It’s you – פרק 4

♥NiallGirl♥ 17/07/2014 949 צפיות 2 תגובות

" אבל לא , זו בטח לא את " הוא פסל , " אם אני אגיד לך שאני רוצה להבריז ? את תזרמי איתי ? " הוא הוסיף כשעל פניו הופיע חיוך שובב .
" אתה לא צריך לקבל ציון גבוהה ? " הזכרתי לו .
" זה לא משנה , יש לי את כל החודש וחצי הזה וחוץ מזה את יותר חשובה " הוא אמר וקם על רגליו .
" אני יותר חשובה ? " שאלתי בהרמת גבה .
" כן , את לא נראת הכי שמחה בעולם , כלומר אני רוצה שיהיה לך כיף .. לא כל הזמן להתקע בבית ספר המשעמם הזה " הוא התלונן .
קמתי גם אני ואחזתי בידו .
" בואי " הוא לחש ובתך שניה מצאתי את עצמי רצה איתו במדרגות , יצאנו מהדלת של בית הספר ונשאר לנו רק לעבור את השומר בשער הצהוב של בית הספר .
" עצור " עצרתי והוא עצר איתי .
" איך אנחנו עוברים את השומר ? " שאלתי .
" תסמכי עלי יש לי תוכנית " הוא שוב אמר עם חיוך שובב , הפעם ניסינו ללכת רגיל ולהראות לא חשודים .
התקדמנו עד שהגענו לשער שלידו עמד האיש במדים הכחולים עם הסמל של בית הספר בצד שמאל .
" לאן ? " האיש הכחול לא היסס לשאול .
" קיבלתי טלפון מאחד המפיקים שלי שההקלטות הוקדמו " הארי מצא תירוץ .
" ואת ? " האיש הכחול התכוון אלי .
" אני לא מכיר את העיר אז היא מנווטת אותי " הארי מצא תירוץ בשבילי .
" בסדר , תצאו ואל תשכחו לחזור " האיש הכחול פתח לנו את השער .
רצנו קצת יחד .
" עצרי " הוא אמר ועצרתי אחריו .
" את רצה מהר " הוא הוסיף .
" אתה רואה עוד את השומר ? " שאלתי .
" לא " הוא אמר לאחר שסובב את ראשו והסתכל לאחור , ואז חזר להביט בי עוד מתנשף – הוא לגמרי הגזים ! אני דיי טובה בספורט אבל לא עד כדי כך .
" אני לא מהירה , אתה פשוט איטי " מצאתי לעצמי תירוץ .
" בסדר , בסדר , איימי הולכים אליי או אלייך ? " הוא שאל ויישר את גופו – אבל תלתליו עדיין היו מתולתלים ומבולגנים .
" אליי " עניתי .
הגענו לדלת הבניין , נכנסנו למעלית , לחצנו כרגיל קומה שביעית , הגענו לביתי , הובלתי את הארי ואת עצמי לחדרי והתיישבנו שנינו על מיטתי .
" ברצינות את מסודרת יחסית אליי " הוא החמיא לי בצורה לא נכונה – על מה הוא מדבר ? אני הילדה הכי מבולגנת בעולם ! .
" עוד לא ראיתי את החדר שלך " הוכחתי את טענתו .
" אז ספרי לי קצת עליך " הוא דרש , באותו זמן עברי הכה בי ,
והתחלתי להוציא דמעות מעיניי .


תגובות (2)

ייבת להמשיך

17/07/2014 18:11

עכשיו תמשיכי ואני אשמח אם תקראי את הסיפורים שלי

17/07/2014 18:53
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך