מור סטיילס
תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודהההההההההה. !!!!!! אתן הקוראות הכי מדהימו בעולם אנ באמת מאוהבת בכל אחת ואחת מכן , בחיים לא חקבתי שכלכך יאהבו את מה שאני כותבת , בחיים אבל . כאילו תמיד אמרתי לעצמי בטח שתיים שלוש אבל לא יותר . בגלל שאתן כאלה מדהימות כואב לי פי מליונים לאכזב אתכן , אני מבטיחה להשתדל בנות מבטיחה !!! אני קוראת כל תגובה ותגובה ועכשיו סוף סוף אפשר להחזיר לכל אחת תגובה אישית !!! תודה רבה לכן , אוהבת הכי שיש !!!!

ריקוד חיי עונה 2 פרק 19

מור סטיילס 13/04/2014 4462 צפיות 46 תגובות
תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודהההההההההה. !!!!!! אתן הקוראות הכי מדהימו בעולם אנ באמת מאוהבת בכל אחת ואחת מכן , בחיים לא חקבתי שכלכך יאהבו את מה שאני כותבת , בחיים אבל . כאילו תמיד אמרתי לעצמי בטח שתיים שלוש אבל לא יותר . בגלל שאתן כאלה מדהימות כואב לי פי מליונים לאכזב אתכן , אני מבטיחה להשתדל בנות מבטיחה !!! אני קוראת כל תגובה ותגובה ועכשיו סוף סוף אפשר להחזיר לכל אחת תגובה אישית !!! תודה רבה לכן , אוהבת הכי שיש !!!!

בנות יש לי הודעה ענקית ועצובה בעיקר .
לפני כמה ימים טיילתי עם החבר שלי בקניון הזהב , ונגנב לי הפלאפון .
אתן בטח לא מבינות מה אני רוצה מכן ולמה זה אמור לעניין אבל זה הקטע הכי כואב .
אני לא נוהגת לכתוב במחשב , אני אוהבת לכתוב רק באייפון שלי , הכל הכל הכל נמצא שם , בשבועיים הפסקה שלקחתי מהאתר , אמרתי לעצמי שאנ לא מאכזבת אתכן יותר ואני מסיימת את הסיפור כך שיהיה לי פרק בכל יום .
סיימתי את הסיפור .
אבל הכל הלך לי , בשניות .
בכיתי כלכך הרבה אני חושבת שלא נשאר לי מים בגוף מרוב הדמעות והחלק שהכ כאב לי זה הסיפורים .
עוד כמה סודות קטנים , בין לבין היו לי שם סיפורי אהבה שלמים וגמורים אבל לא על וואן דיירקשן וגם כאלו שעליהם שתיכננתי לפרסם מיד אחרי ריקוד חיי .
עכשיו הכל הלך לי ואני די רוצה למות .
אז עכשיו אני באמת מבקשת , אל תלחצו עליי כי אין לי חשק לכלום , זה זמני , זה יעבור לי אני מבטיחה אבל בנתיים .

ועכשיו לפרק שאני מנסה לשחזר :

נקודת מבט של שרלוט –

אני לא מאמינה שזהו , אני זוכרת את היום שבו חתמתי עם מייק כאילו זה היה אתמול .
כמעט חצי שנה נגמרה לה והיום זה פרק הסיום של התוכנית , היום הכי לחוץ שצריך להיות כי היום הכל צריך לצאת מושלם .
היום הכוראוגרפיה לכל שיר צריכה להיות מושלמת , השירים צריכים להיות מושלמים , הכל צריך להיות מעניין .
זהו זה .
היום זה היום האחרון שאני אראה את הארי בקביעות כל יום .
אחרי מה שקרה בשבוע שעבר , הרגשתי כלכך עמוסה , הרגשת כלכך שבורה משום מה , הייתי חייבת לפרוק את הכל בריקוד שלי .
וכך עשיתי .
אבל היה לזה גם חיסרון ; שרקדתי והוצאתי הכל הייתי גם חלשה , מבחינה רגשית ושהוא בא , לא יכולתי לעצור את עצמי יותר, לא הצלחתי לעצור את עצמי .
זה היה משהו מדהים .
הנשיקה הזאת , העבירה זרמים בכל חלק שבגופי , גרמה לי לרצות לשכוח מהכל ולהתמסר אליו שוב , להרגיש את זרועותיו מגנות עליי שוב , רק להיות איתו .
אבל מיד מאוד החזרתי את עצמי לקרקע והבנתי שכל זה יכול להישאר רק בגדר חלום .
כי אני לא יכולה לאפשר שזה יקרה שוב ,
הפחד גדול מידי .

