פרסי ג'קסון ועץ העולם פרק שני

26/09/2016 1869 צפיות 2 תגובות

לומר שנרגעתי כשמגנוס אישר את זה שהוא בן דודה של אנבת', יהיה שקר. האמת היא שנלחצתי עוד יותר. הוא בהחלט נראה טוב, שרירי מאוד וחזק כמו עץ. לחצתי את ידו בהיסוס ואמרתי "סליחה שניסיתי להוריד לך את הראש, בן פריי". מגנוס משך בכתפיו ואמר "אתה לא הראשון". הצלחתי להעלות על פני חיוך קטן ואמרתי "אני צריך לדאוג שהגעת לפה עם צי, אבל אני לא". מגנוס חייך חיוך עצוב ושאל "למה?". עניתי בפשוטות "התמודדתי עם דברים קשים בהרבה מחבורה של כמה אנשים". אנבת' גלגלה עיניים ואמרה "שתוק מוח אצה! מגנוס, מה אתה עושה כאן?". מגנוס הפנה את מבטו אל אנבת' ואמר "אז זה מה שהתכוונת כשנפגשנו… יש מחנה לאנשים כמונו". פניה של אנבת' נהיו קודרים והיא שאלה "מגנוס כשאמרת לי כשראיתי את הגופה שלך שאתה מתחמק ממשהו, לא שיקרת לי במקרה וזה היה הגופה שלך ואתה נולדת מחדש" מגנוס עמד לענות אבל כירון הגיע למקום ושאל "מי אתה?" מגנוס בהה בכירון ואמר "אתה… אתה… אתה חצי סוס" כירון בטש בפרסותיו ואמר בזעם "כן אני חצי סוס עכשיו נערי אכפת לך לענות לי על השאלה?" מגנוס השתתק לרגע ואז אמר בקול שלא עלה על לחישה "עדיף שאתן לאדון שלי לספר לך…" כירון עמד למחות אבל מגנוס המשיך בעודו מצביע עלי ועל ריינה "הוא רוצה לדבר איתם". כירון נשא אל הספינה המרכזית ממנה מגנוס ירד עיניים וצמצם אותם ואמר "פרסי, ריינה?" ריינה הידקה את אחיזתה בסכין שבנדנה אבל הרגעתי אותה ואמרתי לה "אני יכול להטביע אותם ברגע" ריינה הנהנה ושנינו יחד עלינו על הסיפון המרכזי כשאנחנו צועדים אחרי מגנוס. כשהגענו לתא הקפטן שמתי לב שיש שם ריכוז רב של כוח. אכן כפי שציפיתי שאם יהיה מכור כוח חזק אז תהיה עליו שמירה, שני שומרים עם חניתות מוצלבות בצורת איקס עמדו מול הדלת. מגנוס הסתובב אלינו ואמר "אם תעשו בושות או תדברו שלא בכבוד הלורד יהרוג אתכם בלי להניד עפעף, רק מזהיר" אני וריינה הנהנו ועוד יותר התלהבתי לעוף מהספינה הזאת. כשהשומרים אפשרו לנו להיכנס נהייתי כל כך מתוח שאחזתי באנקלוסמוס לפיתה חזקה כל שיכולתי. כשעברנו דרך הדלתות מוחי נרגע וזה מוזר כי מוח של חצוי אף פעם לא נרגע. בחדר הקפטן היה ברובו מיטה אחת גדולה שסביבה היו עורות של חיות לקישוט על הקירות או נשקים שנתלו בצורות כאלו ואחרות, לא היה שום דבר חשוד בחדר פרט לזקן ששכב במיטה. האיש היה לבוש בשריון שרשראות עשוי זהב ומכנסי חאקי מעומלנים, על עינו השמאלית הייתה רטייה שחורה ועינו הימנית הייתה עצומה בחוזקה, שיערו וזיפיו שהיו מגולחים בצורה קפדנית היו לבנים, על דש השריון שלו היה שלט שם קטן בשפה שלא הכרתי. מגנוס כרע ברך לפני המיטה ואמר "הלורד, פרסאוס בן פוסידון וריינה בת בלונה הגיעו" האיש הזדקף ממיטתו בבת אחת ואמר בקול גברי ועמוק בעודו שולח יד ללחיצה "פרסאוס ג'קסון, נפגשים סופסוף. נעים להכיר אותך" לחצתי את ידו של הזקן והתפלאתי כמה היא חזקה בעודי שואל "מי אתה?" מגנוס פתח את פיו אבל האיש צחק צחוק לבבי ואמר "נעים מאוד, אני הוא אודין אבי הכול, מלך אסגרד, מנהיג אלי האזיר".


תגובות (2)

סיפור יפה

08/11/2016 17:48

אדיר אבל לא אמין שאל הלך לפקד על הספינה
אלה אם כן הראגנארוק הגיע במקרה

13/11/2016 18:39
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך