמו שלי.
התחלנו לרקוד את הריקוד והיה ממש כיף , רק שלא העבירו אותנו כי שחכנו שתי תנועות , זה היה פשוט מבאס. חיכנו 10 דק' וחזרנו על הכל ושוב הופענו , הפעם הם העבירו אותנו ואמרו שיש לי עתיד בתור רקדנית כזו.
זה היה כיף לרקוד ולצחוק , אני רק בברזיל משהו כמו 6 שעות ואני נהנית.
המשכנו את יום המשימות ווהגענו חזרה למלון מותשים אחרי יום ארוך , משעשע , מרקיד , ומדהים !.
נכנסתי להתקלח ושיצאתי דיברתי עם ההורים שלי ואמרתי להם שהכל בדר ואני מרגישה מעולה.
זאיין יצא מהמקלחת , הוא היה עם מכנס ארוך ובלי חולצה. התנשקנו והלכנו לישון.
"אתה ער ? " שאלתי בקול חלש. "עכשיו כן " הוא אמר. "סוריי " אמרתי. "זה בסדר " הוא אמר.
"אני מחפשת מישהו לישון איתו , אתה מכיר מישהו כזה ? " שאלתי. "לא , אני לא מכיר " הוא ענה.
אייזה יבוש ! חשבתי לעצמי. "לא משנה " אמרתי וחזרתי למיטה שלי. אחרי כמה דק' שמעתי את זאיין קם מהמיטה שלו ואז הרגשתי אותו מחבק אותי . "סליחה ?! " שאלתי. "סלחתי" הוא ענה. "חחחח , די לייבש אותי כבר " אמרתי וצחקתי. "חחחחחחחחחחח " הוא צחק. "מכשף " אמרתי לו.
"לילה טוב קיימי " הוא אמר ונישק אותי. "לילה טוב " אמרתי וישנו ביחד , מחובקים.

נקודת מבט של זאיין.
יצאנו מהמוכנית וחזרנו לחדר.
דיברנו על הסרט , אחרי זה הראתי לה את הכתבה שהייתה עליה ועל התאונה.
לקים בטוויטר כבר היו מלא עוקבים , מפורסמת היא נהייתה , חשבתי. נכנסתי לטוויטר וילדה אחת שאלה אותי אם אני וקים ביחד , התעלמתי , זה היה עדיף מאשר לשקר.
"חחח , תראי את זה " אמרתי והצבעתי על ציוץ.
"חחח " היא צחקה. "איזה חמודות " אמרתי אחרי שקראתי כמה ציוצים מחממי לב והראיתי אותם לקים. "כיף לך להיות כזה ? " היא שאלה. "מפורסם ? " שאלתי. "יאפ " היא ענתה. "זה כיף אבל יש לזה מלא חסרונות " המשכתי.
"כמו ? " היא שאלה. "לא לצאת עם החברה שלי בפומבי " אמרתי. "הלב שלי נמס " היא אמרה וצחקה. "חחח , חברה שלי " אמרתי. "חבר שלי " היא אמרה והתנשקנו.
ישבנו לדבר ולצחוק ואז המשפחה שלה באה.
פתאום ראיתי את קים מחייכת. "קים הכל בסדר ? " שאלתי. "חח , כן " היא ענתה.. "איך היה לכם ? " אמא שלה שאלה. "אמא לא לחפור , היה כיף ומצחיק " היא ענתה. "לחפור , כולה רציתי לשמוע איך היה לך " היא אמרה וחייכה. "חחחח יש לכן אותו חיוך " אמרתי מסתכל עליהן. "חיוך מדהים " קים הוסיפה. "חח " צחקנו כולם.
"ארזת כבר את הדברים למחר ? " אבא שלה שאל. "לא , לא היה לי זמן " היא ענתה. "בואי נסדר עכשיו " אמא שלה אמרה. התחלנו לסדר הכל ועזרתי להן.
"אני עוד אשכור אותך לנקות בבית שלי " אבא שלה אמר לי. "אאבאא ! " היא רטנה. "זה בסדר ,הוא צוחק" אמרתי , אבל הרגשתי קצת לא בנוח. "קימי תרגעי , אני צוחק " אבא שלה אמר.
המשכנו לארוז את הדברים והכל היה כבר מוכן.
"יש מצב שמחר אני יוצאת יותר מוקדם ? " היא שאלה. "נדבר עם הרופאים " אבא שלה אמר. "יופי " היא אמרה. ההם נתנו לה חיבוק ונשיקה ועזבו את החדר.
"אני מצטערת על אבא שלי " היא אמרה. "שטויות קימי , הוא צחק " אמרתי , מנסה לגרום לה להרגיש בנוח. " כמה שאני אוהבת אותך " היא אמרה. "כמה שאני אוהההב אותךך " אמרתי ונזכרתי בהרגשה שכל פעם שאני רואה אותה הלב שלי פועם מהר ומהר ומהר יותר. "חחח " צחקנו ביחד והתנשקנו. "אני כבר רוצה לחזור לשגרה " אמרתי. "אני מתה לחזור " היא ענתה.
קמתי בבוקר התארגנתי וסתם טיילתי לי דיברתי עם החבר'ה בסקייפ.
היום עבר במהירות והגיע כבר השעה לאסוף את קים.
"איך עבר היום ? " שאלתי שאני נוהג. "נחמד , אבל משעמם בלעדייך " היא אמרה ונתה לי נשיקה קטנה על השפתיים.
"מוכנה לצאת למירוץ ? " שאלתי. "יותר ממוכנה " היא אמרה.
הגענו לשדה תעופה ועלינו על הטיסה לברזיל.
"בחיים לא הייתי בברזיל " היא אמרה.
"גם אני " אמרתי וחייכתי אליה.
המטוס התחיל להמריא והחזקנו ידיים כמו שאנחנו רגילים.
ירדנו מהטיסה והגענו לברזיל , האווירה הייתה שונה , הכל היה יותר צבעוני ושמח.
נסענו לבית מלון שבו התארחו כל הזוגות , התארגנו וחיכינו לתור שלנו לצאת.
הזוג לפנינו יצא ויצאנו אחריו בהבדל של חצי שעה.
היינו אחרונים וידענו שאנחנו חייבים לצמצם פערים היום. רצנו אל המעטפה ושם היה רשום שאנחנו צריכים להשתתף בקרנבל שמשתתף בעונה זו בברזיל , ראיתי שקים התרגשה.
עלינו על מונית ונסענו במהירות למקום , היא הסבירה לנהג בספרדית לאן אנחנו צריכים להגיע.
הגענו למקום ושם פגשנו את רוזה , היא הייתה ממש חמודה , היא הייתה מבוגרת אבל היה לה כוח לזוז ולהראות לנו מה עושים.
אחריה באה מירנדה , היא הייתה מהממת , לא יכולתי להפסיק להסתכל עלייה , היא יודעת לזוז ! , מידי פעם קים צבטה אותי אבל אמרתי לה שאני רק מסתכל מה עושים , לא הייתה לי שום כוונה אחרת כי אני אוהב את קים ורק את קים !!!.
הביאו לנו את הבגדים , הם היו ממש מוזרים אבל צבעוניים.
"מי זו המדהימה הזו ? " אמרתי כשקים יצאה אלינו לבושה בבגדים וצילמתי אותה במצלמה. "חחחח " היא צחקקה.
התחלנו לרקוד את הריקוד והיה ממש כיף , רק שלא העבירו אותנו כי שחכנו שתי תנועות , זה היה פשוט מבאס. חיכנו 10 דק' וחזרנו על הכל ושוב הופענו , הפעם הם העבירו אותנו ואמרו לקים שיש לה עתיד בתור רקדנית.
המשכנו את יום המשימות והיה כיף , היה לי כיף כי הייתי עם קים , היא מדהימה , אין לי מילים לתאר כמה היא חשובה לי וכמה אני אוהב אותה.
קים נכנסה להתקלח ושיצאה דיברה עם ההורים שלה , נכנסתי למקלחת.
יצאתי מהמקלחת התנשקנו נשיקת לילה טוב והלכנו לישון.
"אתה ער ? " שמעתי את קים. "עכשיו כן " אמרתי. "סוריי " היא אמרה מתנצלת. "זה בסדר " עניתי.
"אני מחפשת מישהו לישון איתו , אתה מכיר מישהו כזה ? " . "יא שאלה. לא , אני לא מכיר " עניתי , אבל כמה שרציתי ללכת לישון איתה החלטתי לייבש אותה קצת.
"לא משנה " היא אמרה וחזרה למיטה שלה. אחרי כמה דק' קמתי מהמיטה ונשכבתי במיטה של קים מחבק אותה . "סליחה ?! " היא שאלה. "סלחתי" עניתי מייבש אותה שוב. "חחחח , די לייבש אותי כבר " היא אמרה וצחקה. "חחחחחחחחחחח " צחקתי. "מכשף " היא אמרה.
"לילה טוב קיימי " אמרתי ונישקתי אותה. "לילה טוב " היא אמרה בקול המתוק שלה והלכנו לישון מחובקים , מאושרים ביחד.


תגובות (3)

אעאעאעאעאעא להמשיך

04/09/2013 08:12

תמשיכי!!!

04/09/2013 08:12

אני עייפה!!!!!
והפרק יצא מושלם!

07/09/2013 06:15
18 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך