פאנפיקים :)
בטח תשימו לב שבסוף כל פרק יהיה כאילו שכחתי לכתוב משהו, אבל זה לא. אני מקווה שתהנו. יש עוד פרק מוכן ואחד בהכנה. אם אהבתם תגיבו!

גרוויטי פולס- המצוד אחר ביל פרק 1: מסדר גלגל הגורלות

פאנפיקים :) 27/10/2014 3427 צפיות 3 תגובות
בטח תשימו לב שבסוף כל פרק יהיה כאילו שכחתי לכתוב משהו, אבל זה לא. אני מקווה שתהנו. יש עוד פרק מוכן ואחד בהכנה. אם אהבתם תגיבו!

זה היה עוד בוקר חם של הקיץ ה(לא כל כך)רגיל הזה. בגלל החום אף אחד לא בא לבקתת המסתורין. דיפר כרגיל קרא ביומן. מייבל סרגה סוודרים לה ולרטט. סטאן ישב בבגדי הבית שלו עם פחית סודה. סוס ניסה לתקן את המזגן וונדי מחקה הודעות מרובי בטלפון שלה. אחרי בערך שעתיים של שקט דיפר הגיע ביומן לעמוד של ביל. הוא תהה שוב למה יש דם על הדף הזה. הוא האיר עם הפנס האולטרה סגול שלו על היומן וראה שרשום שם: "ביל. יצור עוצמתי ומסוכן. ידועה חולשה אחת." אחרי זה הכול היה מכוסה בדם. לקחו לדיפר כמה שניות להבין.
"אנשים!!" הוא צרח וגרם לכולם לכאב ראש. "כרגע הבנתי איך לעצור את ביל!"
"דבר." אמרה לו וונדי.
" זוכרים במסיבה כשגילינו את המסרים הסודיים בפנס אולרה סגול?" הוא שאל אותם.
"נו?" מייבל לא הבינה.
"אז רשום פה את החולשה של ביל! היא פשוט מכוסה בדם!"
"אני ניקתי אחרי המסיבה הזאת. טיפלתי בדי הרבה דם. צריל לשפשף את הכתם בכוהל." אמר להם סוס.
" אז למה אתה מחכה? רוץ להביא!" צעק עליו סטאן.
סוס חזר אחרי כמה דקוץ עם בקבוק שנראה קצת כמו בקבוק סודה בידו. הוא שפך כמה טיפות מהחומר על הדף ושפשף. דיפר האיר שוב על הדף.
"רשום פה ש.."
"נו ילד, אל תמתח אותנו. מה כתוב?"
"אין לי מושג מה זה אומר, אבל רשום פה שהחולשה של ביל היא שאין לו סיכוי מול מסדר גלגל הגורלות."
"מסדר המה?" שאל סטאן.
"רגע; נראה לי שראיתי משהו כזה!" אמר דיפר.
דיפר פתח את היומן בעמוד הראשון. היה שם מין גלגל מוזר עם סמלים מוזרים. הוא האיר על הדף ושום דבר לא השתנה, חוץ משבמרכז של הגלגל הופיע ציור גדול של ביל, והיה רשום: " כל סמל מייצג אדם. ביחד כל האנשים יוצרים את מסדר גלגל הגורלות ויש להם הכוח לחסל את ביל.
"וואו, מי היה מאמין שזה היה מתחת לאף שלנו. ממחר כולנו נתחיל לחפש את חברי המסדר. ניפגש ב 9:00."
*למחרת*
"אוקיי,חברים," פתח דיפר. "אתם מבינים שהמסע הזה יהיה מאוד מסוכן וסודי. אם אתם מצטרפים אתם מסכימים להתמודד עם הסכנות ולשמור את הכול בסוד חוץ מאשר חברי המבצע וחברי המסדר. מוסכם?" הוא שאל אחד אחד.
"מייבל?" מייבל הנהנה.
"סטאן?" "כן".
"סוס?" "אני בעניין אחי."
"וונדי?" "כן, שיהיה,נו."
"אוקיי,מעולה. הסמל הראשון שנחקור זה סמל כוכב הקשת הנופל." הוא הראה לכולם את הסמל המוזר של כוכב נופל שה"שובל" שלו זה קשת בעלת 3 צבעים.
"הסמל הזה נראה לי קצת מוכר." אמרה מייבל. "אבל אני לא זוכרת מאיפה."
"טוב, אני הולך לספריה כדי לבדוק אם יש לסמל הזה משמעות באיזושהי שפה עתיקה." אמר להם דיפר.
"ואני אסתובב בעיר לבדוק מאיפה הסמל הזה מוכר לי. אנע הולכת להחליף בגדים." אמרה מייבל.
"ומה אני וונדי וסוס נעשה?" שאל סטאן.
"תחפשו באינטרנט על כוכבים נופלים וקשתות עם שלושה צבעים. אם תמצאו משהו תתקשרו. נתראה." דיפר הלך לכיוון הדלת כשלפתע שמע צעקה.
"דיפר!!!" הגיעה הצעקה מלמעלה. דיפר עלה במדרגות לחדר הכביסה ומצא שם את מייבל בוהה במשהו על הרצפה.
"מה קרה הפעם,מייבל? איבדת את הסוודר שלך עם התמונה של רטט?" שאל באדישות דיפר.
"תראה!" היא קראה והרימה משהו מהרצפה.
"מייבל, זה.. זה.."