״שרלוט !!״ שמעתי את שמי והסתובבתי לראות מי צועק לי .
זה היה קונור , אחד מהפיינלסטים היום .
הוא היה בן 17 , נורא צעיר וחתיך , ילד ביישן וחמוד .
הוא התקדם אליי מחייך חיוך מבוייש .
״כן קונור ?״ חייכתי אליו משלבת את ידיי .
״ אנחנו נעשה היום עוד חזרה לכוראוגרפיה שלי ? אני די לחוץ ״ הוא ציחקק בלחץ וחייכת אליו , ״ברור אל תהיה לחוץ אתה תהיה מעולה ״ נתתי לו טפיחה קטנה על הגב וחיוך חם והוא חייך אליי אמר תודה והלך משם .
״אחותי !!״ שמעתי את קולה של קת׳רין צועק לי וציחקקתי ללחץ שהיה ברור בקולה ״כן קת׳ ?״ אמרתי תוך כדי צחוק קטן .
״אני פשוט עומדת להתחרפן !!!!! כל הזמן קת׳רין פה קת׳רין שם !! כולם צועקים עליי ואני מרגישה שאני שמשהו בוער בתוכי !!! ובאלי מלפפון חמוץ !״ היא צעקה והתקרבה אליי משלבת ידיים.
בלי שליטה על עצמי פרצתי בצחוק מתגלגל, אוי איזה שלב זה , שלב של סיוט בהריון .
הכל מוגבר , ותמיד באלך דברים הזויים .
״זה ההריון אחותי , חכי אני תכף יקרא לנייל שיביא לך מלפפון חמוץ , אל תהי בלחץ , תישארי רגועה זה ההורמונים ״ אמרתי בין ציחקוק לציחקוק מחבקת אותה .
״תגידי לו שרררר אני רוצה חמוציםםםם ״ היא עשתה פרצוף עצוב והאריכה כל מילה .
״די לעשות שטויות !! לחזור לעבודה יש עוד המון מה לעשות !!״ ציחקקתי והנפתי לעברה אצבע . ״כן המפקדת !!״ היא אמרה מכווצת את גבותייה ונתתי לה מכה קטנה והיא רצה משם .
הריון , מה שהוא עושה לאנשים .
טוב מספיק להתבטל צריכים לעבוד יש עוד המון המון חזרות .

״זה היה מצויין חברים !! עכשיו תיקראו למלודי והצוות שלה יש לנו חזרות , כל הכבוד ואל דאגה , אתם תהיו מצויינים היום !!״ צעקתי ברחבי הסטודיו מוחאת כפיים והם גם מחאו כפיים .
אני עכשיו אחרי חזרה של שעתיים , סחוטה ועייפה מכל דבר אפשרי .
ויש לי רק חמש דקות להפסקה .
אבל אין לי זמן להתפנק הכל צריך להיות מושלם .
״אמא !!״
ואז שמעתי את הקול הקטנטן שתמיד עושה לי את היום , לא משנה מה יהיה , לשמוע אותה תמיד עושה לי טוב .
״בלה שלי ״ חייכתי מניחה את בקבוק המים שלי על הרצפה ולוקחת אותה אליי מרימה אותה .
״אמא את מזיעה ״ היא ציחקקה שהיא נגעה בלחי שלי , ״אני עובדת בל ״ חייכתי מנשקת אותה והיא התרחקה וציחקקה , כי הזעתי בטח .
״מי הביא אותך ?״ שאלתי אותה והיא סובבה את ראשה לכיוון הדלת ואמרה ״דוד ניייל , ואני רוצה לראות את דודה קת׳רין אמא ״ היא החזירה את מבטה אליי ומיד הנהנתי והתקדמתי ליציאה מהסטודיו .
שהייתי כבר בדרכי לחדרה הרחוק של קת׳רין ראיתי את מלודי והצוות שלה , אני חייבת להתחיל את החזרה .
נעצרתי וסרקתי את המרחב בחיפוש אחר מישהו מוכר שיכול לקחת את בלה לקת׳רין .
״ליאם !!״ צעקתי לליאם שעמד שם עם עוזר הפקה והוא חייך אליי והתקדם אלי .
״אפשר טובה לי ? ״ שאלתי אותו והוא הנהן ונישק את בלה על הראש .
״תוכל לקחת את בלה לקת׳רין עד שהחזרה שלי תסתיים ? ״ שאלתי אותו והוא מיד פתח את ידיו .
״ברור ! בואי בלה ״ הוא שרא חי והיא מיד קפצה אל ידיו .
״תודה לי , ביי בלה אני עוד מעט יבוא ״ נישקתי אותה ורצתי משם אל הסטודיו .

נקודת מבט של הארי :

הלכתי לי ברחבי המסדרונות שקועה בתוך האייפון שלי , עוקב ומחזיר ציוצים למעריצים האוהבים שלי שלפתע נתקלתי במישהו ושמעתי ציחקוק קטן .
הרמתי את ראשי וליבי נפל שראיתי את הילדה הקטנה והיפה הזאת , עם העיניים הגדולות והשובות מסתכלת אל תוך שלי , מחייכת .
״לי , מה קורה , מה בלה עושה פה ?״ חייכתי לליאם שחייך חיוך מאוזן לאוזן , הוא כנראה הבין מה קרה לי באותם הרגעים האלו .
״שרלוט ביקשה שאני אקח אותה לקת׳רין , רוצה לקחת אותה אני גם ככה ממהר ״ ליאם צחק והרים גבה ״כןכן בטח ״ אמרתי ומיד לקחתי אותכ מידיו .
״תהנו ״ הוא קרץ פעם נוספת והלך משם .
״היי הארי ״ שמעתי אותה אומרת ומלטפת את הלחי שלי .
״היי איזבלה ״ חייכתי אליי ונישקתי את הלחי הקטנה שלה , היא עוד תגרום לי להתאהב בה .
״יש לי רעיון , את רוצה ללכת לאכול גלידה וקצת להסתובב ?״ שאלתי את בלה צופה בה איך שעינייה נדלקו לפתע .
״כן !! כן !!״ היא מחאה כפיים בהתרגשות .
״טוב טוב אבל ששש , זה סוד של שתינו ״ אמרתי בלחש והיא מיד הפסיקה למחוא כפיים אך עדיין חייכה ״טוב ״ היא לחשה בקטל הקטן שלה ובאותו הרגע רציתי לאכול אותה .
אני כלכך אוהב אותה , את הילדה הקטנה שלי .

נקודת מבט כללית :

הארי ובלה יצאו מהאולפנים והגיעו אל מין פארק גדול ,
הם מיד יצאו מהאוטו , שבלה על ידיו הגדולות של הארי והיא מדברת איתו ובכל פעם שהוא היה מחייך היא הייתה דוקרת את גומותיו העמוקות .
״אני אוהבת את החורים האלו שיש לך שאתה מחייך ״ היא אמרה בחיוך חמוד , מבלי לשים לב שגם לה , יש גומה כזאת , רק אחת , אך עמוקה ויפה בדיוק כמו של אביה .
״כן ? קוראים לזה גומות ״ הוא מיד הסביר לה מחייך אפילו עוד יותר , כמות האושר והשמחה שהוא היה שרוי בה הייתה ניכרת בהבעת פניו , כלכך שמחה .
״גודות ?״ היא שאלה מכווצת את גבותייה גורמת להארי לפרוץ בצחוק .
״גומות , גו..מות ״ הוא הסביר לה מבטא את המילה בצורה שהיא תבין .
״גו..מות ״ היא חזרה אחריו והוא צחק אפילו יותר בקול רם ומיד נישק אותה .
״כן , כל הכבוד איזי ״ הוא אמר לה ו יא ציחקקה .
אחרי כמה דקות שהוא קנה את הגלידות והם סיימו אותם , הם רצו לכל עבר רודפים אחד אחרי השני , בלה רדפה אחרי הארי והארי רדף אחרי בלה .
בזמן שהארי רדף אחריה , בלה רצה בכל כוחה , מתגלגלת מצחוק אך ממשיכה לרוץ עד שהארי תופס אותה ומרים אותה למעלה ״תפסתי אותך !!״ הוא ציחקק וסובב אותה באוויר .
״אההההה תוריד אותיייי ״ היא ציחקקה והצליחה לומר את זה בין ציחקוק לציחקוק .
״ אתה דוד של ליזי נכון ?״ היא שאלה אותו שהם נחו על הדאש והיא שיחקה לו בתלתלים .
״כן איזי , היא הבת של אחותי , ג׳מה ״ הוא חייך אלייה , הארי אהב את ליזי כמו הבת שלו , הוא היה מעין אבא שני שלה , חוזר מסיבובי הופעות ומביא לה מתנות , היה שומר עלייה והיה ישן איתה לפעמים . לוקח אותה לימי כיף ומבלה איתה המון .
ועכשיו , שיש לו בת , שהיא באמת שלו הוא לא יכול לעשות את זה .
״יש לך אבא הארי ?״ היא שאלה אותו והוא מיד הנהן בראשו ואמר ״כן ״ פשוט עם חיוך.
הוא הסתכל עלייה וראה את הבת המושלמת שהוא תמיד רצה , כלכך דומה לו , וכזאת חכמה ומתוקה .
״לי אין אבא , אמא תמיד אומרת שאבא אף פעם לא יחזור ״ היא אמרה וכמעט בשנייה הראשונה הארי הרגיש שהוא עצמו מתכווץ , הרגשה של גועל שטפה את גופו , הוא הרגיש שהוא רוצה לספר לה , לומר לה שהוא אבא שלה . הוא הרגיש שדמעות מאיימות לפרוץ מעינייו וחונקות אותו .
הוא לא ידע מה לומר לה , הוא לא ידע איך להגיב .
״אני בטוח שיש לך אבא איזי , ושהוא אוהב אותך יותר ממה שאת יכולה לתאר ״ הוא הצליח להשתלט על עצמו , אך לא לגמרי .
״למה אתה בוכה ?״ היא שאלה ומיד הושיטה את היד הקטנה שלה לנגב את הדמעה הקטנה שזלגה לו על הלחי .
״לא רציתי לעשות אותך עצוב , אל תבכה , לא אכפת לי מהאבא שיש לי , יש לי את אמא שאוהבת אותי ״ היא אמרה וליטפה את הלחי שלו , מחבקת אותו .
הארי לא ידע הרגשה כזאת מימיו , כל ה24 שנים שהוא חיי הוא לא ידע שאפשר להרגיש ככה , רע ושפל , הוא הרגיש מטומטם .
״בואי איזבלה , בואי נחזור לאמא ״ הוא אמר לבלה הקטנה ומיד התרומם והרים אותה על ידיו .
כל הדרך חזרה בלה נשענה עם ראשה הקטן על כתפו של הארי ונרדמה לאט לאט .
הוא הרגיש את נשימותייה הקטנות על צווארו ושהוא התסכל עלייה הוא ראה את שפתייה הקטנות מעוצבות בצורת לב , פתוחות טיפה ונשימות קטנות יוצאות . הוא ראה את הריסים הארוכו שלה מלטפות את לחייה ואת אפה הקטן .
שהם הגיעו לאולפן , הארי ניגש מיד לחדרה של שרלוט והניח את בלה על הספה הקטנה שם , מכסה אותה ומנשק את מצחה הקטן .
״אם רק היית יודעת איזי שלי ״ הוא לחש בשקט ושוב נישק אותה בזמן שדלת החדר נפתחה .
שם עמדה שרלוט המופתעת והמבולבלת , נוצצת מזיעה ושיערה אסוף לקוקו גבוהה ומתוח עם בקבוק מים בידה .
היא הביטה בו , כלכך גברי ורך באותו הזמן , וכל מה שעבר לה בראש זה כמה שהיא רוצה לרוץ אל זרועותיו , לחבק ולומר לו שהיא רוצה עוד נשיקה לוהטת כמו זאת שהם חוו בשבוע שעבר .
אך היא ידעה שזה בלתי אפשרי , שהיא לא יכולה .
״מה קורה פה ?״ קולה היד ד ברחבי החדר השקט והארי מיד סימן לה להנמיך את קולה.
״ראיתי שהיא ישנה פה על הספה אז נכנסתי לתת לה נשיקה , בכל זאת , היא עדיין הבת שלי בין אם תרצי ואם לא .״ הארי אמר טיפה מעוצבן , מעוצבן מהעובדה שלפני כמה שעות , הבת שלו , בשר מבשרו , אמרה שאין לה אבא , שהיא לא רוצה אבא , מעוצבן שהוא נתן לזה לקרות .
״אוקי , אתה יודע מה אני חושבת בקשר לזה ואתה יודע שזה חוצפה ולא מקובל עליי , אז אני מבקשת ממך יפה , תצא לי מהחדא ואל תתקרב שוב לבת שלי !!״ היא אמרה בקול קר ופנים חסרות רגש , הוא תפס את ידה ומשך אותה אל מחוץ לחדר .
״טוב אז את יודעת מה ? נכון אני פאקינג לא גידלתי אותה , ולא הייתי שם בשבילה ולא ראיתי את הגיל הכי יפה שהיא חוותה , ואת לא מבינה באיזה רמות זה כואב לי , זה דוקר ובכל פעם שאני רואה אותה אני מרגיש שנופלת לי לבנה על הלב , אני מרגיש שאני רוצה לחבק אותה עד שימאס לה , לחבק אותה עד לשלב שהיא כבר לא תצטרך אותי . להיות אבא בשבילה.
אז את יכולה קצת פאקינג להראות רחמים ולא להיות כזאת קרה ומגעילה , אני א זוכר אותך ככה , ואני בהחלט לא הייתי רוצה לזכור אותך ככה , את שונה , את קרה ומגעילה , אם מישה אומר משהו לא נכון את מסוגלת לנשוך אותו , את נוטפת ארס וטינה לאלו שלא באים לך טוב בעין . אבל אית לא , גם לי יש גבול , ואם את רוצה אני מוכן לקחת את זה לבית משפט ״ הארי סיים את דבריו בנשיפה גדולה . הוא הבין שהוא אמר טיפה יותר מידי שראה את ההבעה על פניה של שרלוט .
היא ציחקקה בארסיות בדיוק כמו שהוא אמר מקודם והביטה בו בעיניים מלאות טינה.
״אתה צודק אתה יודע ? נכון , הפכתי קרה ומגעילה , נוטפת ארס וטינה בדיוק כמו שאמרת , רק פרט קטן שאני רוצה להזכיר לך ; אתה !! אתה הסיבה שהפכתי לכל הדברים האלו !! איך אתה בכלל מעז ? כמה אומץ יש לך לבוא ולומר לי את כל זה שאתה הסיבה .
נחש מה ? אני אוהבת את עצמי ככה , לא יותר תמימה וטיפשה שנופלת בכל מילה שכל שחצן אומר לה .
ובוא ניקח את זה לבית משפט , אני אשמח לראות איך משפילים אותך , מעניין למי השופט יתן את המשמורת , ל״אבא״ , אותו אחד שבא , זיין , הכניס להריון והלך , או לאמא שסבלה כמעטחצי שנה , בלי בית או מקום להיות בו , כמעט בלי אוכל בזמן הבריון , ואפילו לידה סיוט , גידול ילדה כאם חד הורית עם משכורת מינימום , דווקא אני אשמח שנלך לבית משפט אול אני יוציא ממך כמה דולרים , אבל לא בשביל להשתמש בהם , בשביל לזרוק לך אותם בפרצוף , אתה פשוט חוצפן וזה כל מה שישי לי להגיד לך .״
שרלוט אמרה ומיד הסתובבה ללכת משאירה את הארי המום לגמרי , בלי טיפה של מושג על מה שכרגע הלך שם בינהם.


תגובות (46)

מווור???????. את כותבת מממווושלםםם אל תתאדאגייי
את בין הכותבות הכי טובות תראי כמה תגובות ייייש לךךךך ואל תביכי בגלל סיפור אף אחד לא באמת מאוכזב זה בגלל שאנחנו אוהבים את הסיפווור
אז דייי כי אם יש מישהי שכותבת הכיי טוב פה זאת את
אף אחד לא כועס ולא נעליים וגם אם כן אני יוריד לו תביצים
הקייייצצצר תמממשיכיייי ואני חוולה עלייך

13/04/2014 19:22

את אחת הכותבות הכי טובות כאן!!!
ולא משנה מה קרה עם האייפון, יש לך את כל הזמן שבעולם!!
בגגל שאנחנו כ"כ אוהבות את הסיפורים שלך אנחנו נחכה לא משנה כמה זמן,ואני בטוחה שגם אם גנבו לך את הפאלפון ואת כל הסיפורים שהיו שם את תצליחי לשחזר אותם ואפילו פי אלף יותר טוב!!
אני מתה שהפרק הבא כבר יגיע!!תמשיכי שאת יכולה <3

13/04/2014 19:33

אין הסיפור הזה פשוט מושלם אני חולה עליו אני כל הזמן מחכה
שהיה עוד פרק ושיש פרק אז זה ממש לא מספיק כי אחרי שקוראים
פרק כזה מושלם רוצים עוד ועוד ועוד ועוד פרקים כאלה
אז תמשיכי מהר כמה שאת יכולה ושהיה חג שמח וכשר:)

13/04/2014 19:40

ואוווווווווו פשוט מדהים וחכי את הזמן שלך אני מבינה אותך וששרלוט והארי יחזרו כבר אני רוצה אותם ביחדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייי

13/04/2014 19:52

וואי אני עם דמעות בעיניים את כותבת כל כך מושלם שאין לי מילים לתאר את זה שראיתי שהעלת את הפרק התחלתי לצרוח " יששששש " בכל הבית ונראה לי שהמשפחה שלי מוטרדת ממני אבל זה לא משנה זה פשוט סיפור מושלםםם

13/04/2014 20:05

כםבאני צרחתי כמו מפגרת שראיתייייייייי אני כלכךך מבינהה אותך איבדתי 5 טלפונים וגנבו לי מלא דברים אז אני דיי יכולה להשתתף בצערך חחח פרק מושלםם חחח איך תמיד שרלוט משתיקה אותו זה פשוט מושלםם תמשיכי הכי מהר שאת יכולהה

13/04/2014 20:55

ווואי זה הסיפור שכל יום אני הכי הרבההההמחכה לו את כותבתת מדהימה ומוכשרתץ את לא מבינה כמה מרגש הסיפור שלך וכיף לקרוא אותו מצידי לחכות חודש בשביל סיפור כזה את לא מבינה כמה אני אוהבת והתחברתי לסיפור הזהה אני מקווה שאף פעם אל תפסיקי לכתוב את אלופהההההה!!! ותמשיכיי

13/04/2014 21:31

אוי אני בוכה. האיפון שלך

13/04/2014 22:05

    דרך אגב הפרק מושלם כמו תמידד

    13/04/2014 22:05

תמשיכיייי!!!!

13/04/2014 22:35

יואוווווווווו איזה פרק מושלם !!!
כמעטט בכיתי בווו ! באמת!!!! היה לי דמעות בעיניים!
שראיתי שיש פרק כולי כזה יששששששששששששששש!
יואווו המשכתת !
ברגע שאני קוראת את הסיפור שלך אני מתנתקת מהכל ופשוט קוראת אותו !
תמשיכייייי דחוף !
מיני מאוס!

14/04/2014 09:42

וואוווווו!!!!!!!!
אני לא מאמינה שסוף סוף המשכת.
הפרק מדהיייםםםם אין לי מילים אני פשוט אוהבת את הסיפור הזה
את לא מבינה איך התרגשתח כשראיתי שהעלת פרקקק
♥♥♥♥♥♥♥♡♡♡

14/04/2014 11:25

פאק.
אני לא נושמת.
אני רוצה להרביץ לעצמי. כבר התחלתי לחשוב שאת מעצבנת כזאת כי כאילו אני גם כותבת ואני מבינה את הלחץ וכאילו עבר חודש ומשהו אז חייב להיות לך זמן בכל מתב לכתוב פרק. ואז ראיתי את מה שכתבת, רציתי להרביץ לעצמי באותו רגע, אני בן אדם שתמיד אומר לא לשפוט סתם, אסור לשפוט, זה מגעיל ואת לא יכולה לדעת מה מאחורי הסיפור. אז רציתי לבקש סליחה. ואני מקווה שיחזירו לך את הטלפון, כל כך מבינה את ההרגשה.
וואו הפרק. נישברתי שבלה אמרה לו שהיא לא רוצה אבא. וואו פשוט זה שובר כשבעצם היא מדברת עם אבא שלה.
זה אחד הסיפורים שהדף שלך פתוח לי באייפון ואני תמיד עושה ריסטרט לראות עם העלת פרק, אני מכורה לסיפור!
כל כך התגעגעתי לסיפורים שלך!
הפרק מושלם, תמשיכי כשתוכלי (:
אוהבת המון❤️

14/04/2014 14:35

וואי אין לך מושג כמה אני אוהבת את הסיפור הזה בהתחלה לא כל כך התייחסתי אליו כי אמרתי לעצמי שילדה בכיתה יב כותבת אותו ובטוח הוא לא מעניין אבל
הגעתי לרמה שאני לא יכולה בלי הסיפור הזה בכל מקום שאני נמצאת אני חושבת על הסיפור זה כבר לא הגיוני אני מכורה לסיפור הזה פליז תמשיכי היום לפני החג

14/04/2014 14:53

אני מזה מצטערת לשמוע על האייפון ועל הסיפורים…
ואני רוצה לספר לך משהו אולי זה עלוב אבל אני באמת התאהבתי בסיפור הזה אני כול יום נכנסת ובודקת אם את מעלה אני בכיתי בחלק מהפרקים ואת הסיפור הזה התחלתי לקורא אותו שבכלל לא סבלתי את וואן דיירקשן לא אהבתי את השירים שלהם ולא אהבתי אותם ואחרי שקראתי 3 פרקים בלבד!! התאהבתי בהם בזכותך!! אני דיירקשנית 3 חודשים כבר בזכותך !! ואני גאה להיות דיירקשנית בזכותך ואני תמיד הזכור שזה בזכותך אני רוצה להעניק לך תודה ענקית ענקית ענקית אז תודה לך ❤

14/04/2014 16:04

אפילו שזה לא הפרק במקורי והוא שוחזר ה פשוט פרק מהממם! והקטע שהארי ובלה ילו ביחד חייכתי כל הזמן כי זה כל כך ריגש אותי ששניהם מבלים! ויש לי עוד משהו בשבילך. את אמרת שהרעיון שלך נגנב וכל הסיפורים ששמרת עליו האבוד לעד? אז אם את משתמשת בגוגל לאימיילים, חשבון יוטיוב ודברים כאלה, אז יש משהו שקוראים לו גוגל דורס. זה כמו וורד אבל של גוגל, ולא משנה איפה את כתובת זה תמיד שומר את הסיפורים שלך ואת יכולה ללכת מכל מחשב או אייפון ואץ תמיד יכולה לרשום שם. אם תכתבי שם, וזה תמיד ישמר לך אפילו שהאייפון שלך נגנב או משהו יקרה למחשב שלך, הסיפורים שלך תמיד נשמרים. בקיצור פרק מאלף ומושלם ואני לא יכולה לחכות לפרק הבא!!!! אוהבת 3>

15/04/2014 00:15

אני פשוט אוהבת אותך.
אוקיי?
מתה.
עלייך.
הפרצוף שלי שראיתי את זה, אפילו לא התחלתי לקרוא, והפרצוף שלי: O':
תקשיייבייי אני מאושרתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת♥

15/04/2014 00:22

אעאעאע אומייגד כשראיתי שהעלית פרק צרחתי בבית {כל פעם מחדש}
די זה סיפור מושלם אוקיי?
נראה לי שכל הבנות (ולכי תדעי אולי גם בנים..0.0) קוראים אותו!
בקשר לטלפון, כן זה מבאס, אבל העיקר שאת עדיין ממשיכה לכתוב את הסיפור הכל טוב D:
פעם ראשונה שאני חופרת בתגובה, אבל בשביל הסיפור הזה זה לגמרי שווה את זה.
אני כבר מחכה לפרק הבא (;

15/04/2014 00:25

אומיייגד המשכת!!!
אני יודעת שאני הגבתי רק בפרק הזה ובפרק הקודם, אבל מהפרק הראשון של העונה הראשונה אני קוראת קבועה.. לא הגבתי כי לא היה לי משתמש..
את כותבת מושלם, ונורא התבאסתי שלא העלת פרק בפרק 12.. כל יום עקבתי ולא היה יום שלא נכנסתי לפחות 5 פעמים…
עדיין לא הבנתי למה הארי היה צריך לגרש אותה בהריון.. ובלה והארי כאלה חמודים ביחד!!!!!!!
תמשיכי ואל תתיאשי בגלל הטלפון… אני מצטערת בשבילך אבל מה שקרה קרה ואין טעם לבכות…
תמשיכי !!❤️❤️❤️❤️

15/04/2014 09:03

וואו, אני מצטערת על האייפון שלך, מזדהה עם ההרגשה כי גם לי גנבו את הפלאפון וכל הרעיונות שלי היו על הפאלפון, וזה פרק פשוט מ-ק-ס-י-ם!! הארי אבא כזה חמוד!!!
ובלה כזו מקסימה שזה כבר פשע!!! והארלוט! הם צריכים להיות ביחד!!!!!!!! הם חייבים!!!!!

15/04/2014 16:11

אני ממש מצטערת על האייפון שלך אבל הסיפור הזה פשוט מושלםםםםםםםםםםםם והפרק מדהיםםם
תמשיכייי בבקשההההה
ושיחזרו כברררררר

15/04/2014 16:58

הילד האחרון שנגע לי בפלפון יצא עם צלקות בצוואר… ^^
את יודעת שיש למשטרה אמצעים לאתר את המכשיר שלך, כן?

15/04/2014 17:19

מור את כותבת מהמם ואסור לך להפסיק.
מהפרק הראשון התאהבתי בסיפורים שלך ואני מתה כבר לפרקים הבאים.
אל תדאגי, שתיים או שלוש קוראות יש לך:)

15/04/2014 21:57

אין דברים כאלה זה הסיפור הכי מושלם שיש ובאמת באמת שעדיף שנחכה ונתאפק עד שתכתבי פרק אבל שלא תפסיקי לכתוב
אסור שתפסיקי כי את כותבת מושלם באמת באמת שיש לך כישרון אדיר!!!

17/04/2014 12:11

הסיפור הזה זה הסיפור האהוב עליי באתר הזה ואני קוראת אותו מלא זמן ורק בגלל הסיפור הזה סוף סוף פתחתי פה משתמש ושתדעי, יש לך כישרון גדול בכתיבה כי למרות שאני ממש לא אוהבת את וואן דיירקשן אני לא יכולה להפסיק לקרוא את הסיפור הזה ואני מחכה כל פעם לפרק חדש

17/04/2014 14:42

וואי מור זה כבר לא מצחיקקק את לא מבינה איך אני מאוהבת בסיפור הזהההה
לרגע רציתי שהיו לי חיים כאלה חחח תמשיכיי

17/04/2014 17:15

אמאממאמאמאממאמאממממממאאאאאאאאאאאאאאא מווווווווווווששששששששלםםםםםםםם תמשיכי דחוווף בדחיפות סיפור מושלם אבל אני במטח אז תמשייייכייייייייייי

18/04/2014 04:41

את כותבת הכי מושלםםםםםם שבעולםםםםםםםם הסיפור שלך הכי אבל הכייי אבל הכייייייי מושלם באתר הזה כולוווווווווו
ולגבי הפלאפון מקווה שימצאו ת'גנה בטמבל שלקח לך אותו
אני מקווה שתמשיכי מתי שתוכלי
ובהצלחה בכל הבגרויות!!!!!!

18/04/2014 11:03

את כותבת כלכך יפה!! (רק שתדעי שפתחתי משתמש רק כדי שאני יוכל להגיב לך! ~כפיים~ )
את חייבת להמשיך כי אני לא מחזיקה מעמד יותר ואני חייבת המשך!

18/04/2014 21:42

גם אנייי פתחתי משתמש בשביל להגיב לך!
את כותבת מושלם!
החלום שלי באתר הזה, זה שתעלי פרק כל יום
אבל אני מודעת לזה שזה קשה..
לפחות תקיימי את מה שאמרת לגבי שתעלי בשישי שבת.. :(
הסיפור שלך מדהים!

18/04/2014 22:49

    אחמ, היום יום שישי
    ~אעחחמאעחמעחאמעמ~

    18/04/2014 22:49

מור זה פשוט מושלםםםםם!!!! את חייבת להמשיך.. זה היה שווה לחכות לפרק הזה כמעט חודש.. בקטע שהארי בילה עם בלה (איזי שלו חחח) קראתי את הקטע הזה בערך 10 פעמיםםםםם❤️

19/04/2014 12:56

את
חייבת
לעשות
פרק
כפול
אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
זה פאקינג מושלם

20/04/2014 13:57

יואו תמשיכי כבר!! נהייתי אובססיבית לסיפור הזה!!!!
פליז מור בבקשה!!!!!!
אני בכלל מקווה שאת קוראת את התגובות ורואה עד כמה אוהבים את הסיפור שלך!
ת-מ-ש-י-כ-י כ-ב-ר !!!!!!

28/04/2014 21:05

ת-מ-ש-י-כ-י-כ-ב-ר-ד-ח-ו-ף

29/04/2014 16:38

    אני ממש מקווה שאת נוטשת אותנו רק בשביל לכתוב את כל הפרקים שנמחקו לך.. :(
    אחרי כל הפרקים .. את הולכת?
    באמת שזה הסיפור היחיד שכל לילה אני שוברת את הראש וחושבת אם העלת, ומה יהיה ההמשך..
    זה ממש מבאס שאת הסיפור הכי אהוב עלי, הסופרת עצמה.. לא כותבת

    29/04/2014 22:23

מסכימה עם זאת שמעליי זה הסיפור שאני חושבת עליו הכי הרבה זה הסיפור שאני הכי מתרגשת ממנו וכולי אושר ושמתי שיש עוד פרק אני עוזבת את כל מה שאני עושה ומתרכזת בפרק עצמו וזה לא משנה איםה ומתי אז בבקשה ממך מור אני מבקשת ממך ת מ ש י כ י אני כל הזמן אומרת לחברות שלי שייקראו את הסיפור והן קוראות אותו בואי נגיד שאני הוספתי לך לפחותת עוד עשרים קוראות חדשות לסיפור וכוחן משגעות אותי הן חושבות שאני אחראית על הסיםור הזה חחח אז בתור נציגה תמשיכי וגם אם את מפסיקה אז לפחות תודיעי לנו מגיע לנו את זה לפחות

01/05/2014 19:06

מסכימה איתך בחזרה אחותי XD

01/05/2014 21:01

אני ממש מקווה שאת לא כותבת בגלל שאת בזמן של לסיים את הסיפור.. :(

01/05/2014 21:02

דיי בנות זה לא יפה היא משקיעה בשבילנו ואתם לא מתייחסות לזה

01/05/2014 21:31

    אני ממש לא בכוונה של להלחיץ אוץה או משהו אבל אני רק רוצה שהיא תבין שלסיפור הזה יש השפעה ע צ ו מ ה על מלא בנות גם אם הן דיירקשניות וגם אם לא אני באופן ספציפי לא דיירקשינית אבל בזכותה ובזכות הסיפור שלה התחלתי יותר להתחבר אליהם אז זה ממש לא בכוונה כזאת ;-)

    05/05/2014 00:39

מורושששש!!! אני כל כך שמחה שחזרת לאתר והמשכת גם את הסיפור הכי מושלם שאי פעם קראתי!!! כל כך התגעגעתי!!!
אני ממש מצטערת לשמוע על מה שקרה לך..זה ממש מבאס ועצוב..אם בכלל אפשר לתאר הרגשה כזאת.. רק שתדעי שיש לך את כל הזמן שבעולם לשחזר את הסיפור ואת הדברים האחרים שכתבת. אל תקשיבי לאף אחד שלוחץ עלייך להמשיך עכשיו.. עם כמה שאני אוהבת את הסיפור ורוצה מאוד לקרוא כבר את ההמשך, אני רוצה רק לטובתך :) אני ממש מבינה את התקופה הלחוצה שאת נמצאת בה, גם מבחינת הלימודים. אני בכיתה יא' והלחץ בשנה הזאת הוא עצום!! אין לך זמן לכלום! אז שתדעי שאני ממש מבינה והכי רוצה שיהיה לך רק טוב :)
בקיצור תמשיכי את הסיפור מתי שאת רק יכולה ובלי לחץ!! אני ועוד המון קוראות נאמנות נמשיך לקרוא אותו בכל מצב מרוב שהוא מדהים ומושלם!!!
אוהבת המוניייייםםם!! אביטל :)

02/05/2014 02:05

גם אם קשה לך ואת לא יכולה בנתיים לכתוב, נחכה לך.
אני יודעת שבסופו של דבר תגמרי את הסיפור,
אבל אני מוכנה לחכות בשביל זה :)

03/05/2014 00:08

מור אני כל כך חיכיתי לסיפור שלך את לא מבינה עד כמה אני קוראת הרבה סיפורים פה באתר וזה האהוב עליי ביותר זה הסיפור היחיד שאני יכולה לקרוא מעל 3 פעמים ולהתרגש , לבכות , לכעוס ולשמוח ביחד עם הדמויות את כותבת פשוט נדיר ואת חייבת להוציא ספרים ואני מבטיחה שהרבה יקנו אותם מה שבטוח אם זה יקרה אני יהיה הראשונה לעמוד בתור !!

06/05/2014 22:12

תמשיכי פלייזוששש :((
ואולי בפרק הבא תתני לנו אימייל שלך כי לאימייל בטח את מתחברת יותר, ואם יום אחד יהיה לך מחסור כתיבה, תראי את כל ההודעות שאנחנו שולחות לך וזה ייתן לך פוש להמשיך :)
ואם לא באלך מלא חפירות באימייל שלך, את יכולה גם לפתוח אימייל D:
אניייי גאאונההההההההההההההה

09/05/2014 18:04

בבקשההה תמשיכיי אני כל כךךך מחככהה לזהה

19/05/2014 13:47
24 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך