מחבר סיפורים נהדרים
בחלק הבא שאעלה ביום שישי הבא וונדר, סילביה ורוברטו התחילו מסע לעבר הדבר הכי חזק בגלקסיה. מקווה שאהבתם את הסיפור! בבקשה תקראו את הפרקים של ארנבי בסיפורי ילדים. בשביל שתדעו לפרקים הראשונים יש שגיאות כתיב ושפה נמוכה מפני שהעלתי אותם מזמן כשהעברית שלי לא הייתה טובה.

וונדר מציל את העולם- נערת הקרח- חלק שני

בחלק הבא שאעלה ביום שישי הבא וונדר, סילביה ורוברטו התחילו מסע לעבר הדבר הכי חזק בגלקסיה. מקווה שאהבתם את הסיפור! בבקשה תקראו את הפרקים של ארנבי בסיפורי ילדים. בשביל שתדעו לפרקים הראשונים יש שגיאות כתיב ושפה נמוכה מפני שהעלתי אותם מזמן כשהעברית שלי לא הייתה טובה.

האיש המסתורי בקש מהם לשבת והוא ספר להם שהוא הולך לספר סיפור. הוא ספר שהוא בעצם מכשף שהולך לעזור להם להציל את הגלקסיה.
הוא התחיל:"דומינייכטר היא האחות הקטנה של דומינייטר!" וונדר וסילביה היו מופתעים. המשיך האיש:"דומייכטר היא בת הקרח ודומינייטר היא בת הלבה והן היו הבנות של שליט רשע שחפץ בשלטון בכל היקום! הסיפור מתחיל לפני כ-10,000 שנה, כאשר השליט היה קרוב להשתלטות על היקום.
הוא ספר לבנותיו שאחד מהם תצטרף אליו בקרב האחרון שלו לפני שהוא משתלט על היקום. הוא ספר שהן צריכות להוכיחנה שהם טובות יותר מהאחות השנייה וכך התחיל יריבותם. הוא קבלו משימות ואתגרים ודומייכטר ניסתה להוכיח שהיא יותר טובה מאחותה אך כאשר הן לחמנה- דומינייטר ניצחה את דומייכטר.
השליט בחר בבת הבכורה שלו שתצטרף אליו לקרב הניצחון. דומייכטר התעצבנה באחותה הגדול שהיא תהיה עם אביה ולא היא. בקרב התחל וצבא מורדים סודית שהסתתרה בגלקסיה זו תקפה את צבא השליט בהפתעה והשמידה את כולו, רק דומינייטר הצליחה לברוח.
כשהיא חזרה וספרה את מה שקרה לאחותה- היא התמלאה עצבות עמוקה. יום אחד הם טיילו ומצאו שני חלליות קרב הרוסות של הצבא של אביהן ועצבו אותם באמצעות כוחותיהן. היה להן שני חלליות וצבא רובוטים בנוסף והן החליטו שלזכר אביהן הן ישמידנה או יקפיאנה את הגלקסיה אך שניהן רצו להרוס יותר. יריבותם גדלה ושניהן ניסו להשמיד/ להקפיא יותר מהאחות האחרת.
הם הרסו גלקסיות רבות אך לא התקרבו לגלקסיה זאת מכיוון שכאן הייתה צבא המורדים שגרמה לסוף אביהן. הן לא ידעו שהאבא של הייתר, נייתר הטיל על הצבא כישוף שהקפיא אותם בזמן כשהם היו בכוכב שאנו נמצאים בו עכשיו.
הראשונה שגילתה שצבא המורדים איננה היא דומינייטר ואחרי שהייתר בעזרת עידודתם של האחרים ניצח אותה דומייכטר שמעה שמועה על זה אחרי שהקפיאה את הגלקסיה שממנו בא רוברטו. הם רצתה להקפיא את הגלקסיה הזו בשביל שידעו שהיא יותר טובה מדומינייטר".
וונדר, סילביה ורוברטו היו פעורי פה ושאלו את האיש אם יש משהו שיכול לעצור את דומייכטר. האיש ענה שרק דבר אחד יכול לעצור אותו שהוא הכוח החזק בגלקסיה שאם הם ישימו אותו באמצע המקדש- כל צבא המורדים תתעורר ותעצור את דומייכטר!
וונדר טען:"נהדר, עתה אנו יודעים למה דומינייטר ודומייכטר הורסות גלקסיות. אנו יכולים לקשר בינם ויריבותם תקטן! לא צריך את הכוח הזה". סילביה טענה:"צריך את הכוח הזה, הרי יהיה להגיע לדומייכטר אשר נמצאת בחללית המוקפת צבא רובוטים וגם אני אדאג שצבא המורדים אינו ישמיד אותה ונוכל לקשר בינה לבין אחותה". וונדר הסכים והם החרישו.
הוא עמד להגיד איפה הכוח הזה אך דומייכטר הגיעה ועמדה להקפיא את הכוכב! רובוט של דומייכטר הקפיא את האיש ווונדר, סילביה ורוברטו ברחו מהכוכב. דומייכטר ראתה שבכוכב נמצא צבא המורדים שהביא את הסוף של אביה וחשש ממה שמי שהיה במקדש עשה, לפיכך צוותה לכל רובוטיה לתפוס את וונדר, סילביה ורוברטו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך