אנונימי\ת [או בשם העט; מ.ח.]
הסיפור לא יהיה אחד לאחד מה שכתוב בתקציר...

אלבוס-סוורוס פוטר – קארה סנייפ-ווילי – סוג של תקציר\הקדמה חשובה מאוד.

הסיפור לא יהיה אחד לאחד מה שכתוב בתקציר...

מסתבר שסנייפ התחתן לפני שהוא מת, הוא התגבר והשלים עם מה שקרה ללילי והתחתן עם אמה ווילי, אישה מוגלגית שקטנה ממנו בארבע שנים.
לפני שסניים מת הוא הכניס את אמה להריון, אבל אחרי שישה חודשים וולדמורט גילה את זה והקפיא אותה ואת העובר שלה והביא אותם למקום שכוח אל. סנייפ שכנע אותו לסלוח לו, אבל בכל זמן פנוי שהיה לו הוא חיפש את אמה.
ארבע שנים אחרי המוות של וולדמורט, דאדלי – שהפך לגבר צנום וגבוה [הוא שמר על קשר עם הארי, ותוך כמה חודשים התחיל להתעניין בעולם הקוסמים ובחיפוש דברים – כלומר למצוא דברים שקשורים לאנשים, יש לו כישרון לזה… אז הארי השיג לו עבודה. דאדלי הפך לאיש מוכר בחברת הקוסמים והרבה אנשים העסיקו אותו אותו כדי שיחפש דברים חשובים שקשורים לאנשים\דברים עתיקים במשפחה שלהם. אז בשנה הרביעית לאחר מותו של וולדמורט דאדלי החליט לקחת חופש [הוא כבר היה עשיר אז] ולחפש דברים שקשורים לוולדמורט ודמבלדור, משהו בהם משך את דאדלי.
מפה לשם ומשם לפה הוא מגיע לאיפה שאמה ועוברה מוקפאים.
הוא משתמש בקשריו ומבקש מקוסם להפשיר אותם ולא לגלות עליהם לאף אחד. הקוסם הסכים בעבור סכום שמן של מטבעות.
אחרי שהקוסם מפשיר אותם והולך, דאדלי לוקח את אמה לביתו ומטפל בה [הוא עדיין לא סיפר את זה לאף אחד]. אחרי כמה ימים שאמה שותקת, היא מבקשת ממנו שלא יספר לאף אחד עליה, אז הוא אומר לכולם שהוא לוקח חופשה בת שנה והולך לאיי הקאריביים, אבל במקום זה הוא נשאר עם אמה ומטפל בה.
אחרי שהתינוק – מסתבר שזו תינוקת נולדה, אמה עדיין לא מתאוששת לגמרי.
הדבר היחיד שהיא אומרת לדאדלי זה שלתינוקת קוראים קארה.
דאדלי מחליט לבנות בית ביער, לא רחוק משם, ולגור שם עם אמה וקארה. כשקארה בת שנתיים אמה נהיית חולה. היא מבקשת מדאדלי לא לקרוא לאף אחד.
דקות ספורות לפני מותה, היא מספרת לו את סיפור חייה, ומבקשת ממנו לשמור על קארה. היא מספרת לו את הסוד, למה אסור שאף אחד יידע על קארה, ואומרת לו לספר לקארה שהיא הבת של סנייפ, אבל על הסוד לא לספר לה לפני שהיא תגמוד ללמוד בהוגוורטס. בנוסף היא אומרת לו שקארה רשומה בהוגוורטס בתור יתומה שדאדלי אימץ, דמבלדור [הדיוקן] דאג לזה.
בגיל אחת-עשרה קארה מקבלת מכתב מהוגוורטס, והיא משתבצת בסלית'רין.
במהלך ארבע השנים הראשונות היא לא רוכשת שום חברים.
גריפינדור שונאים אותה כי היא מסלית'רין, כנ"ל גם רייבנקלו, הפלפאף – היא בכל מקרה לא ממש מחבבת אותם, וסלית'רין, כי היא יותר חכמה מכולם שם ביחד.
היא פוגשת את אלבוס-סוורוס בדרך לשנתה החמישית בהוגוורטס.

אלבוס עולה לרכבת, ומחליט שלא משנה מה, הוא ייתן למצנפת לעשות את שלה, גם אם זה אומר שהוא יהיה בסלית'רין.

ברכבת הוא מתחמק מכולם והולך לשבת לבד בתא אחד.
אחרי כמה דקות פרצוף משתרבב דרך הדלת ושואל אם אפשר לשבת שם.
אחרי שהפרצוף – פרצופה מתישבת אלבוס שואל לשמה, והיא עונה ששמה קארה ווילי.

בהוגוורטס אלבוס משתבץ לסלית'רין.
כולם חוץ מהוריו שונאים אותו ולא מדברים אותו, והחריף מכולם הוא ג'יימס.
אלבוס מתידד לאט לאט עם קארה, אך במקביל מנסה לתקשר עם חבריו, שהשאירו אותו לבדו.
במיוחד עם אחיו.

נ.ב.

שכחתי לכתוב, ואני לא יודעת איפה להוסיף את זה…
שדאדלי מזייף תאונה שבה הוא כאילו מת.
אף אחד לא יודע שהוא חי ובטח לא על קארה.


תגובות (5)

מה???? זה מה שבאמת קרה או שהמצאת??

25/07/2014 18:31

המצאתי….

25/07/2014 18:56

יובל, יש לך רעיונות מדהימים ומעניינים במיוחד. אהבתי מאוד.
מצפה להמשך:)

25/07/2014 19:23

אוקי, דאדלי זה הבן של הדסלים?! חוץ מזה הכול ממש ממש מסובך לא הבנתי, סריוס הוא הבן של הארי פוטר, עכשיו הכול מסובך חייבת הסבר!!לאין ובאיזה גיל קארה??

25/07/2014 19:30

תמשיכי

26/07/2014 10:34
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך