Eden Malik Salvatore
אוקיי אז את הסיפור הזה התחלתי לכתוב די מזמן ואלה הפרקים הראשונים אני מודעת לזה שהם לא הכי וואו אבל זה משתפר אני מבטיחה :)

לא התכוונתי פרק 1

Eden Malik Salvatore 14/04/2014 1194 צפיות תגובה אחת
אוקיי אז את הסיפור הזה התחלתי לכתוב די מזמן ואלה הפרקים הראשונים אני מודעת לזה שהם לא הכי וואו אבל זה משתפר אני מבטיחה :)

"בסדר,בסדר אני אבוא" אמרתי לפרי בטלפון,"עדן אבל תבטיחי לי שבאמת תבואי אני כבר כל כך רוצה שתפגשי אותו פרי" השיבה נרגשת.
"בסדר אני מבטיחה אני אפגוש את זאין" השבתי מאושרת,"נו איפה את?" שאלה,"אהה היה עיכוב עם המטוס אני אגיע רק בעוד 3 שעות" אמרתי מסתירה את האמת בעת שצעדתי לעבר דלת ביתה של פרי סוחבת את המזוודות הכבדות שלי מאחורי..
"מה?? אוי נו חשבתי שכבר תהיי פה עכשיו זה כל כך מבאס" השיבה פרי.
דפקתי על דלת ביתה של פרי,|עדן אני אחזור אלייך עוד מעט דופקים בדלת| פרי אמרה וניתקה את הטלפון.
"אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע" צרחנו שתינו כאשר פרי פתחה את דלת הבית,"שקרנית"! כעסה וחיבקה אותי מאושרת.
"חחחח… הייתי חייבת" השבתי בחיוך מחבקת אותה בחוזקה.
"יייאיי סוף סוף את לא מבינה כמה התגעגעתי אלייך" אמרה כולה נרגשת
אוי נו הייתי בסך הכול חודש בצרפת לטיול שורשים| השבתי מחייכת.
"בסך הכול?? את לא מבינה כמה התגעגעתי" השיבה וחיבקה אותי שוב,"טוב גם אני התגעגעתי המון!" השבתי והידקתי את חיבוקי.
"בסדר אבל עכשיו אני חזרתי ואנחנו שוב נגור ביחד ונציק אחת לשנייה עד שנרצה להעיף אותה " אמרתי מחויכת,"צודקת אבל לא נורא נשרוד" אמרה צחקה ושתינו התיישבנו בספה.
"אני מקווה שלא הפכת לי את החדר כשלא הייתי פה" אמרתי מעכלת שאני בבית,"או או" פרי השיבה צוחקת ובורחת.
"פרי!!!!" צרחתי ורצתי לחדרי לראות את רמת הבלגן,היא מתה חשבתי כאשר פתחתי את דלת החדר,כל המיטה הייתה הפוכה,ספרים מהמדף היו מבולגנים על השולחן,הלפטופ היה פתוח,והחדר היה בלגן מהלך.
"פרי!" צרחתי בקולי קולות,"מצטערת" אמרה בעת שהציצה בחריץ מבעד לדלת,"את עוד תצטערי!"כעסתי והחלתי לרוץ אחריה,"למה בילגנת לי את החדר?" שאלתי כעוסה,כאשר עמדנו בצדדים מנוגדים מסביב לאי במטבח,אני רודפת אחריה מצד אחד והיא בורחת לשני,בסיבובים.
"זאת לא אני" השיבה,"לא את?" שאלתי."לא רק אני" ענתה.
"מי עוד?! היו לי אנשים בחדר??" שאלתי נהיית כעוסה יותר מרגע לרגע,"הייתי שם עם זאין…." השיבה מצחקקת במעט,"מה זאת אומרת היית שם עם זאין!!?" צעקתי,"חיפשתי איזה ספר שרציתי להראות לו ובגלל זה הספרים שם,ואז כבר השמעתי לו את המיקס החדש שלך…" אמרה.
"השמעת לו מיקס שלי??" שאלתי,"כן הוא אמר שאת די טובה ושגם הוא מכין כאלה לפעמים" ענתה,
"פרי!!" צרחתי,"נו מה עוד? למה המיטה מבולגנת?" שאלתי,
"אממ…." התחילה לומר,"רגע" אמרתי קולטת,"פרי אל תגידי לי שעשיתם את זה על המיטה שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" צרחתי בקולי קולות ונהייתי אדומה מכעס,"מצטערת?" פרי אמרה,"איכס פרי אני לא מאמינה!,אפילו לא החלפת מצעים איכס פרי!" אמרתי מנסה להירגע,
"נו אני באמת מצטערת,נסחפנו סולחת?" שאלה והתיישבה לידי לאחר שהתיישבתי בספה,"כן סולחת רק באתי אני אוותר לך הפעם" אמרתי מחייכת,
"יש" אמרה מחויכת וחיבקה אותי,"פעם אחרונה שאת עושה דבר כזה איכס רק המחשבה הזאת" אמרתי נגעלת,"שיהיה לך ברור אני קונה מזרון חדש ואני זורקת את המצעים האלה לאלף עזאזל" אמרתי נגעלת
"אוקי נלך לקנות יחד מזרון בחמש היום בסדר?" שאלה,"בסדר" עניתי,"אוקי יש לנו שלוש שעות עד אז להשלים פערים " אמרה מחויכת,
"תגידי אני יכולה לשאול משהו?" שאלתי בחיוך ערמומי,"כן…" אמרה,"נהנית?" שאלתי והחלתי לצחוק פרי הצטרפה אליי,"עדן!" אמרה,"מה? אם עשיתם את זה על המיטה שלי לפחות מגיע לי לדעת,הוא טוב?" שאלתי צוחקת בקולי קולות ופרי איתי,"מה אמרת על מגעילה?" פרי שאלה מתחכמת,"נו אל תתחמקי" השבתי,"טוב טוב בסדר,הוא מאוד טוב" השיבה,אני החלתי לצחוק חזק יותר,"בואי נגיד שהוא "חזק" בזה" פרי אמרה מצחקקת,"חחחח…,טוב אני שמחה שלפחות היה חזק" אמרתי לאחר שנרגעתי קצת.
"טוב את באה לעזור לי לפרוק?" שאלתי מחייכת,"כן יאללה בואי" השיבה ושתינו עלינו לחדרי,פרקנו את המזוודות וסידרנו כל דבר במקומו..
"אוקי עכשיו להעיף את המזרון מפה" אמרתי לאחר שסיימנו,"אוקי" פרי השיבה וקמה אל עבר המזרון,"את עוזרת לי להוריד את המצעים?" שאלה,"נראה לך שאני אגע בזה?" שאלתי,"טוב אבל תעזרי לי אם המזרון אחר כך" השיבה,ב"סדר" אמרתי,
פרי הורידה את המצעים וזרקה אותם בפח,עזרתי לה להרים את המזרון ויחד זרקנו אותו בפח אשפה גדול במורד הרחוב,
"אוקי מה השעה?" שאלה פרי כשחזרנו לבית,"ארבע ועשרים" השבתי,"אוקי אז אני אכנס להתקלח ונלך בסדר?" שאלה,"אוקי" עניתי.

כשפרי התקלחה הטלפון שלה צלצל,ניגשתי כדי לראות במי מדובר,ועל הצג הופיע זאין,"פרי! זאין מתקשר" צעקתי,"את יכולה לענות לו?" צעקה בחזרה,"כן מה להגיד לו?" שאלתי,"תגידי לו שאני במקלחת ותזמיני אותו לבוא איתנו טוב?" צעקה בחזרה,"טוב" השבתי ועניתי לשיחה.
"הלו?" שאלתי,"פרי?" זאין השיב,"לא פרי מתקלחת זאת עדן,אני…"התחלתי לומר,"עדן היי פרי סיפרה לי עלייך המון" זאין אמר,"אהה אז אני מבינה שאני לא צריכה להסביר" עניתי,"לא בכלל לא" השיב,"תוכלי להגיד לה שהתקשרתי?" שאל,"למען האמת היא אמרה לי להזמין אותך לבוא איתנו לקנות מזרון חדש לחדר שלי אתה יכול?" שאלתי,"כן ברור מתי אתן יוצאות?" שאל,"בעוד 10 דקות בערך פרי רק תתלבש ונצא" השבתי,"אוקי אז לאסוף אתכן או שניפגש בחנות?" שאל,"ניפגש בחנות?" שאלתי,"אוקי ניפגש" השיב,"אוקי ביי" אמרתי והתכוונתי לנתק,"רגע עדן" זאין אמר במהירות,"כן?" שאלתי,""לאיזו חנות להגיע שאל ופלט צחוק קטן,"אהה אוי שכחתי תגיע לsweet dreams""" אמרתי ופלטתי גם אני צחקוק קטן,"אוקי ביי" השיב,"ביי" אמרתי וסיימתי את השיחה.
כעבור בערך 10 דקות יצאנו,"מי נוהגת?" שאלה פרי,"אני די רוצה להגיע לשם בשלום אז כדאי שאני אנהג" אמרתי מצחקקת,"את מאוד מצחיקה היום" פרי אמרה בציניות ונכנסה למכונית,נכנסתי גם אני והחלתי בנסיעה,כעבור 5 דקות הגענו אל החנות,החניתי את המכונית כשפרי ראתה את זאין מחכה לנו בפתח החנות,"נו תחני כבר מהר!" אמרה,"טוב טוב בסדר" אמרתי והחניתי את המכונית,יצאנו מין המכונית,ופרי כמעט ודילגה לעבר זאין,"היי" זאין אמר לפרי בחיוך,"היי" השיבה והם התנשקו,התקדמתי לעברם,כאשר אני עם ראשי כלפי מטה מנסה לסדר את שערי שהתעופף ברוח כשהגעתי אליהם והרמתי את מבטי, ראיתי את זאין,וואו הוא חתיך חשבתי לעצמי בראש,הוא ממש חתיך,הוא כל כך הטעם שלי מחשבות כאלה עברו בראשי,לא על מה אני חושבת הוא של פרי אמרתי לעצמי מעיפה את המחשבות האלה מראשי,מבטי נתפס על זאין,על עיניו,אילו עיניים מושלמות יש לו נעות בין ירוק לחום בדיוק כמו שלי התחלתי שוב,והשפתיים האלה ורודות ומלאות,לא די עדן את חייבת להתעשת,אסור לך לחשוב על דברים כאלה בראש,אך שמתי לב שמבטו חדר אל תוך עיניי,זה היה כאילו הוא בהה בי,בדיוק כמו שאני עשיתי,ליטפתי את ידי באי נוחות מהקור…

#נקודת מבטו של זאין#
ניתקתי את השיחה,היא נשמעה ממש חמודה חשבתי לעצמי,הקול שלה רך,עדין כזה,והצחקוק המתגלגל,שאינך יכול לעמוד בפניו,אתה חייב להתחיל לצחקק גם אתה,טוב כדאי שאני אצא אמרתי,הגעתי אל החנות,וחיכיתי להן בכניסה הן עוד לא הגיעו,טוב כנראה עיכוב קטן,לאחר מספר דקות הן הופיעו במכונית כסופה אורכה,עם גג נפתח,שכרגע היה סגור,מיד הבחנתי בפרי אשר מיהרה לעברי,"היי" אמרתי,"היי" היא השיבה,נישקתי אותה,וניסיתי לתור בעיניי אחר עדן,אני חייב לדעת איך היא נראית,התאהבתי בקולה הרך והנעים חשבתי לעצמי,אני חייב לסלק את המחשבות האלה מראשי אמרתי לעצמי,יש לי חברה,פרי היא עומדת ממש מולי,אבל הקול שלה התחלתי לחשוב שוב,היא יצאה מין המכונית,ראשה היה כלפי מטה היא סידרה את שערה הפזור,שהתעופף ברוח של לונדון הקרה,עוד לא ראיתי את פניה היא התקרבה לעברנו,הגוף שלה כל כך יפה,הכול בפרופורציות הנכונות,הרגליים הדקיקות והרזות,הידיים הרכות והחלקות,כשהיא הגיעה אלינו היא הרימה את מבטה אליי,וואו חשבתי היא יותר יפה משחשבתי,עיניה אשר נעו בין גוונים חומים לירוקים בדיוק כמו שלי,ושפתיה האדומות אפילו כשאינן מאופרות באודמים למיניהם,האף הקטן והחמוד שלה,די אני לא יכול לחשוב ככה,אבל אני חייב,מבטי נעצר בעיניה בהיתי בעיניה המושלמות,היא ליטפה את ידה באי נוחות זה היה כאילו קר לה,באמת הייתה רוח קרירה,היא כל כך עדינה,"היי אני עדן" היא אמרה בקולה הרך והנעים,צמרמורת עברה בי כאשר שמעתי אותו שוב,היא הושיטה את ידה בכדי ללחוץ את ידי,"היי אני זאין" אמרתי יוצא לרגע מהיפנוטי,הושטתי את ידי גם כן לחצתי את ידה,ונשקתי ללחייה שהייתה אדומה משום שהייתה סמוקה כנראה בגלל שקר לה,"שניכנס?" שאלה פרי,"כן" השבתי,נכנסנו לחנות…
#נקודת המבט שלי #
"היי אני עדן" אמרתי מנסה להפיג את אי הנוחות,והושטתי את ידי בכדי ללחוץ את ידו של זאין,"היי אני זאין" השיב והושיט את ידו גם כן,לחץ את ידי ונשק ללחיי שהייתה אדומה מסומק,היה לי קר כל כך,אך הנשיקה של זאין חיממה אותי,היא העבירה בי משב של צמרמורת בכל גופי,"שניכנס?" שאלה פרי,"כן" זאין השיב,נכנסנו לחנות,אך שם היה עוד יותר קר,הקירור פעל,ליטפתי את ידיי שוב בכדי להתחמם,האווירה הייתה מביכה,זאין העביר בי מבטים,"וואו קר פה" פרי אמרה,"כן מאוד" השבתי,"הנה קחי את הז'קט שלי" זאין אמר ונתן אותו לפרי,הם חמודים יחד חשבתי לעצמי,אבל זאין כל כך מתאים לי,די אסור לי לחשוב ככה,"טוב ממש קר פה,ולך לא אכפת כי יש לך את הז'קט של חבר שלך,אז בואו פשוט נמצא מזרון טוב נשלם ונעוף מפה" אמרתי קופאת מהקור מקפיא העצמות שהשתרר בחנות,"קר לך?" שאל זאין,"כן מאוד אז בואו פשוט נגמור עם זה" השבתי,"אני יכול לחמם אותך,אם פרי מרשה" זאין אמר והסתכל על פרי במבט שאלה,"כן ברור" פרי השיבה,"זה מעולה שהחברה הכי טובה שלי והחבר שלי מסתדרים" פרי השיבה בחיוך,זאין חיבק אותי,והעביר את ידיו מעלה ומטה על ידיי בכדי לחמם אותי,"תודה" אמרתי שוקעת בעיניו,"אין על מה" השיב….

#נקודת מבטו של זאין#
הקירור בחנות פעל,היה שם קר,עדן ליטפה את ידיה כתגובה לקור העז מנסה לחמם את גופה,"וואו קר פה" פרי אמרה,"כן מאוד "עדן השיבה,"קחי את הז'קט שלי" אמרתי לפרי והושטתי אותו לה פרי התכסתה בו,"טוב ממש קר פה,ולך לא אכפת כי יש לך את הז'קט של חבר שלך אז בואו פשוט נמצא מזרון טוב נשלם ונעוף מפה עדן" אמרה,"קר לך?" שאלתי בתקווה להשיג חיבוק,"כן מאוד אז בואו פשוט נגמור עם זה" השיבה,"אני יכול לחמם אותך אם פרי מרשה" אמרתי ותליתי בפרי מבט שאלה מלא תקוות,"כן ברור" פרי השיבה,"זה מעולה שהחברה הכי טובה שלי והחבר שלי מסתדרים" אמרה בחיוך,לא הראיתי את זה אבל הייתי מאושר,חיבקתי את עדן והעברתי את ידיי מעלה ומטה על ידיה בכדי לחמם אותה,"תודה" אמרה ונתנה בי מבט חודר לעיניי,"אין על מה" השבתי ושקעתי שוב בעיניה המושלמות,"אני כבר חוזרת" פרי אמרה כשקיבלה שיחת טלפון….


תגובות (1)

נשמע יפה
תמשיכייי!!!!

18/04/2014 15:31
סיפורים נוספים שיעניינו אותך