תגובות (3)

זה לא הגיוני בעליל, סטאן הוא מחזיק ביומן הראשון- והוא אמור לדעת, קשת היא לא מייבל אם אני לא טועה.
עומדת להיות עונה שניה אז אני ממליצה לכתוב אחריה.
ומלבד זה- ביל הוא העז, ופאסיפיקה צפון מערב היא אולי הלאמה, סיפור ארוך.
בכל אופן, גם כן הדם נשפך בגלל ביל, יש כאלו שאומרים ויש גם תמונות למרות שהכול יכול להיןת מזויף, שמקאג'ט כתב את היומנים וביל כרת את האצבע השישית שהייתה לו ביד כאזהרה.
אבל אהבתי!

27/10/2014 18:03

    אני ידעתי את זה, אבל בתחילת העונה השנייה (שיצאה בחול וכבר ראיתי ממנה 6 פרקים) סטאן מחזיר לדיפר את היומן, דיפר קורא מהיומן השלישי. ומייבל היא הקשת- יש לה סוודר כזה- בקיצור אני משלבת עובדות ותיאוריות. ופאסיםיקה תהיה בהמשך. מחר עולה פרק שני אם את/ה רוצה לקרוא

    27/10/2014 19:15

המעגל הזה נקרא גלגל הגורלות של ביל. כולם שם, אבל נראה לי שיהיה לך קצת קשה לעשות את זה, כי תצטרכי להוסיף דמות שבקושי ראו אותה בגרוויטי פולס.
כותב היומנים. השם שלו זה סטנלי פיינס, אחיו התאום של סטאן, וסבא של דיפר ומייבל (סטאן הוא הדוד רבא שלהם, נהוג לקרוא לפעמים לכל מיני קרובי משפחה 'דוד').
מקגאקאט היה העוזר שלו, והוא נעלם בפורטל של סטאן, כדי לברוח מביל, שרצה להרוג אותו בגלל שהוא גילה איך לנצח אותו. אז סטנלי ברח דרך הפורטל כי הוא ידע שרוב האנשים שמרכיבים את גלגל הגורלות של ביל עוד לא נולדו, כמו דיפר ומייבל. אגב, אומרים שהלמה היא או פאסיפיקה, או לייבאם, השיבוט של מייבל. כשדיפר בעונה אחת שיבט את עצמו, מייבל עוד לפני זה שיבטה את עצמה בטעות.

29/01/2015 17:59
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך