ron742
אשמח לדעות:) באינסטגרם: Love_story742

ג'סטין ביבר פרק 7

ron742 16/08/2017 844 צפיות אין תגובות
אשמח לדעות:) באינסטגרם: Love_story742

פרק 7:
עברו ככה שלוש שעות וכולם כבר הלכו, דיברתי עם אוסטין והחלטנו שישן אצלי היום למייק ואיזבלה לא היה איך לחזור אז הם נשארו אצלי גם, הלכתי לחדר שלי מבואס ונרדמתי ככה מלוכלך אבל כבר לא היה אכפת לי מכלום. התעוררתי מבואס עדיין מאתמול והלכתי לאוסטין להעיר אותו "אוסטין אחי, תקום" אמרתי, למרות שכעסתי עליו ברמות ורק רציתי לפרק אותו במכות אני יודע שהוא בחיים לא היה עושה משהו שייפגע בי בכוונה "אחח כואב לי הראש, זה ההנגאובר הכי מסריח שהיה לי בחיים" הוא אמר מתחיל להתעורר "אתה תמיד אומר ככה" אמרתי צוחק, הוא הלך לשטוף פנים ואני שכבתי במיטה שלו בוהה בתקרה "וואו מה קרה לפרצוף שלי?" הוא שאל כשראה במראה את הפנס בעין שעשיתי לו "אתה לא זוכר?" שאלתי והתיישבתי "לא" הוא אמר "הייתי שיכור ממש, הייתי עצבני, ושתיתי המון אז לא ממש זוכר" הוא הוסיף "זה באשמתי" אמרתי והצבעתי על הפנים שלו "למה מה קרה?" הוא שאל לא מבין "סוג של נישקת מישהי" אמרתי "אה ומי זאת המישהי הזאת שעשית לי פנס?" הוא שאל "אממ לא יודע לענות לך על זה" אמרתי "טוב הבנתי" הוא אמר "ואחי אני מצטער אתה יודע שבחיים לא הייתי עושה דבר כזה בכוונה… הייתי שיכור" הוא הוסיף "אני יודע אחי" אמרתי והלכתי משם, ירדתי למטה סקיילר וטיילור ירדו גם וחיבקו אותי, איזה מזל שיש לי אותן בחיי, אחרי זה אוסטין ומייק ואחרונה איזבלה כעסתי עליה, לא העזתי להסתכל עליה אפילו "אוסטין מה קרה?" טיילור שאלה בדאגה כשראתה גם היא את הפנס היפה שעשיתי לו "סתם אי הבנה קטנה" הוא אמר וקרץ לה והיא חייכה מסמיקה, עליתי למעלה והחלפתי בגדים, לא היה לי מצב רוח להישאר בבית "אני הולך אמרתי ולקחתי את המשקפיים שלי מהמדף שליד הדלת "לאן?" טיילור שאלה "הולך" אמרתי בעצבים, יצאתי והתחלתי לרוץ. רצתי 10 קילומטר וחזרתי הביתה "היי איפה היית?" איזבלה שאלה כשנכנסתי לא עניתי לה, עברתי אותה והתחלתי ללכת לכיוון המעלית "מה קרה?" היא צעקה "מה?" שאלתי כאילו הכל כרגיל "למה אתה ככה?" היא שאלה מתעצבנת "איך ככה?" שאלתי "מתעלם ממני, מה עשית לך?" היא שאלה והתקדמה אליי "כלום, את לא עשית כלום נכון?" שאלתי בטון מגעיל "דיי תספר לי כבר" היא אמרה כשהיא כבר הגיעה אליי "הבעיה שלי היא שהלכת ונישקת את החבר הכי טוב שלי!! ואחרי זה את שואלת אותי מי אתה?! בואי נחשוב איך את היית מגיבה?! מי את?!!" אמרתי בעצבים, עליתי במהירות לקומה שלי, נכנסתי להתקלח ונעלתי אחריי, יצאתי והלכתי לארון, החלטתי ללבוש מכנס קצר שחור, לא רציתי לשים חולצה אז שמתי כובע גרב וירדתי למטה, נשכבתי בספה לראות סרט "אני מצטערת לא ידעתי מה אני עושה הייתי שיכורה" שמעתי את איזבלה מאחוריי, הנהנתי קמתי והלכתי לחדר שלי. *דפיקות דלת* "מי זה?" צעקתי ובדיוק התכוונתי לפתוח בקבוק בירה "סקיילר" שמעתי "פתוח" צעקתי והיא נכנסה "מה אמרתי לך?! תפסיק לשתות כבר" היא אמרה "לא יכול עכשיו, אני צריך את זה, אני רוצה פשוט להשתכר" אמרתי ועלו לי דמעות, באתי לשתות אבל היא חטפה לי את הבקבוק "תני לי" אמרתי "תספר לי מה קרה ואתן לך" היא אמרה "לא רוצה, תביאי כבר" אמרתי בעצבים "נו מה הבעיה שלך?! תספר כבר" היא אמרה "הבעיה שלי כמו שאמרתי לאיזבלה זה שהיא הלכה ונישקה את הפאקינג החבר הכי טוב שלי!! ועוד אחרי זה היא באה ואומרת לי מי אתה?! זה הבעיה שלי! זה הפאקינג בעיה שלי" אמרתי עצבני והבאתי בוקס למיטה, נשכבתי במיטה והתחלתי לבכות, היא באה אליי וחיבקה אותי "ואוו, למה היא עשתה את זה?" היא שאלה לא מבינה "שניהם היו שיכורים" אמרתי מנגב את הדמעות, אני לא אחד כזה שבוכה בדר כלל אבלך לא יודע מה קרה לי עכשיו. "נו אז יש להם סיבה, זה לא אשמתם" היא אמרה הורידה לי את הכובע ושיחקה לי בשיער, אני כלכך אוהב אותה לא יודע מה הייתי עושה בלעדיה "אני יודע אבל… אבל אני לא מסוגל להסתכל עליה… לא יכול לסלוח לה" אמרתי "אתה תבין שהיא לא התכוונה ושזאת הייתה טעות" היא אמרה והנהנתי "וסיפרת לטיי?" היא שאלה ונפל לי האסימון אוסטין והיא מאוהבים ברמות "לא" אמרתי "מה לא סיפרת לטיי?" טיי שאלה בדיוק נכנסת לחדר "ש…" סקיילר אמרה והפסיקה "ג'סטין יספר לך" הוסיפה "אני צריך להגיד לך משהו…" אמרתי חושב איך להגיד לה את זה "אוסטין ואיזבלה התנשקו" אמרתי ישר "אני יודעת אבל הם היו שיכורים אז לא אכפת לי" טיילור אמרה והייתי מופתע, אוסטין גם בא וחיבק את טיילור מאחורה, הוא בא לנשק אותה בלחי ובטעות נישק ממש קרוב לפה, הוא הסמיק וברח משם, איזבלה באה וכולם הלכו. "אני יודע… את מצטערת היית שיכורה ואני סולח לך" אמרתי והיא חיבקה אותי "מצטער שעשיתי מזה עניין…" אמרתי והסוכן שלי התקשר אליי "אה מייקל?" שאלתי ואיזבלה יצאה לתת לנו לדבר ואחרי שהיא יצאה יכולתי לומר מה שרציתי "לפני שתגיד לי משהו… אני מצטער אני יודע שלא הייתי צריך להיפרד ממנה אבל לא יכולתי" הוספתי "תירגע, תירגע דווקא אני גאה בך, מה שעשית העלה לך את הפרסום ברמות, עכשיו חושבים שיש לך חברה חדשה ובגלל זה נפרדת ממנה ובגלל זה עכשיו יעקבו אחרייך צלמים לכל מקום" הוא אמר ושמחתי מהתגובה שלו "אני חייב ללכת" אמרתי וניתקתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך